Amstaff23 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Cześć To mój pierwszy post na forum, czyli pierwszej przesiadki z bmw (forum) na Subaru (forum) już dokonałem. Póki co nie jest źle Od razu zaznaczam, że nadal kocham beemki i jak będziecie po mnie jechać, to... będziecie po mnie jechać Ale - jakby się tak znalazł ktoś z nadmiarem wolnego czasu i powiedział mi (może ma ktoś doświadczenia z taką przesiadką?), z czego będę zadowolony (chociaż tego się domyślam), a najchętniej - czego mi będzie najbardziej brakowało i do czego będę się musiał przyzwyczaić, to w nagrodę - pozwalam mu kupić to, co mu się najbardziej podoba Czego oczekuję od samochodu? Ma to jechać porządnie, mam córcię więc troszkę miejsca też nie zaszkodzi - chcę się w nim po prostu zakochać. Miałem dajmy na to siedem toyot, najpoważniejsze awarie to były wymiany żarówek - ale dupowozy straszne, zero emocji w ich kierunku. Jeśli chodzi o koszty, to nie żebym przesadnie oszczędzał, ale płacić nie wiadomo ile miesięcznie też bym nie chciał. Pomijam spalanie, bo mówimy przecież o subaru Dla przykładu - moja betka, niby w dieslu, po virusie też paliła w Wawie ok 11l/100km. Z konkretów - szukam forka z 2006/2007 roku. I tu pytanie najważniejsze, mam do wzięcia mega sprawdzony samochód, full opcja z ksenonem itd, mały bardzo przebieg, pierwszy właściciel z PL itd, ale.... to wersja 2.0. Pytanie brzmi - czy go kupować i dlaczego nie, bo to przecież nie Turbo Bo jak rozumiem, takiego szukać, prawda? ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Napiszę krótko , jak kupisz wersję N/A będziesz mocno zawiedziony, tylko celuj w wersję turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 czy go kupować i dlaczego nie, bo to przecież nie Turbo sam sobie odpowiedziałeś Przesiadki z BMW dokonał kolega Ireq wiec możesz do niego pisać. Aha on się przesiadł na 2.0 bez turbo... może Ci opowiedzieć to i owo. PS. słuchaj Carfit'a, on się trochę zna Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 czyli pierwszej przesiadki z bmw (forum) na Subaru (forum) już dokonałem Dokonaj tej przesiadki tutaj http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=101962&start=9300 Z konkretów - szukam forka z 2006/2007 roku. I tu pytanie najważniejsze, mam do wzięcia mega sprawdzony samochód, full opcja z ksenonem itd, mały bardzo przebieg, pierwszy właściciel z PL itd, ale.... to wersja 2.0 W tych rocznikach nie było wersji 2.0 tylko 2.5 . Pytanie brzmi - czy go kupować i dlaczego nie, bo to przecież nie Turbo No właśnie...nie turbo , a wierz mi jak się przejedziesz forkiem MY07 XT to już nie będziesz chciał z niego wysiąść Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 x_maly_x, N/A były właśnie 2.0, a nie 2.5. no chyba że mówisz o wersji US Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Wow, tyle wypowiedzi przez pare minut - już zaczynam żałować przeprowadzki tutaj... ze dokonałem jej dopiero teraz 2.0 musiała być, bo taka jest do kupienia, polski salon 158 rumakow. Przy czym ja w swojej betce miałem po modzie niecałe 200, wiec się troszkę obawiam. I tak, wiem - najlepiej się przejechać (co zamierzam jutro uczynić po powrocie z weekendowego wyjazdu), tylko ze naczytalem się sporo o kosztach utrzymania wersji mocniejszej (i tu liczę, ze sprostujecie te "bajki" ), a kolejna rzeczą jest to, ze betke zdecydowałem się zmienić miedzy innymi z powodu niedoszlych "awarii", jakie niedługo by mnie czekały - dpf, turbo, dwumasa, automat itd. I chciałem znaleźć coś prostszego w budowie i koniecznie w benzynie. Ale, kurde, cieżko jest niestety wyzbyc się tego naszego need4speeda, czego zreszta Wam nie muszę tłumaczyć, skoro tutaj jesteście Wiec tak jednym słowem, bać się bardzo tego 6-sekundowego potworka? -- N cze 05, 2011 10:42 pm -- P.S. Ze mam pod nickiem napis "online", to luz Ale jaka tam ze mnie kurcze "swiezynka " Muszę żonie pokazać, ze są jeszcze ludzie na rynku, którzy mnie tak traktują. Są tu w ogóle jakieś laski? To bym mógł powiedzieć: kochanie, moja nowa 18-letnia koleżanka mówi do mnie "swiezynko" :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buncol555 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Jedyne co może Ci doskwierać to wykonanie wnętrza i wyposażenie (choc nie wiem co miałes w 320d). Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 2.0 musiała być, bo taka jest do kupienia, polski salon 158 rumakow. Będziesz rozczarowany dynamiką. Jeździłeś dwulitrówką z silnikiem turbo. Warto byłoby więc przesiąść się na auto z silnikiem turbo, względnie wybrać silnik wolnossący o większej pojemności. Jeżeli chcesz mieć Subaru z większym prześwitem, to szukaj Forka XT, albo OBK H6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 @buncol - skóra, biksenon, automat, panorama itd - i przyznam, ze na żadnej z tych i tym podobnych rzeczy mi szczególnie nie zależy. Autko ma jeździć i ma mieć to coś, co sprawia ze wychodząc z roboty - zapominam o minionym dniu i cieszę się, ze czeka mnie kolejna przejazdzka moim samochodem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 tzd ano racja Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Amstaff23, jeśli forester, i do tego "ma jechać", to tylko 2.5T. W subaru wrażenia z przyspieszania i tak są ... mniejsze niż w ośce o takim samym 0-100. Rozważ jeszcze legacy spec-b. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 @So what! - tego się właśnie obawiam, mam nadzieje ze jutro będę wiedział wiecej. Ogólnie to przyznam, ze początkowo sklanialem się właśnie ku legacy lub obk, ale żona (tez motoryzacyjny swir) namawiala mnie i namawiala, aż wreszcie namówiła na forka. Oczywiście teraz traktuję już ten pomysł jako swój autorski A ogólnie to ja chciałem, od gowniarskich lat, mieć wiesniacka (zdaniem większości) niebieska imprezę na złotej feldze. I pewnie jeszcze będę miał, ale to może dopiero po rozwodzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 5, 2011 Author Share Posted June 5, 2011 Wyjdziesz za mnie?? * * muszę dodać, ze mam pewien kredyt jeszcze przez jakieś 42 lata Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 :shock: ja tam jednak kobiety wolę . Ale forek też może wyglądać fajnie "wieśniacko" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Tak właśnie kombunuję, by albo sobie prawie takiego zrobić, albo kiedyś kupić Link to comment Share on other sites More sharing options...
lewen Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 Napiszę krótko , jak kupisz wersję N/A będziesz mocno zawiedziony, tylko celuj w wersję turbo Święte słowa!!!! Sam kupiłem Forka 2.0 n/a... i tak zaczęły się przygody... Zaraz wymieniłem auto żony na WRXa, potem STI... 8) Tylko turbo!!! Wolnossący pali niewiele mniej od turbo, a dynamika... :? :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
eMTe Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 To prawda, jak lubisz jezdzic szybko i dynamicznie to 2.5XT bomba, ale 2.0 N/A tez daje rade tyle ze trzeba caly czas wysoko kręcic bo silnik ma powera na samej górze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrAST Posted June 6, 2011 Share Posted June 6, 2011 Obrazek Jeżeli tak wygląda wieśniackie auto to ja mogę być chłopkiem małorolnym!!! P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 7, 2011 Author Share Posted June 7, 2011 Decyzja podjęta - szukam turbo only Jak się bawić to się bawić Przy czym już teraz widzę, że najłatwiej to nie będzie, no ale się nie poddamy, coś się w końcu znajdzie. Swoją drogą, to jest na otomoto ciekawe ogłoszenie, ciekawe o co kaman z tym samochodem, bo w cuda nie wierzę... jakaś pierwsza rata, cy cuś? http://otomoto.pl/subaru-forester-gwara ... 94654.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAJAX Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Decyzja podjęta - szukam turbo only Słuszna decyzja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gąsior Posted June 8, 2011 Share Posted June 8, 2011 Mam takie auto Forester 2.5 XT ,czarny, czarna skóra,automat,navi,szyberdach,osłona dyfra.Najbogatsza wersja! Samochód kupiony jako nowy w salonie SUBARU w Europie i od nowości użytkowany w Polsce! Rocznik modelowy - 2008! buda stara czyli szyby bez ramek Data zakupu i I rejestracji: 11.2008. Jestem jego jedynym użytkownikiem od nowości! Auto regularnie serwisowane, wyłacznie w ASO Koper Subaru (książka i możliwość sprawdzenia historii), bezwypadkowe, oryginalny przebieg 44,5 tys. km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amstaff23 Posted June 8, 2011 Author Share Posted June 8, 2011 Szkoda, że automat A jaka cena?? Bo cała reszta poza tym właśnie taka jak szukam, z tego co piszesz auto pewne i po pierwszym właścicielu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gąsior Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 cena dobra i do uzgodnienia:) ten automat,którego tak nie chcesz to perfekcyjna skrzynka. Poza tym masz jeszcze sport shift,tzn możesz się pobawić w zmianę przełożeń. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sungun Posted June 22, 2011 Share Posted June 22, 2011 Panie i Panowie jako zupełna świeżyna na forum - mam do was pytanie. Mam okazję kupić bardzo sprawdzonego XT 2,5 z turbiną (230 KM) Rok 2005 ale model z 2006 na tzw full wypasie - czyli wersja kompletna. Powiedzcie mi czy cena 45 tys jest za niego odpowiednia ( bo chcą 50 ) czy mnie obśmieją . Zaznaczam że samochód jest lekko poobijany od wózka dziecięcego :)i stał przez ostatnie 2 lata pod chmurką więc lakier nie wygląda zachwycająco. Istotą informacją jest to że serwisowany był w ASO. pozdrawiam - i proszę nie znęcajcie się nad świeżyną - decyzja już zapadła - muszę mieć foreściaka XT 2,5 z turbiną i basta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now