Yanas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Zauważyłem drgania/bicie na elemencie oznaczonym na zdjęciu.. Nie wiem od jak dawna tak jest, mechanik powiedział,że być może da się z tym jeździć bezawaryjnie, ale jest dość duże ryzyko sporej awarii.. Możecie jakoś zweryfikować ten osąd? Powiem szczerze, że mocno się wystraszyłem wizji posypania silnika, szczególnie, że prawdopodobnie jeżdże z takim felerem już 3k km (od zakupu auta).. Dziękuje za rady i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 A bicie jest na wałku czy na kole pasowym? (np w wyniku uderzenia i skrzywienia tarczy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Prawdę mówiąc nie wiem jak to ocenić. Na biegu jałowym ów zaznaczony na zdjęciu element dość wyraźnie drga/bije, przy wyższych obrotach staje się to niezauważalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 mam podobnie. wymieniłem koło/a i dalej jest to samo. prawdopodobnie będzie to wał, ewentualnie kółko od rozrządu powoduje wibracje. zaufany i ceniony mechanior powiedział mi, że bicie może powodować tylko szybsze zużycie się pozostałych elementów. może nic się nie stać przez 100 tyś km, a coś może pierdzielnąć po kilkudziesięciu km. ja już taj jeżdzę koło 15tyś km i jest ok. w razie zerwania koła albo paska, tracisz klime, wspomaganie i ładowanie aku, więc raczej nic strasznego się nie stanie. na początek wymieniłbym koło pasowe, może to pomoże. robota z wałem to już dłuższa i kosztowna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Dziękuje za info. W międzyczasie dokopałem się do podobnego wątku na forum (http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=22&t=140162&p=1206003&hilit=pasowego#p1206003) i moje obawy zostały częściowo rozwiane. W najbliższym czasie i tak mam zamiar robić rozrząd, wiec poproszę mechanika o sprawdzenie tej usterki i ew. wymianę koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 to mój temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 O! Faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja mam bicie na kole pasowympompy wspomagania i jest juz tak pewnie ze 20 tys. km. Nic się nie dzieje poza tym, że sama pompa powoli już umiera, ale to pewnie też efekt szerszych kapci. Moja pompa chyba dopiero teraz doczeka się zmiany... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Jezeli jest to tylko problem kola pasowego to problem nie jest trudny viewtopic.php?f=28&t=143662 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się