Skocz do zawartości

Znani i lubiani w Subaru


kris88

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 lata później...
W dniu 30.11.2015 o 22:12, FOR CVT napisał:

 

Wymieniła na XV II generacji.

https://www.instagram.com/p/CT7dMOzADbD/

 

Niestety chyba coś nie pykło z serwisem Dukiewicza:

https://www.facebook.com/photo?fbid=419788456203648&set=pcb.419788499536977

Cytat

Jestem klientką serwisu oraz salonu DUKIEWICZ od ponad 4 lat. Dotąd byłam zadowoloną klientką.
Niestety po ostatnim spotkaniu z działem usuwania szkód komunikacyjnych, wypisuję się z grona klientów salonu.

Ktoś wjechał mi na parkingu w zderzak, zgłoszenie, wycena, kontakt z ubezpieczalnią- serwis wziął wszystko to na siebie.
Remont, naturalnie miał być u nich.
Został wykonany w tydzień. Chodziło tylko o zderzak, ale ciężkie czasy, ponoć jakaś lakiernia się zamknęła, a w innej kolejki.

Gdy oddawałam auto (data i godzina widoczne na foto), stan licznika wynosił 42201km, ilość paliwa również na zdjęciu widoczna.
Kiedy odbierałam auto, w zeszły wtorek 19.10.21, licznik pokazywał: 42236km, wskaźnik paliwa pokazywał ubytek jak na foto.
Spalanie było na tym samym poziomie -8,6 l/100km, zasięg paliwa pokazywał wartość 410km ( nie ma tego na foto, z powodu otwartych drzwi).

Zadałam pytanie - czy auto jechało do lakierni na lawecie, odp- nie. Gdzie jest lakiernia- „w Ząbkach w Markach”, to gdzie konkretnie, zapytałam ponownie. „W Ząbkach”- odpowiedział pan Piotr Ś. pracownik działu usuwania szkód.
Sprawdziłam dystans z serwisu do Ząbek, Google map pokazała 8 km. No to jeszcze19 km dodatkowego przebiegu jest zagadką.
Pan Piotr wykonał swój pomiar wg adresu i wyszło mu 12 km w każdą stronę. Czyli zagadką zostaje jedynie 11 dodatkowych km.
Pan Piotr nie zaproponował żadnego rozwiązania, nie uznał faktu różnicy przebiegu. Napisałam prośbę o wyjaśnienie sytuacji. Dzwoniłam też kilka dni po zdarzeniu- brak reakcji, niedowierzanie. Prośba o zdjęcia ( te tu załączone), mimo, że widział je przy odbiorze auta.

To tylko 35 km więcej i ubytek paliwa.
Ale dlaczego do cholery, ktoś jeździł moim autem bez zapytania o zgodę? Dlaczego klientkę z takim stażem traktuje się w ten sposób?

Pan Piotr ma swój specyficzny styl bycia, jak każdy człowiek, nie można uznać go, uważam, za człowieka szczególnie rozmownego czy uprzejmego. To jednak nie jest kłopot dla mnie. Problemem jest brak kompetencji, środków zaradczych i woli, w sytuacji ewidentnego nadużycia po stronie serwisu.
Rezygnuję tym samym z usług tego miejsca, a opinie wrzucam ku przestrodze dla innych.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...