Jump to content
Sign in to follow this  
mcx

Check engine - nie działa DIODA??!!??

Recommended Posts

Cześć,

 

Mam taką przypadłość w MY02 EU...Jak każdy nie chce, żeby zapaliła się lampeczka Check to u mnie jest problem odwrotny:) Nie działa w ogóle dioda CE...Właśnie z manuala przeczytałem, że jest to dioda więc przepalenie raczej nieprawdopodobne. Zrobiłem prosty test po którym CE powinien się zapalić - rozpięcie przepływki i nic...ZERO! Ma ktoś jakieś pomysły??? Z góry dzięki:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zacier
Cześć,

 

Mam taką przypadłość w MY02 EU...Jak każdy nie chce, żeby zapaliła się lampeczka Check to u mnie jest problem odwrotny:) Nie działa w ogóle dioda CE...Właśnie z manuala przeczytałem, że jest to dioda więc przepalenie raczej nieprawdopodobne. Zrobiłem prosty test po którym CE powinien się zapalić - rozpięcie przepływki i nic...ZERO! Ma ktoś jakieś pomysły??? Z góry dzięki:)

Ale po co taki test skoro powinno śię zapalić po przekreceniu kluczyka ? Może poprzedni właściciel coś zrobił abyś nie wiedział że jest coś nie tak ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powinno śię zapalić po przekreceniu kluczyka

dokładnie, standardowo pali się po przekręceniu kluczyka i gaśnie jak odpalisz silnik (jak jest wszystko OK) ... sprawdź kabelki za licznikiem, może poprzedni właściciel zrobił jakieś usprawnienie ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie tak jak piszecie powinna sie palić po przekręceniu kluczyka. Po podłączeniu testera błędów nie wywala, ale jest komunikat o wyłączonej lampce MIL (Malfunction Indication Lamp). Sprawdziłem podłączenie do kompa - 15pin w B137 - jest OK, sprawdziłem przy liczniku - jest OK... Może programowo jest wyłączona? Jest taka możliwość? Jeszcze przejście sprawdzę od do.

 

A to że poprzedni właściciel to zrobił to pewniak:) bo błędy były tylko nie wiedział co jest nie tak :D

 

-- 6 cze 2011, o 16:18 --

 

Jest rozwiązanie...tak jak przypuszczałem...to już nie jest chamstwo, to sku!@#$%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

 

Z tego co widzę da radę jeszcze naprawić.

Jak nie czujesz się na siłach to daj komuś co ogarnia lutowanie.

 

Z pewnością była jakaś przyczyna takiego potraktowania sprawy.

Podjedz gdzieś na diagnostykę auta przy okazji, możesz mieć coś uszkodzone.

 

Jeśli masz jakiś kontakt z poprzednim właścicielem, to może przedzwoń i spokojnie popytaj co i jak.

Jak wiedział o tym i nie poinformował Cie o takim stanie rzeczy podczas sprzedaży to... bardzo nie ładnie :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lutować potrafię:) i właśnie to robię. wyskakiwał błąd - do wczoraj p0171, zerknąłem pod maskę i za przepływką gumowe wężyki które dochodzą do trujnika i dolotu były naderwane, wymieniłem i na razie spokój. Zobaczymy jak dalej:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zacier

Moje przypuszczenia się sprawdziły :?: :shock: przykro m i bardzo . Jak tzd mnie kiedyś wysłał oglądnąć forka . Podjechał też inny subaru do kupna i go sobie obejrzałem . Facet miał kontrolki pospinane tak że gasły razem po kilka . Powinny się gasić po kolei a gasły razem :shock: Auto było po dzwonie i facet oszczedzał przy sprzedaży bo miał wlutowane oporniki :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Done :D

Na szczęście tu wyskakiwał tylko jeden błąd z którym się już uporałem i to było przyczyną wylutowania diody (chyba) Pozostałe kontrolki też przy okazji sprawdziłem - wszystko działa. A sprzedającemu to hmm motykę w dupę...ahh szkoda pisać. Na szczęście samochód mechanicznie jest OK i tu znowu - chyba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zacier

Nie wiem czy pomogłem w Twojej sprawie ale i tak nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie robią takie drobne przekręty . Sam się zastanów ile kosztowała naprawa a ile trzeba było wysiłku żeby zdrapać ścieżkę . Że się debilowi chciało tak oszukiwać i czy wstyd nie jest większy :shock:

Dobrze że tak się to skończyło :D:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

że też gość zadał sobie aż tyle roboty żeby zgasić tą lampkę, :shock:

przerażające są pomysły niektórych handlarzy (...)

 

mcx, może napisz gdzie i od kogo kupiłeś to auto ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zacier
tą lampkę,

:oops:

 

 

mcx, napisz ile kosztowała Ciebie naprawa , ale ta faktyczna awaria a nie naprawa CE .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem od gościa z Chełma - osoba prywatna ale jego znajomy ma komis i tam autko wstawił. Samochód sprowadził w marcu dla siebie, sam teraz lancerem jeźdzdi. Błąd p0171 pojawia się dalej :/ ale to do ogarnięcia:) z urządzenia diag. mam wskazanie jeszcze na zbyt małe ciśnienie paliwa czyli problem pewnie w pompie :) W poprzednim wymieniałem to wymienię i tu. Tylko nie wiem czy od razu Walbro czy pożyczyć od kogoś sprawną seryjną???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupiłem od gościa z Chełma - osoba prywatna ale jego znajomy ma komis i tam autko wstawił. Samochód sprowadził w marcu dla siebie, sam teraz lancerem jeźdzdi. Błąd p0171 pojawia się dalej :/ ale to do ogarnięcia:) z urządzenia diag. mam wskazanie jeszcze na zbyt małe ciśnienie paliwa czyli problem pewnie w pompie :) W poprzednim wymieniałem to wymienię i tu. Tylko nie wiem czy od razu Walbro czy pożyczyć od kogoś sprawną seryjną???

 

Jak masz pożyczyć od kogoś na sprawdzenie to pożycz.

Jak nie, to Walbro.

A jeszcze lepiej podjedź gdzieś to Ci sprawdzą wszystko, abyś nie kupował zbędnych części.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie...dzisiaj w serwisie klimy spotkałem miłego kolegę z wiśni WRX- POZDRAWIAM:) napomknął o przewodzie do WG, że miał już zmęczony, podszedłem do swojego dotknąłem i rozleciał się w kawałki :D Zacznę od wymiany wszystkich wężyków. Dobra nie zaśmiecam problem z CE rozwiązany można zamykać!

Share this post


Link to post
Share on other sites

unfakinbeliwybul :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest rozwiązanie...tak jak przypuszczałem...to już nie jest chamstwo, to sku!@#$%

 

 

Już myślałem że trafiłeś na pewnego WRXa kombi... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pewny to on był ale pod względem bezwypadkowości:) - potwierdzone u Pana Sylwka. Na szczęście fura prosta jak drut!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...