Skocz do zawartości

Impreza GT- opór przy skręcie - tak ma być czy...??


kamsti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Właśnie stałem się posiadaczem pięknego GTka ( przywitam się po weekendzie) :) mam pytanie, przy manewrach z niewielkimi prędkościami czuje opór tak jakby samochód hamował np jak skręcie w lewo i dodaje gazu to czuje, że coś go blokuje, pierwszy raz mam do czynienia z 4x4 nie wiem czy tak ma być czy trzeba coś wymienić.

 

kolejna sprawa to sprzęgło nie zawsze mi odbija do końca tak jakby nie wysprzęglał i jest bardzo mały zakres nacisku na pedał, sprzęgło do wymiany, czy coś innego?? ( sprzęgło się nie ślizga )

 

Prosze o jakieś sugestie lub rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że to może być wiskoza (trochę poczytałem), ponieważ jak go pocisnę to mam problemu ze sprzęgłem nie wysprzęgla pedału do końca tzn zostaje w podłodze:(

 

gdzie proponujecie podjechać w warszawie ?? myślałem o 4.t.u.r.b.o ale oni pewnie się cenia i z wolnym miejscem też ciężko

 

ewentualnie prosze jeszcze o jakieś sugestie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup używkę skrzynię na allegro za +/-500pln, zostanie Ci na części (często pada w GT...), a wisko sobie przełożysz i po temacie. każdy przeciętny mechanik ogarnie wyjęcie skrzyni...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie pomyslalem zeby zmienic od sti ale pewnie do tego dojdzie dyfer bo od gt nie bedzie pasować? ( mnie wiecej jaki koszt skrzyni od sti z dyfrem?

 

Tak, nie będzie pasował. Pełen set gratów (skrzynia, tylny dyfer, wał, półosie) plus robocizna to około 12.000 PLN. Jak ze sterownikiem DCCD to jakieś 3.000 PLN dodatkowo.

 

skrzynia z 2.0 n/a podejdzie

 

Jeżdziłem Forkiem S-turbo z właśnie skrzynią 2.0 n/a plus reduktor. Całkiem fajnie się to-to spisywało i nie klękało. Skontaktuj się ze Zbyszkiem z B.a.j.e.c.z.n.e.j, Chłopak ma rozkminiony temat na tzw. drobne. Oczywiście taka skrzynia nie umywa się w jakimkolwiek stopniu do 6MT. Jest po prostu czasowym, pasztetowym Ersatzem :wink:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Apropos wcześniejszej wypowiedzi - jako, że jesteś Nowy to zdradzę Ci tajemnicę - w Subaru nie ma stanu dobrze i tanio. Może być tylko drogo i dobrze i niestety również drogo i...niedobrze :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S-turbo z właśnie skrzynią 2.0 n/a plus reduktor

no właśnie, ciekawa (i tania) alternatywa przy padającej 5MT z turbo...

a jak z dyframi tam?

 

da się wsadzić jakąś sprzerę z przodu, a co z tyłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis własnie kontaktowałem się z Korneckim i tez powiedział że raczej wiskoza... we wtorek dzwonie i się umawiam na wymianę.... no cóż nie będzie imprezy ale jest subaru ;) póki co zostaje przy standardzie jak na razie i tak jestem zachwycono autem po hamowaniu wyszło 240 i program za pasem:) (kocham ten wóz)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis własnie kontaktowałem się z Korneckim

 

Bardzo dobry wybór. Jasio jest git fachman. Pozdrów od Grześka :wink:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Tomek, nie mam fioletowego pojęcia ale jeżdziło to-to bardzo fajne. Zadzwoń do Zbycha - oczywiście zarzekał się, że nikomu z Forum by takiej skrzyni nie włożył bo wszyscy puryści bo Go zlinczowali :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam,

 

temat stary ale zapomniałem napisać wcześniej. Więc wystarczyło wymienić kilka blaszek i zalać nowym olejem do Wiskoz... moja była jeszcze w dobrym stanie. Po 8 miesiącach wszystko działa w najlepszym porządku!

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fokin magic, nie wiem kim jest ten czarodziej ,ale chce z nim wywiad!

 

któredy wlał olej? albo co wiecej- jak wdostał sie do blaszek!?

 

http://www.mrtrally.com.au/performance/viscous_coupling.htm

 

 

ja od roku sie przymierzam do wiskozy i przez cały czas czytam że subarowa wiskoza jest nierozbieralna. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli macie blaszki, można to zrobić. jest to część, którą można rozebrać i złożyć ( chyba robił to na ciepło:) w WWA jest osoba, która to robi, pytania na priw.

 

Pozdro

 

-- 6 lut 2012, o 13:14 --

 

Jeśli chodzi o temat "zapadającego się" sprzęgła to wymieniłem wysprzęglik i pompę sprzęgła na nową i wszystko jest OK

 

P.S Mogę mieć dostęp do tańszych Pomp tańszych niż w 4T...O

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...