Skocz do zawartości

Nakładki na pedały - jakie, gdzie i jak!


JKmotors

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że nie dubluję tematów, szukałem szukałem.

 

Jak wiadomo do sportowej jazdy fajnie mieć blisko pedały (chociaż gaz i hamulec) i bardzo duży pedał gazu. W mojej imprezie sprawa nie wygląda zbyt ciekawie, mam problem, żeby hamując nacisnąć gaz w celu redukcji zarówno piętą (nie potrafię tak wykrzywić nogi) jak i prawą częścią stopy, bo pedał gazu jest za daleko.

 

Czy możecie polecić jakieś nakładki na pedały, które by zwiększyły ich użyteczność, albo macie jakieś doświadczenia co zrobić, żeby było wygodniej?

 

Będę wdzięczny za wszelkie info :).

 

-- 7 cze 2011, o 18:03 --

 

Na przykład:

 

car-pedals-hypermiler-bl.jpg

 

Byłbym w raju, tylko gdzie takie coś dostać, i może jakieś dedykowane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ja z H&T nie mam zbytnio problemu. Nie wiem czy rower mi tak wyrobił nogi czy robie to źle... Poza tym szczyl jestem i jeżdże w butach Adio na deske :P

images?q=tbn:ANd9GcR0xDYeHudfKLsPY7wPxhyDEVyba-VOe3vs-2YlKe3s57jpZ5r7

mają dużą podeszwe może dlatego u mnie nie ma problemu z sieganiem gazu...

 

Też myślałem nad jakimiś nakładkami,ale wydaje mi sie że mokre buty (zima) sie będą bardziej ślizgać :?

 

Czekam na opinie użytkowników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem http://rallyshop.pl/index.php?p222,nakladki-sparco-race

 

nie założyłem jeszcze, bo najpierw muszę wyremontować silnik

 

szukałem nakładek, które możliwie powiększą powierzchnię pedałów, h&t w imprezie GC jest możliwe przy oryginalnych pedałach nawet przy niedużym rozmiarze buta

 

buty skate'owe mają faktycznie szeroką i płaską podeszwę, ale jest ona o wiele zbyt gruba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

kons6, A mógłbyś dać znać jak pasują, i czy faktycznie spełniają swoją rolę? Obejrzałem sporo ogłoszeń, i same tuningowo plastikowo gumowo hybrydowo barbie pedały z neonami napisami i nawazelinowane, że aż się błyszczą :D.

A tu nie chodzi o wygląd, tylko o zastosowanie.

A te z Twojego linka faktycznie fajne, mocne solidne, i napewno się nie ślizgają.

 

Jakbyś miał pierwsze wrażenia, czekam na info! :).

 

-- 16 cze 2011, o 17:13 --

 

ja kupiłem http://rallyshop.pl/index.php?p222,nakladki-sparco-race

nie założyłem jeszcze, bo najpierw muszę wyremontować silnik

 

Wiadomo coś? Założone na auto? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również czekam na jakieś info, bo nie trafiłem z zakupem (ale nie mogłem po prosu patrzeć na te chińskie nakładki kupione przez Brytyjczyka w Tesco :mrgreen: ).

W innym wozidle mam Sparco Fast (bo 39zł to nie dużo) i dobrze mi się na nich jeździ, ale niestety do imprezy "niezamaco". Nakładka pedału gazu jest wygięta w półokrąg i na tyle mały, że słabo to widzę na pedale gazu Imprezy. Po fotach widać, ze model RACE może być dobry, bo nakładka na gaz ma lekki łuk, jest na tyle długa, że da się to sensownie i pewnie zamontować.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niedługo będę miał do sprzedania takie:

A masz zdjęcie jak wyglądają w samochodzie? Albo jeszcze lepiej czy można podjechać i sobie usiąść i zobaczyć na postoju?

Byłbym bardzo wdzięczny, może właśnie sprzedałeś :). Może być PW :arrow:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy możecie polecić jakieś nakładki na pedały, które by zwiększyły ich użyteczność, albo macie jakieś doświadczenia co zrobić, żeby było wygodniej?
niedługo będę miał do sprzedania takie:

subaru-wrx-sti-pedal.jpg

używane, ale w dobrym stanie

A ILE ZA NIE CHCESZ :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, hej, Piotrek kolejka :D

 

montując uważaj, żebyś miał możliwość dodawania gazu i hamowania jednocześnie jedna nogą, tzn. żeby nakładki pedału hamulca i gazu nie były od siebie za daleko...

No właśnie w tym celu je montuję, bo teraz jest za daleko ;). A jak maja emblematy STi, to może jakoś fajnie pasują, i nie trzeba robić dużej rzeźby :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

octavable, strzelam że masz fabrykę. U siebie, mam normalne pedały WRX i z h&t raczej nie ma kłopotu. Nogę też mam raczej niewielką (eu41/42) ,także może to kwestia wyczucia ;)

 

Są nakładki z takim jakby językiem na pedale gazu, coś w ten deseń :arrow: http://www.rallyshop.v10.pl/nakladki,sp ... 14327.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No te są dość fajne, po obejrzeniu wszystkich na tej stronie stawiałem właśnie na te, albo na "race". Możliwe, że coś ze mną jest nie tak, ale nawet w Peugocie 307 dosięgam gazu z noga na hamulcu i to nawet nie piętą tylko skrajną częścią buta. No a w tym STI, wogóle! nawet piętą, musiałbym się poderwać z fotela i obrócić na lewy bok :).

 

A teraz mi przyszło do głowy, że ja mam przekłądkę, i może jest trochę inaczej złożone... Chyba będe musiał się dokładnie jutro przyjrzeć jak to wygląda :roll: .

 

Młody, dzięki za rady :).

 

-- 18 cze 2011, o 00:24 --

 

JACKU, WIESZ ŻE JA ŁOBUZ JESTEM I WPYCHAM SIĘ BEZ KOLEJEK :P

Hehe, spokojnie :). Jak chcesz to możemy razem podskoczyć i zobaczyć jak to wygląda w samochodzie. Dam znać telefonicznie jak będę jechać ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
ja kupiłem http://rallyshop.pl/index.php?p222,nakladki-sparco-race

nie założyłem jeszcze, bo najpierw muszę wyremontować silnik

 

założyłem przed jakąś godziną

na gaz i hamulec, na sprzęgło nie widziałem uzasadnienia i dodatkowo nie chciałem zbliżać sprzęgła do hamulca

 

przejechałem się i jest ok, ale bez szoku, łatwiej dodaje się piętą gazu, pedał hamulca jest trochę szerszy, co powinno ułatwić "przekazywanie" go przy hamowaniu lewą i redukcjach

 

na pedał hamulca montuje się łatwo (dwa otwory 4-5 mm); na gaz trudniej, bo otwory mocujące przypadają na "grubą" część pedału

narzędzia: dobra wiertarka aku, dobre wiertło do metalu 4-5mm, najmniejszy torx z zestawu , klucz 7mm, latarka :wink:

 

przetestowałem i polecam, bardzo łatwo "przytrzymywać" pedał hamulca dwiema stopami, więc redukcja przy hamowaniu lewą nogą wychodzi bezproblemowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...