aerospin Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Zachciało mi się zmiany przekładni w GT na kawior z STI No i założony został komplet, tj. przekładnia z końcówkami z STI (chyba 2005 rok), belka z STI, pompa wspomagania z STI z przewodami, krzyżak od WRX i drążek kierowniczy z Forestera. No i chodzi dziwnie, skokowo, czy też może pasowałoby określenie kwadratowo. Przy skręcie w prawo do połowy obrotu jest leciutko, potem ciężko, potem znowu lżej (ale już nie leciutko), etc. Ale już przy skręcie w lewo od razu jest ciężko, potem skok lżejszego, itd. Krzyżak był ponownie wyjęty, sprawdzony, chodzi leciutko. Pompa działa cicho, objaw nie ustępuje po dodaniu obrotów. Geometrię ustawiłem. Po odpięciu drążka kierowniczego od magla kierownica chodzi lekko, ale mam wrażenie, że w pewnym momencie jest delikatny opór, potem znowu leciutko - jakby efekt wahadła, ale naprawdę mini mini. Wcześniej na ori przekładni chodziło ciężko, ale płynnie. A teraz taki babol... Może Szanowni Wymiatacze Forumowi mają jakieś pomysły, zanim zacznie się szukanie po omacku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Jakaś epidemia z tymi przekładniami w Warszawie czy jak? :shock: :roll: :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Może Szanowni Wymiatacze Forumowi mają jakieś pomysły, zanim zacznie się szukanie po omacku? podjedź - (wiesz gdzie , do nie-ASO), Tomek lub Adam opatrzą i bedziesz wiedział co i jak (z tego co pamiętam to za oględziny nie kasują ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Morgiana Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 aerospin, tak z ciekawości - kto Ci to montował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 aerospin, chodzi skokowo bo krzyżak powinien być "hybrydą" złożoną z dwu krzyżaków, bodaj z gt i sti. Ale jak podjedziesz do wyżej wymienionych to ogarną temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 cybel, no z tego co czytałem na forum, to jeśli montuje się belkę z STI to nie robi się hybrydy? Przy hybrydzie ponoć chodzi skokowo... Morgiana, własnym sumptem z pewną pomocą Podjadę pewnie najpierw na nie-ASO (tam też nie biorą za oględziny ), ale to najwcześniej we wtorek. A tak teraz dywaguję, czy to jakaś pierdółka, czy coś grubszego, może ktoś przeszedł już przez taki problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 aerospin, chodzi skokowo bo krzyżak powinien być "hybrydą" złożoną z dwu krzyżaków, bodaj z gt i sti.Ale jak podjedziesz do wyżej wymienionych to ogarną temat. Jak jest zmieniona belka i kolumna to krzyżak nie jest hybrydą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Kolumna cała nie była zmieniona, środek jest włożony od Forestera XT do starej obudowy z GT... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 a mi to wylgada na padajaca pompe wspomagania. sprawdz czy np paski masz dobrze naciagniete i czyste kolka pasowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2011 Zachciało mi się zmiany przekładni w GT na kawior z STI No i założony został komplet, tj. przekładnia z końcówkami z STI (chyba 2005 rok), belka z STI, pompa wspomagania z STI z przewodami, krzyżak od WRX i drążek kierowniczy z Forestera. No i chodzi dziwnie, skokowo, czy też może pasowałoby określenie kwadratowo. Przy skręcie w prawo do połowy obrotu jest leciutko, potem ciężko, potem znowu lżej (ale już nie leciutko), etc. Ale już przy skręcie w lewo od razu jest ciężko, potem skok lżejszego, itd. Krzyżak był ponownie wyjęty, sprawdzony, chodzi leciutko. Pompa działa cicho, objaw nie ustępuje po dodaniu obrotów. Geometrię ustawiłem. Po odpięciu drążka kierowniczego od magla kierownica chodzi lekko, ale mam wrażenie, że w pewnym momencie jest delikatny opór, potem znowu leciutko - jakby efekt wahadła, ale naprawdę mini mini. Wcześniej na ori przekładni chodziło ciężko, ale płynnie. A teraz taki babol... Może Szanowni Wymiatacze Forumowi mają jakieś pomysły, zanim zacznie się szukanie po omacku? Spróbuj czy jak dodasz gazu to też tak sie dzieje, masz dwie opcje, albo krzyżak ( hybryda) za długi, albo kończy się pompa, lub jeszcze nieodpowietrzony układ , w subaru dość długo się odpowietrza jak było wszystko puste . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 aerospin, stawiałbym na geometrię krzyzaka.Daj przód auta do góry,lub lepiej odepnij drążki i do tego odepnij przekładnię od kolumny i przy odpalonym silniku pokręć samym wejściem do magla-gdy czujesz wtedy te przeskoki to magiel ,ale pewnie nnie będzie ich -to wskazuje wtedy na krzyźak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aerospin Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Byłem dzisiaj tam-gdzie-nie-wolno-napisać i wychodzi na to, że jest zły kąt krzyżaka. Wyjście z magla jest OK, ale mocowanie kolumny kierownicy było wcześniej zdrutowane, dospawana była jakaś rura, żeby zachować odpowiedni kąt. Po zrobieniu tak jak w serii krzyżak ustawia się w nieprawidłowy sposób. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się