Skocz do zawartości

Impreza WRX 1996r JDM - przekładka i remont silnika :)


agrupa

Rekomendowane odpowiedzi

To ja mam średnie skrzydło na klapie :mrgreen: nawet niewiedziałem że są mniejsze :roll:

Najbardziej podobają mi się te duże. Moja żona mówi na te duże "samolot" :mrgreen: a ja jej tłumaczę że to nie żaden samolot tylko że jest to półka na flaszki!!!

 

Agrupa, ładne to twoje autko :!:

Wyciągasz przeciwmgielne? Why?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 101
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Taa, recykling żondzi :P

 

Staszek, raczej wyciągam. Mój JDM zostaje w wersji ulicznej a mieszkam na zadupiu gdzie stolica się lamp nie dorobiła i jeździłem z tymi halogenami. Mówiąc obrazowo dupy nie urywa :) Faktem jest że podoba mi się zaślepione GC8, długo szukałem kompletu OEM ale nie ma lub cena nie dla mnie, w najgorszym razie bywały pojedyncze sztuki.

 

PS. Dziękuję, mam nadzieję tylko że polubię kolor zlewozmywaka, może kiedyś będzie czerwone lub białe. Tej opcji jedynie zazdroszczę ludziom kupującym auto w salonie ;)

 

JUTRO ATAKUJĘ SZÓSTY RAZ!

 

*********************************************************************************************************************************************************************************************************

 

PO SZEŚCIU TYGODNIACH ZMAGAŃ W URZĘDZIE KOMUNIKACJI ZAREJESTROWAŁEM JDM-A!!!!

BANAN NIE ZCHODZI Z GĘBY!!! BYŁO CIĘŻKO ALE SIĘ UDAŁO, AUTO ZAREJESTROWANE NA KRÓTKIM VINIE, CAŁKOWICIE LEGALNIE I BEZ KOMBINACJI.

GDYBYM OSZUKAŁ JUŻ DAWNO BYM JEŹDZIŁ A ŻE CHCIAŁEM PO PRAWDZIE TO SIĘ BUJAŁEM :) ALE BYŁO WARTO BLASZKI WF****G JUŻ CZEKAJĄ AŻ JE DZISIAJ PRZYKRĘCĘ :P

HAHAHAHAHAHA !!!!

 

TEMAT PRZEKŁADKI UWAŻAM ZA ZAKOŃCZONY :)

 

Teraz już będą tylko mody rodem z fanów czterech kółek :P

 

i se po robocie pojeżdżę - a co!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Staszek.

A jak tam twoje sprawy, coś się dzieje czy czekasz dalej?

 

Autem cieszę się jak mogę niestety mam letni laczek, co gorsze przód o innym wzorze bieżnika tył o innym, podobno przy upalaniu na takim setupie visco dostaje w dupę bardziej niż zwykle. Nie chciałbym sobie popsuć teraz skrzyni więc staram się nie upalać. Nie chcę już kupować zimówek a opony które chciałbym na lato bardzo średnio nadają się na tą pogodę.

 

Dzisiaj przyszła jedna z paczek z gratami do modzenia :P

201202173501.jpg

Synal rośnie jak na drożdżach i uwielbia latać ze mną więc kupiłem mu kubeł z aktualnie modnymi uszami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super! Firmowy kubeł pod autko :mrgreen:

No ładnie :!: już uczysz młodego jak się lata. Jak podrośnie to sam będzie latał wszystkim co jeździ w rodzinie :mrgreen: Zapomnij więc że na stare lata będziesz miał wypasioną furę czy moto :mrgreen: Wszystko będzie rozwalane regularnie :mrgreen: (znam tamat z autopsji)

 

Ja czekam na papiery z ministerstwa do końca lutego. Dzwonilem pod koniec stycznia i dowiedziałem się że podanie zweryfikowali, wszystko jest OK i że mam dalej czekać.

Śnieżynka stoi w garażu i marznie :roll: Szkoda trochę bo śniegu nie brakuje.... Oj polatałbym bardzo :lol: No może to lepiej dla niedotartego silnika....

Koniec lutego już niedługo!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witek.

