Ariel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jak w temacie...niestety szukajka niewiele pomogła i proszę o kilka porad na co zwrócić uwagę przy kupnie STI EU lub opcjonalnie US z lat 03-05 ? Wiem że samochody zza oceanu w 90% przypływają do nas rozbite więc warto sprawdzić Vin i stopień uszkodzeń. Co do wersji z Polski i Europy to tyle się naczytałem postów które napisał OWOC (chwała mu za to) ale mam teraz niezły mętlik w głowie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 jak 2.5 to sprawdzic, czy uszczelka spod glowicy niewydmuchana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 jak 2.5 to sprawdzic, czy uszczelka spod glowicy niewydmuchana i tłoki nie popękane a jak szukasz 2.0 to sprawdź czy to jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlus Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Zerknij sobie tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=445771#445771 i ewentualnie tutaj http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=439175#439175 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Dzięki Pawlus, czytałem te posty ale niestety żaden nie dotyczy STI :wink: Popękanych tłoków chyba bez rozbiórki nie da się sprawdzić, chyba że są jakieś objawy które słychać podczas pracy silnika. O uszczelkach w 2.5 też słyszałem, jak to sprawdzić ? Powinien chyba pożerać dość duże ilości płynu chłodniczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 O uszczelkach w 2.5 też słyszałem, jak to sprawdzić ? Test na CO2 w plynie chłodzącym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 lor3ddr8d, co byś nie zrobił i jak byś nie sprawdzał to zawsze będzie loteria oczywiście jeżeli chodzi o mechanikę bo blacharsko to można sprawdzić na różne sposoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlus Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Tak naprawde, to jesli znajdziesz jakis egzemplarz, ktory Ci sie spodoba, to nie oszczedzaj tych paru stów, tylko weź STI do pożądnego warsztatu zajmującego się Subaru. Bo nie okłamujmy się, te samochody są specyficzne i potrzebują miłości, a znaleść jakiegoś w dobrym stanie nie jest łatwo, szczególnie samemu. Rozejrzyj się również w ofertach, które są na forum, tamte samochody są trochę pewniejsze, i jeśli któryś ze sprzedających mówi, ze jest bezwypadek, to nie powinno się okazać, został złożony z przystanku. Jeśli nie jesteś mechanikiem i nie masz kanału to raczej nie próbuj znaleść "igiełki" na własną rękę, bo Ci się nie uda :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ariel Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mechanikiem nie jestem aczkolwiek podstawowe funkcje w samochodzie znam i wiem jak prawidłowo powinien pracować silnik, skrzynia, napędy itp. Mój wujek ma STI 2005 od nowości bo kupił go w salonie PL i jest w stanie idealnym więc jakiś wyznacznik już mam. Chyba najlepiej będzie jak podskoczę do jakiegoś ASO aby być pewnym, kilka aut już skreśliłem bo sprzedający powiedział wprost że nie ma czasu się szlajać po serwisach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Napisz skąd jesteś, bo może w Twojej okolicy jest ktoś, kto temat ogarnia i będzie w stanie pomóc. Znajdź kogoś, kto potrafi podpiąć się kompem do auta i popatrzeć, jak wygląda silnik od strony logów. Teraz, gdybym kupował po raz kolejny Subaru z pewnością pojechałbym z kimś, kto ogarnia temat logów. Niestety jak auto było dłubane, to nie każde ASO Ci pomoże jak należy, co tłumaczyć można niechęcią tłumaczenia się, jak coś klęknie. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Miałem ten sam dylemat rok temu. Kupiłem 2.0 EU 2005r i przez rok żadnych problemów . Teraz kupiłem EVO i STI jest do sprzedania . 601 541 739 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 Zwróć uwagę czy to (nie) jest przekładka. Jeśli jest to dokładnie posprawdzaj jak zrobiona!! Choć szczegóły widać dopiero, jak auto się rozbierze No i bądź twardy, zero emocji ! Inaczej będziesz zgubiony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 17 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2011 lor3ddr8d, jezeli masz mozliwosc, to popros wujka aby zabral swoje STi, taka "porównywarka" sie sprawdza. Cojones służył jako samochod do porównania i taki sposób Torro znalazl to co chciał 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 A gdzie w W-wie najlepiej zabrać auto? ASO czy gdzie indziej (np nie-ASO)? I kto z forum ogarnia logi i jest z W-wy? Z góry dziękować 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 powiem ci tak że teraz, z perspektywy czasu jedynym sposobem na poważne