Skocz do zawartości

V-TECH Kraków


FAZA666

Rekomendowane odpowiedzi

aha i gdybym mial kogoś, jakąś odpowiedzialną firme która ma pojecie o zmianie silnika to bym pomyślał...

 

Kuba Gniewek

pod Alwernią, Ziarko u niego buduje i serwisuje swojego Kadeta

pracował u Kuliga, Kuchara, Bębenków (także w MŚ)

robi uczciwie, dobrze i tanio (tłumaczę mu, że za tanio :P )

tel: 509 828 438

 

... bym zapomniał- jeździ starszą Corollą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z V-techa... 8) MAX moc - 88,1 KM, MAX moment(Nm) - 124 przy 4088obr./min.

 

Zaporoponowano mi Piggi-back, zmienienie dolotu, w tej chwili mam stożek, ale okazało się, że źle jest zainstalowany. Zamiast polepszyć to bardziej auto "przydusza", ale to kwestia drobnej porzeróbki. poza tym trzeba zmienić pare drobnych rzeczy.

 

ze względu na to, że jest promocja łacznie miałbym zapłacić 1000zł(piggi back+zmiany), po zabiegu auto osiągało by moc około 100KM :twisted:

 

Co o tym sądzicie?? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZA666, na twoim miejscu dałbym sobie spokój z tunowaniem corrolli. Wydasz kasę dużo i tak nie zdziałasz. Lepiej zostaw sobie Corrollę jako dupowóz a to zabawy i modyfikacji kup jakiś fajny RWD. W tej chwili takie samochody jak 200sx lub AE86 są naprawdę tanie a są to fury które dają ogromną przyjemność z jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FAZA666, na twoim miejscu dałbym sobie spokój z tunowaniem corrolli. Wydasz kasę dużo i tak nie zdziałasz

 

Wielu ludzi mi to powtarza :roll: Narazie nic nie robie... ale czy 1000zł to dużo jak na tuning?? może dużo jak za taki tuning??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mnie sie, ze za 1000 zl ... mozesz sprobowac

 

w sumie czemu nie, prawda?? a z tego co ten gość mówił to najrozsądniejsza przeróbka. Pytałem się czy to bezpieczne itp., to usłyszałem taka Toyota jak moja jest przerobiona na 150Konny silnik, mowa chyba o tym :?: :!:

 

cytat:(W Projekcie (XS) w Krakowie uturbiali taka Corolle jak Ty masz... (taka niebieska, ospojlerowana z dobrym sprzetem audio i masa gadgetow) ... zrobili w niej kute graty i jakies 150 KM - rewelacji to nie dalo, ale da sie tym jezdzic... teraz ma problemy z trakcja (trzeba by szpere zrobic)...)

 

 

no i myślę, że ta zmiana(piggi-back) byla by ostatnią w tym silniku 8) 1000zł, troche grosza, ale bedzie to chodizła jak należy-mam nadzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie tak jak z silnikiem 1.6, a co dopiero 2.0.

 

no pewnie że niue bedzie tak chodziło, ale nie mów że za 1000zł kupie silnik ktoś mi to wszystko złoży i bede miał większą pewność bezawaryjności niż w silniku ktorego znam i mysle za z 10KM mu sie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno nie tak jak z silnikiem 1.6, a co dopiero 2.0.

 

no pewnie że niue bedzie tak chodziło, ale nie mów że za 1000zł kupie silnik ktoś mi to wszystko złoży i bede miał większą pewność bezawaryjności niż w silniku ktorego znam i mysle za z 10KM mu sie zaszkodzi

Nie mówie tylko juz napisałem i podałem ci linki z allegro.

Motor 1.6 kupisz za około 1500zł, moze i taniej, włozysz za 300-400zł max,a mozę i taniej, a swój sprzedasz za 1200zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotr dobrze pisze, na twoim miejscu robilbym swapa

 

Mati, naprawde cos malo tych koni jak na takie przerobki :roll: Samym mocnym programem mozna byloby cos podobnego osiagnac przeciez. Auto napewno robi wrazenie ale chyba sam spodziewales sie czegos wiecej co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm tez sie kiedys zastanawialem nad tuningiem swojej subaryny ...

kupilem kompresorek elektryczny, filtr stozkowy i teraz nie mam co z tym zrobic...

stwierdzilem, ze nie ma sensu... zastanowilem sie powaznie nad tym i stwierdzilem, ze to

tylko dupowoz i nie ma co w nim grzebac... za duze koszty do przyrostu mocy.

a skoro to dupowoz to po co kombinowac, zeby przy wyzszych czy nizszych obrotach ciut lepiej chodzil, jezdzi ok i jak na swoje 90km to i tak zapierdziela :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

:D

 

predzej czy pozniej wsiade... to kwestia czasu...............

.

.

.

.

.

.

.

.

........... i pieniedzy :D

 

Ale wydaje mi sie, ze na wersje turbo conajmniej kilka(nascie) miesiecy bede musial poczekac.

Mysle nad GTkiem z 98 roku :)

 

Pozdrawiam Gustaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Primo-tak jak mowia koledzy daj sobie spokoj z modyfikacjami typu chip czy swinka w takim silniku,przyrost mocy bedzie znikomy.

 

Secundo-daj sobie spokoj z robieniem tego w V-Techu-znam kilkanascie przypadkow, w ktorych nie umieli zrobic programu w silnikach tdi czy 1.8t z VAG,a wykres, z ich hamowni nie mial nic wspolnego z wartosciami jakie wychodzily na innych hamowniach.Za darmo zrobisz sobie podobny wykres w paint'cie.

 

Tertio-do tego tyska,ktory chcesz na to przeznaczyc doloz jeszcze kasy i za ok.3000 powinnies zrobic przyzwoity zawias(sprezyny i amortyzatory)-gwarantuje,ze na lukach i zakretach bedziesz duzo szybszy niz jestes teraz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Secundo-daj sobie spokoj z robieniem tego w V-Techu-znam kilkanascie przypadkow, w ktorych nie umieli zrobic programu w silnikach tdi czy 1.8t z VAG,a wykres, z ich hamowni nie mial nic wspolnego z wartosciami jakie wychodzily na innych hamowniach.Za darmo zrobisz sobie podobny wykres w paint'cie.

 

Akurat to zdanie mozna przypisac niemal kazdej polskiej firmie tuningowej. Zreszta nie tylko polskiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...