 

Kilka dni temu uległem kolejnej pokusie - chyba czas się zacząć leczyć :(

Komplet felg 17" firmy BK RACING - dość lekkie i wedle Pana od prostowania bardzo twarde :)

Stan - do renowacji, jedna była trafiona i już wyprostowana, druga minimalnie ale zrobili żeby było elegancko...

scaled.php?server=171&filename=bkracing.jpg&res=medium

malują się ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie dzisiaj trafił szlag!!! :evil:

dzwoniłem do ministerstwa i zapytałem czy rozpatrzyli mój wniosek.....

powiedzieli mi że włąśnie rozpatrują wnioski z 3.12.2011 (mój dotarł do nich 30.12.2011) i że mam cierpliwie czakać :twisted:

Jak tak dalej będzie to dostanę odpowiedź ku..#..ać na początku kwietnia !!!!! :twisted:

 

Pozdrawiam i zazdroszczę zarejestrowanego autka :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

agrupa,

aż mnie w dołku ścisnęło jak zobaczyłem twój post "z bólem serca" w tamtym dziale :evil: WTF??

Evo V fajne jest (sam chciałem V a potem VI TME). Chyba niezgodzę się że wyszło by tak samo. Zakup eweliny w dobrym stanie to nie 10k zł a kilka razy więcej. Jak kupisz "okazyjnie tanio" to sam wiesz co dalej może być (pada pompa do aktywnego tylnego dyfra, aktywny dyfer.....), sama przekładka to ok 13k, samemu zrobić się raczej nie da bo trzeba ścianę pruć.... Moje czerwone Evo VI TME chyba zostanie na zawsze w marzaniach.... nie zebrałem budżetu..

A twoje STi, co się działo? co to za despera? jakie dramatyczne wydarzenie? Dawno nie było żadnego posta od ciebie więc chyba musiało się dziać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Na razie nie ma co pisać :)

Dam znak, spokojnie...

 

-- So maja 05, 2012 10:10 pm --

 

Witek.

 

Zgodnie z obietnicą napiszę parę słów co z moim JDM-emem.

 

Od jakiegoś czasu bulgotałem sobie po okolicy i w sumie nic szczególnego się nie działo, żadnych kataklizmów, jedyny problem jaki miałem to że mi przeładowywało, w sumie spodziewałem się tego montując cały układ przelotowy DEVIL 2,5" - nawiasem mówiąc jest super, czym się szybciej jedzie tym ciszej :) Wali marchewami jak trzeba :)

Tuż przed świętami wielkiej nocy miałem jakieś takie słabsze dni :( Pomyślałem, jadę sobie do garażu, coś podłubię to mi przejdzie...

Ogarnąłem się w pracy i walę pod garaż, otwieram drzwi, JDM chodzi, wsiadam żeby sobie cofnąć pod garaż i nagle we wnętrzu auta pojawia się dym! Myślę sobie ożesz k****, wyciągam kluczyk ze stacyjki a ten złośliwiec dalej chodzi, wali dymem dalej czuję ten straszny smród, drę ryja i beczę, chodzi bo ma chodzić w przypływie fantazji kilka dni wcześniej założyłem turbotmier :evil:. Kable skwierczą a ja latam po garażu i szukam gaśnicy! Nie znalazłem mimo że mam ich tam trzy sztuki od 1 do 5kg :(

Przebłysk świadomości i łapię za klucz 10 i lecę szarpać klemy z aku. Otwieram maskę, kładę się i patrzę czy coś mi się pod maską prawdziwym ogniem nie pali. Nie ma nic, otwieram machę i szarpię klemy - JDM gaśnie... kable przestają skwierczeć, dym się rozmywa....

Ufff, zaczynam oględziny, trochę się uspokajam nie spalił się cały - to się odbuduje :P

W pierwszej wersji pomyślałem że to turbotimer, coś spierdzieliłem przy montażu i spaliłem sobie furę, ściągam plastiki i wyciągam wiązkę, centralkę od niego - nic nie widać, macam łapą, wącham, patrzę nic nie widzę ! K***** pewnie to przez przeróbkę wiązki z RHD na LHD :|

Zamiast sobie podłubać to siadłem i patrzyłem na stojące przede mną zwłoki, decyzja była jedna trzeba to ogarnąć od podstaw.

