Jump to content

zaciski i elektronika w xt ?


majer
 Share

Recommended Posts

Witam

mam dwa pytania na które może ktoś pomoże mi znaleźć odpowiedź :D

 

czy "robialna" jest przekładka zacisków z STi do nowego xt ?

i czy elektronika w spec EU różni sie od US ? pytam w kontekscie AccessPORT-u

pzdr

majer

Link to comment
Share on other sites

Witam

mam dwa pytania na które może ktoś pomoże mi znaleźć odpowiedź :D

 

czy "robialna" jest przekładka zacisków z STi do nowego xt ?

i czy elektronika w spec EU różni sie od US ? pytam w kontekscie AccessPORT-u

pzdr

majer

 

Access niejest dostepny wogole na EU, cobb robi to tylko dla wersji US, juz bylo to kiedys wspominane

 

a co do przekladki zaciskow to mysle ze trzeba na necie szukac np. www.nasioc.com lub www.i-Club.com nowe modele pewne zmiany i mysl;e ze malo ludzi sie z nimi jak do tej pory zapoznalo dokladniej

 

pozdo

Link to comment
Share on other sites

Abt, po pierwsze sprawdz jaka srednice ma tloczek w brake master cylinder (jak sie nazywa ta czesc po naszemu?). W amerykanskim WRX jest 26.99mm i podobno jest troche za maly jak na te hamulce. Jak bedziesz mial mniejsza srednice MC to pedal hamulca bedzie Ci bardziej wchodzil w podloge zanim zaczniesz hamowac.

Na NASIOC z kolei ten zestaw nie jest specjlnie zachwalany. To znaczy nie jest zly, ale jest troche gorszy od STi (us spec przynajmniej). W porownaniu do STi zacisk Willwooda jest mniej sztywny - gorsze wyczuie hamulca, tarcze sa ciensze - 28mm vs. 30mm, ma mniejsza powierzchnie klocka. Ogolnie: WRX

Czy ktos moze napisac jakie tarcze (rozmiary) i zaciski ma europejski forester XT?

Link to comment
Share on other sites

na razie nie bede nic sprawdzal, poniewaz (niestety) nie jestem na kupnie.

pytam z ciekawosci, bo chetnie widzialbym taki zestaw w antyku :twisted: lub jego nastepcy.

a uzywal ktos produktow stoptecha(?) ?

jaki zestaw (w zblizonej do w/w wilwooda cenie) daje efekt podobny (lub lepszy) niz seria sti ?

 

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Abt, zainteresuj sie hamulcami od Legacy GT Turbo MY05 (USA). Przod 30 x 316 mm za 625$ (zaciski, tarcze, klocki i co potrzeba do montarzu), tyl 18 x 290 mm za 640$. Wymagaja kol 17".

http://www.subaruwrxparts.com/wrx-braking.html

Ja do swojego zamowie chyba czterotloczkowy zestaw TWR Racing , maja jednoczesciowy zacisk, uzywaja klockow od Ferrari F40/F50, mozna je zamowic w rozmiarze 310mm, ktory pasuje pod 16" kola przez co nie bede musial przekladac hamolcow na zime.

Stoptech robi bardzo dobre hamolce, ale wykorzystasz je w pelni tylko z dobrymi oponami (wyscigowymi).

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...