Jump to content

Czy w STI MY 02 jest na stałę spięty napęd i czy ma szperę ?


Helmut
 Share

Recommended Posts

Jak w tytule czy STI 2002 bug eye ma spięty na stałę napęd i czy ma szperę ?

Sądzę, że napęd jest spięty na stałę a co do szpery to nie mam pojęcia ?

VIN tak na wszelki wypadek: JF1GDBLH32G039454. Proszę o rozwianie moich wątpliwości. Pomuki chętnie rozdam.

Link to comment
Share on other sites

Dwie, czyli trzy :mrgreen: Przednia, centralna, tylna :wink:

 

racja , racja - 3 , nie wiem jak ja to liczyłem :lol:

 

Jeśli to EU, to masz z tylu suretrack(płytkę) , przód z tego co kojarzę też taki sam... ale głowy nie dam

 

napęd jest spięty na stałe

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Helmut, spięty to dość uniwersalne słowo. :) .NIe jest zblokowany przód i tył na sztywno tak jak bodaże niektóre nowe rajdówki.Tzn jest centralny dyfer ,który różnicuje prędkości przedniej i tylnej osi.

napęd jest spięty na stałe

no wtym sensie,że działa cały czas na 4 koła i nie odłącza się jak jakieś haldexy i inne BMW.

Wszystkie 3 dyfry były w STI szperowane (zwiększane tarcie wewnętrzne).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Wszystkie 3 dyfry były w STI szperowane (zwiększane tarcie wewnętrzne).

 

 

też tak myślałem do pewnego momentu ... jak rozebraliśmy kiedyś skrzynię STI i zobaczyłem przedni otwarty dyfer :shock: . Pomyślałem że komuś podmienili, ale skrzynia wyglądała na nie otwieraną i drążyłem temat.

I sie okazuje że praktycznie wszystkie wersjie JDM new age, bez dccd mają przedni otwarty dyfer :!: , a tych skrzyń po polsce jeździ bardzo dużo , bo sprowadzaja ludzie JDM -my i kupuja sobie na swapa. No i nie jednego może zdziwko strzelić jaką ma przednią szperę :twisted:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

02 eu tez sie spotyka bez przedniej szpery

 

wg. mnie , wszystkie 02 EU ze skrzynią TY856WN... ( a tylko takowe były w tych rocznikach wg. manuala) powinny mieć Suretraka z przodu , chyba że ktoś już podmienił wcześniej :D

 

Gdzieś miałem rozpiskę zaraz znajde :roll:

 

o mam :D

http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20T ... 0Chart.pdf

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

02 eu tez sie spotyka bez przedniej szpery

 

wg. mnie , wszystkie 02 EU ze skrzynią TY856WN... ( a tylko takowe były w tych rocznikach wg. manuala) powinny mieć Suretraka z przodu , chyba że ktoś już podmienił wcześniej :D

 

Gdzieś miałem rozpiskę zaraz znajde :roll:

 

o mam :D

http://www.gearhack.com/docs/Subaru%20T ... 0Chart.pdf

 

 

Ja widziale ze 3 takie, moze im ktos zmienil :)

Link to comment
Share on other sites

02-05 był chyba jeden set jesli chodzi o szperowanie

 

 

no nie tak do końca :D ,w większości przypadków był suretrak, ale były wesrsje US z 2005 gdzie miały z przodu LSD helical jak w SPEC C , JDM bez DCCD nie miały wogóle z przodu szpery :shock: , trochę FHI tutaj pomieszało strasznie, i sam nie wiem czemu.

Link to comment
Share on other sites

Kierownica, cztery.... pięć kólek i trzy pedały... ;) Dwulitrowy silnik też jest .Nie ma DCCD :mrgreen::twisted:

Link to comment
Share on other sites

No nie mogłem się powstrzymać :mrgreen: Edwin pewnie jutro wszystko wyjaśni i bedzie po sprawie.

Link to comment
Share on other sites

To co w końcu jest w moim STI EU '05 z dwulitrowym silnikiem bez DCCD?

Edwin opisał wyżej wyjątki od reguły... ktore tyczą się US speców i JDMspeców :)

 

skoro żadne z tych "wyłączeń" nie podchodzi pod twoj model czyli EUspec 05 bez DCCD...

 

to masz suretrack(płytkę) przód/tył i wiskozę centralnie...

Link to comment
Share on other sites

[

respect napisał(a):

Wszystkie 3 dyfry były w STI szperowane (zwiększane tarcie wewnętrzne).

 

 

 

też tak myślałem do pewnego momentu ... jak rozebraliśmy kiedyś skrzynię STI i zobaczyłem przedni otwarty dyfer . Pomyślałem że komuś podmienili, ale skrzynia wyglądała na nie otwieraną i drążyłem temat.

 

Przyjąłem podświadomie ,że chodzi o EU, rozpiska faktycznie daje info o open w JDM, ale Adam

mówi o EU open-może tak było.

 

A miały jakieś STI z przodu torsena?

 

Helmut,

cinek76,

Podnieście przód auta i pokręćcie jednym kołem.Auto na biegu.Jeśli macie suretraca z napięciem wstępnym -będzie czuć wyraźny opór.

I dajcie relację!!!!!!!! :)

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...