Skocz do zawartości

Zakochałem się - pomóżcie...


martinezzz

Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do kupna Subaru Imprezy z silnikiem 1600, ściągniętej ze Szwajcarii. Samochód jest z 1999 roku i ma przebiegu 70 tysięcy.

 

Raz spojrzałem, potem drugi i jednak zakochałem się. Jestem jednak zielony w tym temacie (motoryzacji generalnie) dlatego mam pytania. Zanim je zadałem przejrzałem forum i szukałe odpowiedzi w innych wątkach.

 

1) Polećcie mi proszę gdzie mogę sprawdzić samochód w Warszawie przed kupieniem.

 

2) Czy macie jakąś opinię nt. tego modelu?

 

3) Cenę porównywałem z ofertami w sieci ale jestem ciekaw, jaka Waszym zdaniem powinna być uśredniona cena takiego modelu.

 

Z góry dziękuję za odpowiedź. Bardzo bym chciał, żeby okazało się, że dobrze trafiłem i będę mógł właśnie tym samochodem jeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Polećcie mi proszę gdzie mogę sprawdzić samochód w Warszawie przed kupieniem.

kornecki, czoper, ASO wszelakie

 

2) Czy macie jakąś opinię nt. tego modelu?

Słaby silnik, nie zawsze występował chyba z napędem 4x4 (ale w sumie czy w europie w tych latach sprzedawano jeszcze imprezy FWD?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Polećcie mi proszę gdzie mogę sprawdzić samochód w Warszawie przed kupieniem.

 

Użyj szukajki. A tak na szybko to np. Kornecki Auto Sport http://www.korneckiauto.pl/

 

2) Czy macie jakąś opinię nt. tego modelu?

 

Opinie były z tego co pamiętam takie że ten silnik jest raczej za słaby do 4x4, ale też poszukaj bo było o ty na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pierwsze odpowiedzi.

WRC fan, ja pytałem o to, co polecacie nie zaś o informację. Tę oczywiście sam mógłbym znaleźć. Wiem jak szukać w książce telefonicznej albo w sieci :mrgreen:

A jak siedzicie w temacie dokładnie, to jak uśrednialibyście cenę takiego auta?

Jakieś widełki dla takiego modelu z tym przebiegiem...?

Odnośnik do komentarza