Skocz do zawartości

Przedłużenie gwarancji


Endrju75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Czy ktoś się orientuje kiedy w końcu Subaru Polska wprowadzi możliwość przedłużenia gwarancji (mi chodzi o diesla).

Podobno coś planuje ale to się ciągle przeciąga w czasie.

Inne koncerny już dawno mają takie opcje a tu nadal nic-dziwne.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki i wybacz Aga.

Widać brak mi jeszcze wprawy w wyszukiwaniu interesujących mnie wątków.

 

Jednak to co przeczytałem nie napawa mnie optymizmem :( :(

 

Mój outback wychodzi na to, że jest tym z początku produkcji i kończy mi się powoli gwarancja.

 

Pytałem się bo ja widziałem już w serwisie taką wycenę przedłużenia gwarancji - przedłużenie na dwa lata do limitu chyba 160 000 km - to 2 500 zł netto (w przypadku outbacka). Jedank chyba to był jakiś projekt bo potem uzyskałem informację, że to jeszcze nieaktuale więc faktycznie chcą chyba przeczekać tych pierwszych klientów diesli :(. Zdziwił mnie fakt, że taką informację uzyskałem w serwisie (od razu chciałem przedłużyć gwarancję) a potem z centrali przyszła informacja, że są jeszcze na etapie projektu.

Jeszcze jedna uwaga , trzeba było się na gwarancję zdecydować nie później niż w 34 miesiącu ważności gwarancji więc na dwa miesiące przed faktyczną utratą gwarancji więc to tym bardziej wyklucza pierwsze egzemplarze.

Wielka szkoda (delikatnie pisząc) , bo nie tak wyobrażałem sobie przygodę z Subaru i w przypadku poważnej awarii raczej już do niej nie wrócę :(

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcji to ja już się pytałem parę razy (telefonicznie) i "że wkrótce" lub ostatnio "w czerwcu powinna już być możliwość przedłużenia gwarancji".

Mnie bardziej interesował taki przypadek jak mój, że już w serwisach mieli taką informację o przedłużeniu gwarancji a "Dyrekcja" jeszcze czekała z wdrożeniem.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcji to ja już się pytałem parę razy (telefonicznie) i "że wkrótce" lub ostatnio "w czerwcu powinna już być możliwość przedłużenia gwarancji".

Mnie bardziej interesował taki przypadek jak mój, że już w serwisach mieli taką informację o przedłużeniu gwarancji a "Dyrekcja" jeszcze czekała z wdrożeniem.

 

Pozdrawiam.

 

to znaczy czego oczekujesz, sprecyzuj...że ktoś z forumowiczów ma Ci przedłużyć gwarancję? :twisted::) , jak ASO nie dostaną zielonego światła od Dyrekcji SIP, same mogą się chyba najwyżej podrapać w głowę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MotorOlu, szybciej oczekiwałbym , że fatycznie przesiądziesz się do Lanosa niż ktoś z forumowiczów przedłuży mi gwarancję.

 

SIP nie powie nic co mogłoby mu zaszkodzić , zatem nie dowiem się od niego nic więcej co już wiem po rozmowach telefonicznych.

Interesowały mnie bardziej przypadki innych użytkowników podobne do mojego w którym na moje zapytanie w serwisie pracownik sam przyniósł mi przygotowany cennik dotyczący przedłużenia gwarancji.

Potem po odpowiedzi SIP, że prace "nad gwarancją" jeszcze trwają sam był tą sytuacją zdziwiony (pracownik).

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...