sprawdzenie jest dobra hamownia i goście co ogarniają temat , bo nie ma jak sprawdzić kondycji silnika bo raczej nikt nie pozwoli ci rozebrać połowę silnika żeby sprawdzić kompresje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 bo sprzedający powiedział wprost że nie ma czasu się szlajać po serwisach co za czasy, że sprzedawca łachę robi -- 20 lip 2011, o 17:29 -- No i bądź twardy, zero emocji ! Inaczej będziesz zgubiony... trudno o to przy zakupie STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 powiem ci tak że teraz, z perspektywy czasu jedynym sposobem na poważne sprawdzenie jest dobra hamownia i goście co ogarniają temat , bo nie ma jak sprawdzić kondycji silnika bo raczej nikt nie pozwoli ci rozebrać połowę silnika żeby sprawdzić kompresje, Oka, czyli w W-wie gdzie? nie-ASO ma hamownię? Czy lepiej do Szczepana do Piaseczna ( shamuje gościnnie u Mastersa :?: ) albo gdzieś indziej ( gdzie :?: )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 jestem z południa Polszy więc Ci nie pomogę, u nas jest kilka osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptkrally Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Kup od wuja będziesz pewny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trz Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 bo sprzedający powiedział wprost że nie ma czasu się szlajać po serwisach co za czasy, że sprzedawca łachę robi -- 20 lip 2011, o 17:29 -- No i bądź twardy, zero emocji ! Inaczej będziesz zgubiony... trudno o to przy zakupie STI :wink: Niestety to prawda ja swojego kupiłem 2 miesiące temu i wiem jak wygląda ten temat. Chcesz kupić masz szczere intencje tyle tylko że chcesz podjechać z samochodem na hamownie którą gorąco polecam ale koniecznie z pomiarem AFR i zaczynają się schody. A ten motyw ze sprzedającym który nie chce się szlajać po serwisach to nie wiem czy to nie ten sam który przerabiałem podczas moich poszukiwań. -- Pn lip 25, 2011 3:06 pm -- powiem ci tak że teraz, z perspektywy czasu jedynym sposobem na poważne sprawdzenie jest dobra hamownia i goście co ogarniają temat , bo nie ma jak sprawdzić kondycji silnika bo raczej nikt nie pozwoli ci rozebrać połowę silnika żeby sprawdzić kompresje, Oka, czyli w W-wie gdzie? nie-ASO ma hamownię? Czy lepiej do Szczepana do Piaseczna ( shamuje gościnnie u Mastersa :?: ) albo gdzieś indziej ( gdzie :?: )? Byłem na Parowcowej i polecam, mają dobry nawiew i pomiar AFR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
designer Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 bo sprzedający powiedział wprost że nie ma czasu się szlajać po serwisach co za czasy, że sprzedawca łachę robi -- 20 lip 2011, o 17:29 -- No i bądź twardy, zero emocji ! Inaczej będziesz zgubiony... trudno o to przy zakupie STI :wink: Niestety to prawda ja swojego kupiłem 2 miesiące temu i wiem jak wygląda ten temat. Chcesz kupić masz szczere intencje tyle tylko że chcesz podjechać z samochodem na hamownie którą gorąco polecam ale koniecznie z pomiarem AFR i zaczynają się schody. A ten motyw ze sprzedającym który nie chce się szlajać po serwisach to nie wiem czy to nie ten sam który przerabiałem podczas moich poszukiwań. -- Pn lip 25, 2011 3:06 pm -- powiem ci tak że teraz, z perspektywy czasu jedynym sposobem na poważne sprawdzenie jest dobra hamownia i goście co ogarniają temat , bo nie ma jak sprawdzić kondycji silnika bo raczej nikt nie pozwoli ci rozebrać połowę silnika żeby sprawdzić kompresje, Oka, czyli w W-wie gdzie? nie-ASO ma hamownię? Czy lepiej do Szczepana do Piaseczna ( shamuje gościnnie u Mastersa :?: ) albo gdzieś indziej ( gdzie :?: )? Byłem na Parowcowej i polecam, mają dobry nawiew i pomiar AFR. Dziękować :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sonny Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam mam do was pytanie na co zwracać uwagę podczas zakupu Subaru Imprezy WRX STI GD. Na co się patrzeć jak to sprawdzić? Drugie pytanie czy samochód jest drogi w eksploatacji i jak z serwisem? mieszkam w okolicach Wrocławia. Powielam temat ale tym razem chodzi o Wrocław jakiś dobry fachowiec jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Na wszystko, weź kogoś ogarniętego to wstępnej analizy. Jeśli wstępnie ok, później serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 tym razem chodzi o Wrocław jakiś dobry fachowiec jest? Przede wszystkim nie jedź to JM AUTO, tylko do polecanego przez wielu Forumowiczów serwisu MTS Dzierżoniów. Na Forum jest jego właściciel Maras - jeden kontakt i wszystko będziesz wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się