Skocz do zawartości

Check engine - nie działa DIODA??!!??


mcx

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Mam taką przypadłość w MY02 EU...Jak każdy nie chce, żeby zapaliła się lampeczka Check to u mnie jest problem odwrotny:) Nie działa w ogóle dioda CE...Właśnie z manuala przeczytałem, że jest to dioda więc przepalenie raczej nieprawdopodobne. Zrobiłem prosty test po którym CE powinien się zapalić - rozpięcie przepływki i nic...ZERO! Ma ktoś jakieś pomysły??? Z góry dzięki:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Mam taką przypadłość w MY02 EU...Jak każdy nie chce, żeby zapaliła się lampeczka Check to u mnie jest problem odwrotny:) Nie działa w ogóle dioda CE...Właśnie z manuala przeczytałem, że jest to dioda więc przepalenie raczej nieprawdopodobne. Zrobiłem prosty test po którym CE powinien się zapalić - rozpięcie przepływki i nic...ZERO! Ma ktoś jakieś pomysły??? Z góry dzięki:)

Ale po co taki test skoro powinno śię zapalić po przekreceniu kluczyka ? Może poprzedni właściciel coś zrobił abyś nie wiedział że jest coś nie tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powinno śię zapalić po przekreceniu kluczyka

dokładnie, standardowo pali się po przekręceniu kluczyka i gaśnie jak odpalisz silnik (jak jest wszystko OK) ... sprawdź kabelki za licznikiem, może poprzedni właściciel zrobił jakieś usprawnienie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak jak piszecie powinna sie palić po przekręceniu kluczyka. Po podłączeniu testera błędów nie wywala, ale jest komunikat o wyłączonej lampce MIL (Malfunction Indication Lamp). Sprawdziłem podłączenie do kompa - 15pin w B137 - jest OK, sprawdziłem przy liczniku - jest OK... Może programowo jest wyłączona? Jest taka możliwość? Jeszcze przejście sprawdzę od do.

 

A to że poprzedni właściciel to zrobił to pewniak:) bo błędy były tylko nie wiedział co jest nie tak :D

 

-- 6 cze 2011, o 16:18 --

 

Jest rozwiązanie...tak jak przypuszczałem...to już nie jest chamstwo, to sku!@#$%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Z tego co widzę da radę jeszcze naprawić.

Jak nie czujesz się na siłach to daj komuś co ogarnia lutowanie.

 

Z pewnością była jakaś przyczyna takiego potraktowania sprawy.

Podjedz gdzieś na diagnostykę auta przy okazji, możesz mieć coś uszkodzone.

 

Jeśli masz jakiś kontakt z poprzednim właścicielem, to może przedzwoń i spokojnie popytaj co i jak.

Jak wiedział o tym i nie poinformował Cie o takim stanie rzeczy podczas sprzedaży to... bardzo nie ładnie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lutować potrafię:) i właśnie to robię. wyskakiwał błąd - do wczoraj p0171, zerknąłem pod maskę i za przepływką gumowe wężyki które dochodzą do trujnika i dolotu były naderwane, wymieniłem i na razie spokój. Zobaczymy jak dalej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje przypuszczenia się sprawdziły :?: :shock: przykro m i bardzo . Jak tzd mnie kiedyś wysłał oglądnąć forka . Podjechał też inny subaru do kupna i go sobie obejrzałem . Facet miał kontrolki pospinane tak że gasły razem po kilka . Powinny się gasić po kolei a gasły razem :shock: Auto było po dzwonie i facet oszczedzał przy sprzedaży bo miał wlutowane oporniki :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Done :D

Na szczęście tu wyskakiwał tylko jeden błąd z którym się już uporałem i to było przyczyną wylutowania diody (chyba) Pozostałe kontrolki też przy okazji sprawdziłem - wszystko działa. A sprzedającemu to hmm motykę w dupę...ahh szkoda pisać. Na szczęście samochód mechanicznie jest OK i tu znowu - chyba :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy pomogłem w Twojej sprawie ale i tak nigdy nie zrozumiem dlaczego ludzie robią takie drobne przekręty . Sam się zastanów ile kosztowała naprawa a ile trzeba było wysiłku żeby zdrapać ścieżkę . Że się debilowi chciało tak oszukiwać i czy wstyd nie jest większy :shock:

Dobrze że tak się to skończyło :D:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem od gościa z Chełma - osoba prywatna ale jego znajomy ma komis i tam autko wstawił. Samochód sprowadził w marcu dla siebie, sam teraz lancerem jeźdzdi. Błąd p0171 pojawia się dalej :/ ale to do ogarnięcia:) z urządzenia diag. mam wskazanie jeszcze na zbyt małe ciśnienie paliwa czyli problem pewnie w pompie :) W poprzednim wymieniałem to wymienię i tu. Tylko nie wiem czy od razu Walbro czy pożyczyć od kogoś sprawną seryjną???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem od gościa z Chełma - osoba prywatna ale jego znajomy ma komis i tam autko wstawił. Samochód sprowadził w marcu dla siebie, sam teraz lancerem jeźdzdi. Błąd p0171 pojawia się dalej :/ ale to do ogarnięcia:) z urządzenia diag. mam wskazanie jeszcze na zbyt małe ciśnienie paliwa czyli problem pewnie w pompie :) W poprzednim wymieniałem to wymienię i tu. Tylko nie wiem czy od razu Walbro czy pożyczyć od kogoś sprawną seryjną???

 

Jak masz pożyczyć od kogoś na sprawdzenie to pożycz.

Jak nie, to Walbro.

A jeszcze lepiej podjedź gdzieś to Ci sprawdzą wszystko, abyś nie kupował zbędnych części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie...dzisiaj w serwisie klimy spotkałem miłego kolegę z wiśni WRX- POZDRAWIAM:) napomknął o przewodzie do WG, że miał już zmęczony, podszedłem do swojego dotknąłem i rozleciał się w kawałki :D Zacznę od wymiany wszystkich wężyków. Dobra nie zaśmiecam problem z CE rozwiązany można zamykać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...