kukiluki Posted May 28, 2011 Share Posted May 28, 2011 Witam, Jeździł ktoś WRX-em z 2009r. w automacie? Jak to się wogule zachowuje? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
pszemmek Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Jeździł ktoś WRX-em z 2009r. w automacie? - a po co ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Witam, Jeździł ktoś WRX-em z 2009r. w automacie? Jak to się wogule zachowuje? pozdrawiam zapewne gorzej niz z manualem, jako dupowoz w korki lepiej inne auto kupic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Jeździł ktoś WRX-em z 2009r. w automacie? Jak to się wogule zachowuje? jeżeli to taki sam zestaw silnik/skrzynia jak w Legacy GT ( wycofane w tym roku -265 KM) to rewelacja . Przyspieszenia , szybka zmiana biegów dla mnie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 A ja się dorzucę, że mój Forek w AT (stare 4EAT) delikatnie dłubnięty przez kolegę Kropkowicza jeździ identycznie jak Forek XT po lifcie w MT (porównywane w ostatni czwartek) i jest na prawdę super! Przynajmniej sprzęgła nie spalę... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
JJacek Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Witam, Jeździł ktoś WRX-em z 2009r. w automacie? Jak to się wogule zachowuje? pozdrawiam Ze strony http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2009.html wynika, że nie było WRX z automatem. Była za to Impreza 2.5GT, następca WRX 230 z 2008 roku. jeżeli to taki sam zestaw silnik/skrzynia jak w Legacy GT ( wycofane w tym roku -265 KM) to rewelacja . Przyspieszenia , szybka zmiana biegów dla mnie ok. Chyba niestety nie to samo. W Legacy jest 5 biegowy automat, w Imprezie jest 4 biegowy automat i silnik ~230 KM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OWOC Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Ale przecież wszystko jest dla ludzi Owszem automat jest troche wolniejszy od manuala i troche wiecej konsumuje Pb, ale nie dramatyzujmy... Ktoś kto ma pojecie w jezdzie SI z automatyczna skrzynia bedzie wstanie zredukowac spalanie i jak trzeba to nie bedzie duzo wolniejszy od SI z manualem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRAF Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 tu nie chodzi czy wolniejszy czy szybszy ale o charakter auta Impreza sluzy do upalania a aftomat duzo lepiej pasuje do komfortowego Legacy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlus Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Miałem przyjemność jazdy foresterm 2.5 xt my10 a/t i trzeba bylo wyczuc troche samochod, bo jak sie wciskalo gaz do dechy, to dopiero po chwili nastepowala redukcja biegu i przyspieszenie. Ta chwila w trakcie wyprzedzania trwala wiecznosc. Jesli sie natomiast najpierw troche wciskalo gaz, to nastepowala redukcja, a nastepnie, gdy sie wcisnelo gaz do dechy znow redukowal samochod odlatywal Poza tym bardzo wygodna sprawa, taki dupowoz z a/t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now