Cichaczu Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Pomocy dobrze ludzie Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman. Any idea? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Pozostaje wyjąć chłodnicę silnika i przeczyścić myjką (delikatnie)chłodnicę klimy . Może być zanieczyszczona i spadła jej wydajność . Druga możliwość , to awaria zaworu rozprężnego który się nie domyka . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Myślicie, że w ASO jak podepną pod kompa coś wyjdzie w tym temacie :?: I jaki może być koszt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Myślicie, że w ASO jak podepną pod kompa coś wyjdzie w tym temacie :?:I jaki może być koszt... Nie wyjdzie na kompie przyczyna . Chyba możesz się jedynie dowiedzieć jaką temp. osiąga . Masz mało wydajną chłodnicę . Lub zawór nie domyka ale to wychodzi na jedno . Mogę Ci podać numer do mojego serwisanta klimy ale to w Warszawie jest . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 zacier, dzięki wielkie za info. Spróbuje może z chłodnicą. Wyciągnę i przeczyszczę Pozdrówki :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Pomocy dobrze ludzie Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman. Any idea? [ ] IMO zupełnie przyzwoicie. Przesadzają z tym 6-10. Dla mojego serwisu klimy (a ponoć jest niezły) 11 było ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Kubeusz, tylko ze dziś jak wracałem było 25* ja miałem klimę na maxa i było ciepło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zacier Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 Pomocy dobrze ludzie Byłem dziś na sprawdzeniu klimy (dobicie, ozonowanie...) bo słabo chłodziła. Panowie porobili, posprawdzali i... i wyszło na włączonej klimie 12* na kratkach (obieg zamknięty) . Stwierdzili, ze powinno być pomiędzy 6-10. Filtry były niedawno wymieniane, wentylator się włącza i wyłącza (nie jest w pozycji AUTO) Nie wiem o co kaman. Any idea? [ ] IMO zupełnie przyzwoicie. Przesadzają z tym 6-10. Dla mojego serwisu klimy (a ponoć jest niezły) 11 było ok. U mnie zawsze wychodzi 6-7 jak jest na maxa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 W innym wątku o klimatyzacji pisali chłopaki, że temp. powietrza powinna być 6-7st. Filtr masz dobrze włożony ?? Kiedy wymieniałeś ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Tomasz_555, w tym roku był wymieniany. Ale już wcześniej też nie było za zimno przy użyciu klimy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 A dmucha ostro czy słabo ? Chodzi o sam pęd powietrza. I jak jest przy różnych ustawieniach kierunku ? Włączasz automatic czy manualnie ustawiasz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 14, 2011 Author Share Posted June 14, 2011 Pęd powietrza jest git, dmucha jak cholera. Przy ustawieniu manual/auto klima działa tak samo. I dokładnie to samo jak ustawisz nawiew na szybę/ciebie/szyba+nogi... Załamka przed plejadami Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrekj482 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 A jak w końcu jest z tym załączaniem i wyłączaniem sprężarki? Nie ukrywam że własnie nabiłem klimę bo zeszło prawie wszystko i teraz na włączonej klimie słychać jak sie co kilkanaście sekund załącza i wyłącza sprężarka ( manualne ustawienia). Na panelu ciągle świeci A/C ale słychać cykanie jak się ząłacza i wyłącza. Czy tak ma być? Jak jest w waszych autach? Temat już był w innym wątku ale konkretna odpowiedź nie padła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted June 14, 2011 Share Posted June 14, 2011 piotrekj482, mniej więcej tak ma być Nie pamiętam jak jest w Legacy ale u mnie w Forku, żeby włączyć całkowicie automatyczny tryb to trzeba przytrzymac przycisk A/C przez sekundę i wtedy dioda miga 3 razy. -- Wt, 14 czerwca 2011, 23:44 -- Cichaczu, no to albo ktoś kiepsko ogarnął wymianę czynnika albo faktycznie coś jest nie halo z podzespołami układu klimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cichaczu Posted June 15, 2011 Author Share Posted June 15, 2011 piotrekj482, dokładnie tak jest. klima co jakiś czas włącza się i wyłącza na manualu. Muszę zająć się tą klimą Link to comment Share on other sites More sharing options...
piotrekj482 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Dzisiaj sprawdzałem i na auto też tak jest. Jak dam nadmuch na maxa to wyraźnie dłużej idzie ale i tak sie wyłączy a za chwilę znowu włączy przy czym znaczek a/c świeci się cały czas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Na tym polega klimatyzacja panowie... szczególnie całkowicie automatyczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted June 16, 2011 Share Posted June 16, 2011 moze ci sie wiatrak od chlodnicy klimy nie zalacza? lub kompresor slaby i nie daje cisnienia ale malo prawdopodobne sprawdz tez klapke mozliwe ze ci nie domyka i zimne powietrze miesza sie z cieplym Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now