Jump to content

Klima słabo chłodzi


Cichaczu
 Share

Recommended Posts

Pomocy dobrze ludzie :mrgreen:

Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman.

Any idea?

 

dsc00327hb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier

Pozostaje wyjąć chłodnicę silnika i przeczyścić myjką (delikatnie)chłodnicę klimy . Może być zanieczyszczona i spadła jej wydajność . Druga możliwość , to awaria zaworu rozprężnego który się nie domyka .

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier
Myślicie, że w ASO jak podepną pod kompa coś wyjdzie w tym temacie :?:

I jaki może być koszt... :oops:

Nie wyjdzie na kompie przyczyna . Chyba możesz się jedynie dowiedzieć jaką temp. osiąga . Masz mało wydajną chłodnicę . Lub zawór nie domyka ale to wychodzi na jedno .

Mogę Ci podać numer do mojego serwisanta klimy ale to w Warszawie jest .

Link to comment
Share on other sites

Pomocy dobrze ludzie :mrgreen:

Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman.

Any idea?

 

[ ]

IMO zupełnie przyzwoicie. Przesadzają z tym 6-10.

Dla mojego serwisu klimy (a ponoć jest niezły) 11 było ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest zacier
Pomocy dobrze ludzie :mrgreen:

Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman.

Any idea?

 

[ ]

IMO zupełnie przyzwoicie. Przesadzają z tym 6-10.

Dla mojego serwisu klimy (a ponoć jest niezły) 11 było ok.

U mnie zawsze wychodzi 6-7 jak jest na maxa

Link to comment
Share on other sites

Pęd powietrza jest git, dmucha jak cholera. Przy ustawieniu manual/auto klima działa tak samo. I dokładnie to samo jak ustawisz nawiew na szybę/ciebie/szyba+nogi...

Załamka przed plejadami :cry:

Link to comment
Share on other sites

A jak w końcu jest z tym załączaniem i wyłączaniem sprężarki? Nie ukrywam że własnie nabiłem klimę bo zeszło prawie wszystko i teraz na włączonej klimie słychać jak sie co kilkanaście sekund załącza i wyłącza sprężarka ( manualne ustawienia). Na panelu ciągle świeci A/C ale słychać cykanie jak się ząłacza i wyłącza. Czy tak ma być? Jak jest w waszych autach? Temat już był w innym wątku ale konkretna odpowiedź nie padła.

Link to comment
Share on other sites

piotrekj482, mniej więcej tak ma być :) Nie pamiętam jak jest w Legacy ale u mnie w Forku, żeby włączyć całkowicie automatyczny tryb to trzeba przytrzymac przycisk A/C przez sekundę i wtedy dioda miga 3 razy.

 

-- Wt, 14 czerwca 2011, 23:44 --

 

Cichaczu, no to albo ktoś kiepsko ogarnął wymianę czynnika albo faktycznie coś jest nie halo z podzespołami układu klimy.

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj sprawdzałem i na auto też tak jest. Jak dam nadmuch na maxa to wyraźnie dłużej idzie ale i tak sie wyłączy a za chwilę znowu włączy przy czym znaczek a/c świeci się cały czas

Link to comment
Share on other sites

moze ci sie wiatrak od chlodnicy klimy nie zalacza?

lub kompresor slaby i nie daje cisnienia ale malo prawdopodobne

sprawdz tez klapke mozliwe ze ci nie domyka i zimne powietrze miesza sie z cieplym

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...