Auto wróciło do domy na lince :(

Tego samego dnia zadzwoniłem od speca z nowiną, kilka dni później auto pojechało do warsztatu...

Obawiałem się najgorszego, elektrykę oddałem do zrobienia w warsztacie, zapłaciłem sporooo i taki krzak!

Po kilku dniach spec zadzwonił i powiedział że JDM żyje, udało się go uruchomić ale nie może znaleźć przyczyny, decyzja jedna, szarpiemy deskę i bebechy, tanio nie będzie, ale nie chciałem drutować, w końcu mam tym jeździć z synem :?

Po kilku kolejnych dniach odbieram telefon, Spec mówi znalazłem, ogarnąłem, zapraszam.

Pędzę przez całe miasto, piątek przed długim weekendem więc miasto się gotuje, biorę kumpla taryfiarza, polecimy buspasami będzie szybciej - to była dobra decyzja!

Po kilkudziesięciu minutach widzę JDM-a. W rozmowie wychodzi że winny jestem JA!

Wiązka przerobiona solidnie, jedynie zastrzeżenia było co do jej zabezpieczenia, zostało poprawione tak żeby było cacy.

Turbo timer był nie winny, chociaż przyłożył się do pożaru, jak go montowałem to układałem sobie wiązki pod kolumną kierowniczą, i tak niefortunnie ułożyłem wiązkę od migania błędów że powstało zwarcie :oops: Jak to mówią dobrymi chęciami to piekło jest wybrukowane...

 

Oto winowajca...

scaled.php?server=254&filename=kabelkigc8.jpg&res=landing

 

Auto wróciło do żywych więc zacząłem walczyć z przeładowywaniem, na remap mnie nie stać więc walczę sam.

Rozwierciłem restryktor do 2mm ale doładowanie spadło od 0,7bara, trochę skromnie ale i tak się fajnie jeździło.

 

Jeszcze przed pożarem znalazłem sobie stabilizator tylny 22mm, kupiłem i zamontowałem, różnica w prowadzeniu znacząca, w moim odczuciu na +

Mam teraz 20mm z przodu + żółty powerflex i 22 z tyłu + żółte powerflexy

scaled.php?server=225&filename=zawiastygc8.jpg&res=landing

 

Przejrzałem sobie również tylne hamulce, nie dotykałem ich od momentu zakupu.

Tarcze i klocki noszą ślady zużycia ale puki co wróciły na miejsce, wyregulowałem ręczny i zobaczyłem że skończył mi się zawias :(

scaled.php?server=407&filename=zwrotnica.jpg&res=landing

Jak widać amortyzator zapocony, obejrzałem resztę i są w podobnym stanie.... Eh niekończąca się opowieść :)

 

A tak prezentuje się JDM na dzień dzisiejszy, proszę wybaczyć za zdjęcia robiłem telefonem.

Zapomniałem jeszcze dodać o jednym modzie :) Średni spojler, oryginał STI - piękny :)

scaled.php?server=15&filename=gc81.jpg&res=landing

scaled.php?server=69&filename=gc82.jpg&res=landing

scaled.php?server=651&filename=gc83.jpg&res=landing

scaled.php?server=440&filename=gc84.jpg&res=landing

scaled.php?server=29&filename=gc85.jpg&res=landing

scaled.php?server=138&filename=gc86.jpg&res=landing

 

Dzisiaj zastosowałem restryktor 1,1mm i doładowanie lekko ponad 1bar, niestety nie udało mi się zrobić lepszych testów, mam wrażenie że może być jeszcze za mały bo na 5 biegu jakby mi boostcata zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu powinieneś napisać:

 

JDM żyje :) !!!

 

Po twojej wiadomości na pw normalnie sie podłamałem :roll: a po poście o sprzedaży to miałem depresję :lol:

kurde, normalnie przygody i emocje prawie jak u Bartz'a

Wszystko skończyło się dobrze!! to jest najważniejsze!! fakap nieweilki i straty też minimalne jak rozumie.

Cały czas mam nadzieję że się gdzieś, kiedyś spotkamy w realu z naszymi klasykami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ClassicAuto cup

Na najbliższe CCA się wybierasz?

