tomekg Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 P.S. A pamiętasz chociaż - za co? za nie rokującego nadziei :wink: Nu, nu... Nie! :?: :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Dobra, olej sprawę. Idź lepiej wpłać pół baku paliwa: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=279617#279617 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jestem pod wrazenie bo osobiscie nie wiezylem ze TDI maja jakies extra osiagi (nawet po modach) Tez miałem przyjemnosc jezdzic kilka razy z Danielem i tez byłem w szoku Bardzo ciekawie wyglada spalanie przy tej mocy/osiagach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jestem pod wrazenie bo osobiscie nie wiezylem ze TDI maja jakies extra osiagi (nawet po modach) Tez miałem przyjemnosc jezdzic kilka razy z Danielem i tez byłem w szoku Bardzo ciekawie wyglada spalanie przy tej mocy/osiagach osiagi sa nie samowite jak na 1,9 TDI i to spalanie, mam nadzieje ze za rok Daniel wezmie sie za diesla Subaru i ze zrobi z niego TDI killera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jestem pod wrazenie bo osobiscie nie wiezylem ze TDI maja jakies extra osiagi (nawet po modach) Tez miałem przyjemnosc jezdzic kilka razy z Danielem i tez byłem w szoku Bardzo ciekawie wyglada spalanie przy tej mocy/osiagach A jak wygląda wytrzymałość silnika względem takich osiągów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 z tego co wiem to praktycznie niezmieniona w stosunku do serii przynajmniej tak by wynikalo z doswiadczen compsportu przebieg lupo na setupie ok.200-250 hp wyniosl chyba ponad 100kkm i nic sie zlego nie dzialo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 z tego co wiem to praktycznie niezmieniona w stosunku do seriiprzynajmniej tak by wynikalo z doswiadczen compsportu przebieg lupo na setupie ok.200-250 hp wyniosl chyba ponad 100kkm i nic sie zlego nie dzialo To dlaczego fabryka nie sprzedaje takich aut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 odpowiadajac na glowne pytanie watku. jak go bardzo cisne (miasto ostro czy autostrada maxem), to pali kolo 8,7-8,9. jak jezdzilem wolniej, spokojniej (tylko dotarcie) to spalal 8,2 . taki jest kwasolot wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 z tego co wiem to praktycznie niezmieniona w stosunku do seriiprzynajmniej tak by wynikalo z doswiadczen compsportu przebieg lupo na setupie ok.200-250 hp wyniosl chyba ponad 100kkm i nic sie zlego nie dzialo To dlaczego fabryka nie sprzedaje takich aut? Huzar z takim pytaniem to nie do mnie... :wink: W kazdym razie znam conajmniej 4 osoby ktore jezdza z setupami 230+ w 1,9 tdi dokladnie mowa o asz/arl i faktem jest ze te auta jezdza i sie nie psuja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Być może ci co mają nadłubane auta (a raczej podwirusowane) trochę bardziej o nie dbają niż przeciętny użytkownik. Być może w rękach przeciętnego śmiertelnika przy przeciętnym paliwie awaryjność mogła by być nieco większa od przeciętnej. A może jest to po prostu marketing sztucznie tworzący podziały i wymuszający ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Być może ci co mają nadłubane auta (a raczej podwirusowane) trochę bardziej o nie dbają niż przeciętny użytkownik To jest możliwe bo nie wszystkich stać na dłubanie nowego auta... A może jest to po prostu marketing sztucznie tworzący podziały i wymuszający ceny. Tego nikt nie lubi. A każdy z tym żyje :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart1000 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Chlopaki nie zebym jakos specjalnie zachwalal te silniki. Poprostu mam kontakt z dieslowcami i zdaje sobie sprawe z ich mozliwosci. Ale jestem zadowolony ze swojej turbo benzyny Aflinta zas co do eksploatacji takich mocno wysilonych diesli to te osoby o ktorych wspominam napewno na olejach itp. nie oszczedzaja i swiadomie uzytkuja te samochody co pewnie skutkuje tym ze bez problemu mozna nimi jezdzic na codzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Faryka takich nie robi bo jej nie wolno - przecież one niczego nie spełniają, z tego samego powodu STI nie ma 400bhp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Faryka takich nie robi bo jej nie wolno - przecież one niczego nie spełniają, z tego samego powodu STI nie ma 400bhp A przecież są te disle d4d czy 4d4 8) to chyba najmocniejsza wersja ma około 200? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi