mkowalczuk Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Czy może mi ktoś pomóc w kwestii hamulców? Zastanawiam się nad kupnem zestawu od WRX 2003 EU u tego forumowicza: viewtopic.php?f=16&t=145116 Obecnie mam założone takie: https://www.dropbox.com/gallery/6696197 ... e?h=4722df czyli chyba seria? (ostatnie zdjęcie to przód, reszta tył) Felgi ATS DTM 17": http://db.tt/hqXzDC3 Warto wymieniać? Będą pasować bez kombinowania? Wydaje mi się, że gdzieś na forum czytałem kiedyś, że do Legacy wchodzą WRX-owe plug'n'play, ale nie mogę teraz znaleźć. Z góry dzięki za podpowiedzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorOla Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 zamienisz siekierkę na kijek...zmiana tylko dla zmiany i może dla poprawy samopoczucia... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 (...) Warto wymieniać? Będą pasować bez kombinowania? Wydaje mi się, że gdzieś na forum czytałem kiedyś, że do Legacy wchodzą WRX-owe plug'n'play, ale nie mogę teraz znaleźć (...) jezeli masz z przodu tarcze 277mm, to warto tyl niestety nie pasuje plug'n'play... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkowalczuk Posted June 7, 2011 Author Share Posted June 7, 2011 zamienisz siekierkę na kijek...zmiana tylko dla zmiany i może dla poprawy samopoczucia... Co przez to rozumiesz? -- Wt cze 07, 2011 7:51 am -- jezeli masz z przodu tarcze 277mm, to warto tyl niestety nie pasuje plug'n'play... Te WRX-owe to 294 mm, dlatego warto? Czy różnica siły hamowania nie będzie problemem, jeśli wymienię tylko przód? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorOla Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Zmiana hamulców na odczuwalnie lepsze ma jakiś sens, a na zbliżone w działaniu - moim zdaniem nie, a to co masz w planach właśnie takowym zabiegiem jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 zamienisz siekierkę na kijek...zmiana tylko dla zmiany i może dla poprawy samopoczucia... Co przez to rozumiesz? -- Wt cze 07, 2011 7:51 am -- jezeli masz z przodu tarcze 277mm, to warto tyl niestety nie pasuje plug'n'play... Te WRX-owe to 294 mm, dlatego warto? Czy różnica siły hamowania nie będzie problemem, jeśli wymienię tylko przód? wieksze tarcze, lepszy zacisk, wiekszy wybor klockow hamulcowych... problemem moga byc tylko oryginalne felgi, nie wchodzace na zacisk 4-tloczkowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkowalczuk Posted June 7, 2011 Author Share Posted June 7, 2011 Felgi, jak pisałem, mam większe niż oryginalne: http://db.tt/hqXzDC3 Co trzeba by było zrobić z tyłu, żeby te hamulce tam weszły? I czy jest sens wymieniać tylko przód? Zmiana hamulców na odczuwalnie lepsze ma jakiś sens, a na zbliżone w działaniu - moim zdaniem nie, a to co masz w planach właśnie takowym zabiegiem jest... No ale oryginalnie, jeśli się nie mylę, mam tarcze 277 mm i zaciski jednotłoczkowe. A po zmianie byłoby to 294 mm i 4t przód, 2t tył. To naprawdę będzie zbliżone w działaniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
motorOla Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Będzie na pewno lepiej hamował, zdecydowanie, a czy koszt przeróbki jest tego wart, musisz sam sobie odpowiedzieć. Ważne, żeby hamulce były sprawne, i to jest chyba ważniejsze niż ich wielkość, sprawdź najpierw swoje, czasem ich mizerne działanie jest spowodowane niesprawnościa, a nie tym, że są słabe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now