Jump to content

wspornik pompy hamulcowej w GTku


skrzypekQ4
 Share

Recommended Posts

jak w temacie, zakladal ktos moze wspornik pompy hamulcowej do GTka? jakies spostrzezenia po montarzu tego ustrojstwa?

ktos ma jakis schemat jak to wykonac lub tanio kupic? sa takie w pewnym sklepie ale moze ktos zna jakies inne zrodelko gdzie mozna to nabyc?

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Ja też to przerabiałem przy okazji utwardzania pedału hamulca,i chodź instalacja była bardzo prostacka,to niestety nic nie dała.

Ściana grodziowa w subaru jest na tyle sztywna że nie powoduje zbytnich odchyleń od normy,także nie polecam kupna,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Ściana grodziowa w subaru jest na tyle sztywna że nie powoduje zbytnich odchyleń od normy

 

lucza, wez kogos, niech Ci naciska pedal hamulca i popatrz jak to pracuje....kazdy ruch serwa z pompa ktory mozna zniwelowac jest tego warty.

Link to comment
Share on other sites

lucza, wez kogos, niech Ci naciska pedal hamulca i popatrz jak to pracuje....kazdy ruch serwa z pompa ktory mozna zniwelowac jest tego warty.

 

 

dokladnie tak zrobilem jak piszesz, poprosilem kolege aby wciskal hamulec, a ja patrzylem jak sie serwo z pompa zachowuje. ruchy popmpy i serwa sa dosyc wyrazne i widoczne, wiec zalozenie wspornika pompy jak na Twoim zdjeciu, wydaje mi sie uzasadnione i tego warte, jak napisales. teraz tylko pytanie, czy mozna gdzies znalezc rysunek na podstawie ktorego samemu uda sie wykonac taki wspornik?

Link to comment
Share on other sites

czy mozna gdzies znalezc rysunek na podstawie ktorego samemu uda sie wykonac taki wspornik?

 

dla kumatego rysunek nie jest potrzebny, wystarczy chyba popatrzeć co do czego zamocować i wykonać odpowiedni element.

Tak mi mój blacharz porobił parę fajnych rzeczy w aucie.

Link to comment
Share on other sites

dla kumatego rysunek nie jest potrzebny, wystarczy chyba popatrzeć co do czego zamocować i wykonać odpowiedni element.

Tak mi mój blacharz porobił parę fajnych rzeczy w aucie.

 

 

no mozna i na podstawie samego zdjecia ale jakby byl jakis gotowiec... :-)

to co tam takiego ciekawego ten blacharz porobil w Twoim aucie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...