 

Startuje kilka subaraków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Raczej nie, być może jako oglądacz zobaczyć o co tam chodzi :)

Muszę jeszcze parę rzeczy w JDM-ie zrobić (amorki, prawy przegub, maglownica i geometria") żeby można było czerpać radość :)

 

 

Czas leci a mi udało się zdobyć kilka gratów tak żeby doprowadzić JDM-a do pełni świetności.

Dzięki kumplowi sprzedającemu części do aut kupiłem KYB AGX, rozważałem różne opcje ale jakość produktu i cena przeważyła szalę, myślałem jeszcze nad ultra SR z nowszych GD ale nie chciałem zrobić z Imprezy Forestera :P

Moje amory były, w sumie mógłbym powiedzieć że ich nie było, 3 wylane, 4 zapocona, tłumienia brak - Dziwne, i tak mi się wydawało że ten samochód zajebiście się prowadzi :)

Jakiś czas temu mój dostawca części motocyklowych wykonał dla mnie zestaw HEL-i, przy okazji postanowiłem wymienić. Niech wieś śpiewa i tańczy :)

scaled.php?server=442&filename=helxm.jpg&res=landing

Kupiłem dzięki kontaktowi z forum prawą kompletną półoś z WRX GD, zobaczymy czy będzie w lepszym stanie niż moja stara, wizualnie bardziej zardzewiała ale luzy na przegubach jak by mniejsze...

Kiedyś tam kupiłem sobie jeszcze komplet żółtych powerflexów, uznałem że to dobry moment na wymianę.

Wjechał również krótszy magiel z STI który również zakupiłem za niewygórowaną kwotę od forumowicza, miałem problem z krzyżakiem.

Jeździło to w GC8 ale u mnie krzyżak był o jakiś 1cm za długi, przycinał się i musiałem go poprawić.

 

Na tą chwilę przód poskładany

scaled.php?server=152&filename=kyb2.jpg&res=landing

scaled.php?server=198&filename=kyb1.jpg&res=landing

 

Walczę z tyłem...

Przydały by mi się śruby regulacji kąt pochylenia koła ale nie bardzo mogę zdobyć w ludzkich pieniądzach.

 

A nawiasem mówiąc jestem załamany. Mam problemy zdrowotne i jeżeli odbiorę diagnozę dla mnie nie przychylną auto idzie pod młotek :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śruby regulacji kąt pochylenia koła

polecam forumowicza Carfit, ma takie gdzieś "w garażu", nie whiteline ale też dają radę.

 

ps. przygoda z pożarem trochę ostudziła mój zapał do przekładki :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TZD, dzięki dzwoniłem tam ale tydzień temu nie było.

Pożar nie był efektem przekładki, jest takie powiedzenie lepsze wrogiem dobrego ;)

Dalej podtrzymuję, cały pic w elektryku, jak jest dobry to będziesz zadowolony, reszty raczej nie da się zepsuć :P

 

Dzięki Staszek, po cichu liczę że uda mi się zrobić to z NFZ ale sam wiesz jak w tym pięknym kraju się żyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, ty masz normalnie przeżycia... :shock:

z autem przygody z motorem, potem elektryka, potem elekryczny pożar, teraz....

Będzie dobrze!! Trzymamy za Ciebie!!!

 

Śruby kupilem od carfita jeszcze w zeszłym roku. zapłaciłem z kurierem chyba 200zł i nie była to jakaś super okazja więc poszukaj bo wiele firm sprzedaje. Widzę że czterech suszarkach mają za 237 :mrgreen:

Uwaga! jak będziesz je montował je to poczytaj:

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1590221

jeżeli dobrze zrozumiałem to montujesz je na tył,

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1728421

 

Boże, jakie bzdury wypisują w instrukcjach a ludzie bezkrytycznie się stosują :!: :shock:

 

Widzę że niektórzy boją się przekładki.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za instrukcje.

Poczytam. Jakoś tak mnie serce boli wydać ponad 200zł za dwie śruby :(

Znalazłem najtaniej Monroe ale takich pasujących do GC8 nie ma na stanach magazynowych i dupa.

Znalazłem też na ebayu ale nie wysyłają do PL. Szukamy dalej.

 

PS. Staszku po prostu życie nie chce żebym miał ten samochód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...