kamsti Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Witam, Właśnie stałem się posiadaczem pięknego GTka ( przywitam się po weekendzie) mam pytanie, przy manewrach z niewielkimi prędkościami czuje opór tak jakby samochód hamował np jak skręcie w lewo i dodaje gazu to czuje, że coś go blokuje, pierwszy raz mam do czynienia z 4x4 nie wiem czy tak ma być czy trzeba coś wymienić. kolejna sprawa to sprzęgło nie zawsze mi odbija do końca tak jakby nie wysprzęglał i jest bardzo mały zakres nacisku na pedał, sprzęgło do wymiany, czy coś innego?? ( sprzęgło się nie ślizga ) Prosze o jakieś sugestie lub rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD555 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 kamsti, czyzby padla wiskoza... :| Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Proszę o wyjaśnienie:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD555 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Podczas jazdy na skreconych kolach objawia sie to wlasnie takim hamowaniem auta, potrafi strzelac kangurki tak jak przy dccd spietym Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 własnie tak jakby hamował, przy założeniu, że to jest to - co będzie do wymiany i mniej więcej jaki koszt (jeśli masz taką wiedzę rozumiem że to jest w powiązane z dyfrem? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD555 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Najtaniej chyba znalesc druga skrzynie Najlepiej podjedz do kogos kto ogarnia aby to sprawdzil bo teraz to mozna wrozyc z fusow :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 A może ów gietek ma napędy sti a wy mu skrzynie każecie wymienić tzn ja nie wiem czy ma ale byłoby śmiesznie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Wydaje mi się że to może być wiskoza (trochę poczytałem), ponieważ jak go pocisnę to mam problemu ze sprzęgłem nie wysprzęgla pedału do końca tzn zostaje w podłodze:( gdzie proponujecie podjechać w warszawie ?? myślałem o 4.t.u.r.b.o ale oni pewnie się cenia i z wolnym miejscem też ciężko ewentualnie prosze jeszcze o jakieś sugestie. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 myślałem o 4.t.u.r.b.o ale oni pewnie się cenia Jak chcesz tanio i dobrze to podjedź gdziekolwiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 nie napisłem, że ma być tanio, jestem nowym posiadaczem imprezy i nie znam zakładów gdzie mozna pojechac z autem zeby nie zepsuli, ale wiem ze takowe istniej procz 4 tur. dlatego tez pytam. bardziej mi zalezy na czasie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniujr Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 kup używkę skrzynię na allegro za +/-500pln, zostanie Ci na części (często pada w GT...), a wisko sobie przełożysz i po temacie. każdy przeciętny mechanik ogarnie wyjęcie skrzyni... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 jakiej skrzyni najlepiej szukać, podejdzie z każdego modelu?? Proszę o rade:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD555 Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 kamsti, na skrzyni masz naklejke z numerem, i takiej szukaj najlepiej, jest ona po prawej stronie na obudowie przy laczeniu silnik/skrzynia pod ic od strony rozrusznika :wink: albo zapodaj 6mt z dccd Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 własnie pomyslalem zeby zmienic od sti ale pewnie do tego dojdzie dyfer bo od gt nie bedzie pasować? ( mnie wiecej jaki koszt skrzyni od sti z dyfrem? skrzynia z 2.0 n/a podejdzie, roznią się przełozenia?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 własnie pomyslalem zeby zmienic od sti ale pewnie do tego dojdzie dyfer bo od gt nie bedzie pasować? ( mnie wiecej jaki koszt skrzyni od sti z dyfrem? Tak, nie będzie pasował. Pełen set gratów (skrzynia, tylny dyfer, wał, półosie) plus robocizna to około 12.000 PLN. Jak ze sterownikiem DCCD to jakieś 3.000 PLN dodatkowo. skrzynia z 2.0 n/a podejdzie Jeżdziłem Forkiem S-turbo z właśnie skrzynią 2.0 n/a plus reduktor. Całkiem fajnie się to-to spisywało i nie klękało. Skontaktuj się ze Zbyszkiem z B.a.j.e.c.z.n.e.j, Chłopak ma rozkminiony temat na tzw. drobne. Oczywiście taka skrzynia nie umywa się w jakimkolwiek stopniu do 6MT. Jest po prostu czasowym, pasztetowym Ersatzem :wink: Pozdrawiam Grzegorz PS. Apropos wcześniejszej wypowiedzi - jako, że jesteś Nowy to zdradzę Ci tajemnicę - w Subaru nie ma stanu dobrze i tanio. Może być tylko drogo i dobrze i niestety również drogo i...niedobrze :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 S-turbo z właśnie skrzynią 2.0 n/a plus reduktor no właśnie, ciekawa (i tania) alternatywa przy padającej 5MT z turbo... a jak z dyframi tam? da się wsadzić jakąś sprzerę z przodu, a co z tyłem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted June 11, 2011 Author Share Posted June 11, 2011 dzis własnie kontaktowałem się z Korneckim i tez powiedział że raczej wiskoza... we wtorek dzwonie i się umawiam na wymianę.... no cóż nie będzie imprezy ale jest subaru póki co zostaje przy standardzie jak na razie i tak jestem zachwycono autem po hamowaniu wyszło 240 i program za pasem:) (kocham ten wóz) Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted June 11, 2011 Share Posted June 11, 2011 dzis własnie kontaktowałem się z Korneckim Bardzo dobry wybór. Jasio jest git fachman. Pozdrów od Grześka :wink: Pozdrawiam Grzegorz PS. Tomek, nie mam fioletowego pojęcia ale jeżdziło to-to bardzo fajne. Zadzwoń do Zbycha - oczywiście zarzekał się, że nikomu z Forum by takiej skrzyni nie włożył bo wszyscy puryści bo Go zlinczowali Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Witam, temat stary ale zapomniałem napisać wcześniej. Więc wystarczyło wymienić kilka blaszek i zalać nowym olejem do Wiskoz... moja była jeszcze w dobrym stanie. Po 8 miesiącach wszystko działa w najlepszym porządku! Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Skywalker Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 To jeszcze raz, bo zgubiłem wątek... Kto Ci to robił? Luke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matiz Posted February 6, 2012 Share Posted February 6, 2012 Fokin magic, nie wiem kim jest ten czarodziej ,ale chce z nim wywiad! któredy wlał olej? albo co wiecej- jak wdostał sie do blaszek!? http://www.mrtrally.com.au/performance/viscous_coupling.htm ja od roku sie przymierzam do wiskozy i przez cały czas czytam że subarowa wiskoza jest nierozbieralna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamsti Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Jeśli macie blaszki, można to zrobić. jest to część, którą można rozebrać i złożyć ( chyba robił to na ciepło:) w WWA jest osoba, która to robi, pytania na priw. Pozdro -- 6 lut 2012, o 13:14 -- Jeśli chodzi o temat "zapadającego się" sprzęgła to wymieniłem wysprzęglik i pompę sprzęgła na nową i wszystko jest OK P.S Mogę mieć dostęp do tańszych Pomp tańszych niż w 4T...O Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now