Skocz do zawartości

wydech GX


Daniel Subaru

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim :) Jaki najlepiej uklad wydechowy w miare tanim kosztem wstawic do subarynki GD 2001r. 125 km sedan ???? Chce by byl ladny i buczacy wydech,bo orginalny wogle nie daje brzmienia boxera i juz rdzewieje :(( Co z sondami i katalizatorem ??? Prosze o pomoc :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie znam się więc tylko powiem co gdzieś słyszałem, że w wolnossacych nie wskazany jest pełen przelot bo może być różnie z autem ;) a na alledrogo znajdziesz puszki jak wpiszesz PROEX , mnie polecono a ludzie latają i sa zadowoleni a trzeba przyznać ,żę jest to najtańsze i najprostrze rozwiązanie a daje efekt...jeszcze nie zamontowałem u siebie ale dam znać jaki wynik. ale u mnie bedzie montowany też kolektor różnoległościowy a o takowym przystało się mówić , że daje bulgot :D chociaż sama puszka ma na tyle zbawienne działanie że słuchać ,że to subaru :) powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swoim RX załozyłem backbox Hayward & Scott i jest naprawdę bardzo fajnie.Zwykły wydech z przejsciem na 2,5 cala do koncowej puchy. Na zimnym silniku nie ma jeszcze takiego efektu, ale jak się rozgrzeje..... :twisted: Jak znajdę chwilkę czasu to wstawię film na YT;)

 

-- N cze 12, 2011 2:17 pm --

 

Edit:)

 

Filmik z wydechem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie wogóle wyszła ciekawostka,bo jak zdjąłem końcowy tłumik to był tylko trochę głośniejszy i"wyszły" basy subaru :wink:

 

I teraz zastanawiam sie czy nie zastąpić końcowego zwykłą rurą z jakąś basową końcówką.

Co na to fachowcy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się