Skocz do zawartości

problem z układem chłodzenia


Dziedzic

Rekomendowane odpowiedzi

witam przejechalem jakies 10km delikatna jazda zatrzymalem autko poszedlem do sklepu wracajac zauwazylem plame z przodu samochodu po otworzeniu maski okazalo sie ze jakims cudem wydostal sie plyn z chlodnicy albo innego miejsca :/ ( mechanik okrzekl rozszczelnienie chlodnicy na samej gorze ) temperatura ok nic sie niezagrzalo wedlug znawcow mozebyc to chwilowe nieotworzenie termostatu dlatego cisnienie rozszczelnilo chlodnice w miejscu zgrzewu z plastikowa obudowa inna teoria jest taka ze uszczelka na glowicy poszla

dla proby przejechalem jakies 50km i wszystko ok zaznacze ze miesiac temu mienialem rozrzad w tym pompe wody i termostat wiec termostatu chyba nietrzeba mieniac jesli ktos mial juz cos takiego albo wie o co chodzi to prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziedzic, Pan Dziedzic, Dziedzic_Pruski, a Wy to jakaś rodzina cy co, kurde ?

:mrgreen:

 

Właśnie się okazało, że poznałem dawno nie znanych dalekich kuzynów. :mrgreen:

 

-- 27 maja 2011, o 22:07 --

 

Dziedzic,

 

(Ja pitolę jak mi się to dziwnie pisze..jakbym schizofrenię jaką miał :mrgreen: )

 

Przegoń go na jakiejś autostradzie w okolicach 5000 rpm. Jesli pojawi sie smrod boryga - masz sprawę jasną*. (Cholera, wujek Edwin mi mówił jak to naprawił u mnie, ale mam teraz pomroczność jasną. :| :mrgreen: ).

 

Jednego nie łapię...po 10 km plama, a po 50 już orajt? Może to jaki przypadek?

 

* U mnie 'wybijalo' tzw borygo, spadalo na kolektor i przy pedzie powietrza przy ok. 170 km/h dawalo cudowne doznania węchowe. Mowa oczywiście o greckiej autostradzie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt wczoraj wieczorem rozwalilo chlodnice od gory na plastiku gdzie wchodzi ten gruby przewod co mozebyc tego przyczyna czy to wina tego korka na zbiorniczku ze nieodpowietrza ?

 

Standard, ja wymieniałem chłodnicę rok temu. Sprawa górnego króćca w plastikowych chłodnicach dotyczy nie tylko Subaru.

 

diagnoza ostateczna uszczelka pod glowica pytanie ktora ? jak mowicie pchac sie dalej w koszty i naprawiac forka czy sprzedawac przypomne ze to foretser 2,0 benz turbina 2000r

 

Jak to zostało sprawdzone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przedmuchali przewody wymienili korek i cos tam jeszcze sprawdzali bylo podejrzenie ze pompa wodna siadla ale jest ok pozniej okazalo sie ze w zbiorniczku nadmiaru jest syf (wedlug mechanika olej ) autko juz mnie kosztowalo 4k wydane w remonty pytanie ile jeszcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...