stianley Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Jaką turbine polecicie do Imprezy sti 2.0 ? Ile wytrzymaja seryjne wtryski? Do jakiej mocy wystarczy seryjny IC? Silnik jest już zrobiny i dotarty. -Wzmocniony wał korbowy,azotowany z powiększonymi kanałami olejowymi -Panewki główne i korbowodowe ACL RACE -Kute korby EAGLE -Kute tłoki WOSSNER -Uszczelki głowic COMETIC -Śruby głowic ARP -Pompa oleju Roger Clark Motorsport -Irydowe świece NGK -Sprzęgło ACT -Lekkie koło zamachowe ACT -Pakiet PPP Prodrive Co jeszcze trzeba zrobić by osiągnać ok.380KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 -Kute korby EAGLE Slabo im wroze. Nie chce byc zlym prorokiem, ale za gora 3-4 lata bedziesz szukal nowych korb -- niedziela, 22 maja 2011, 09:50 -- Zas co do reszty - jedz sobie do tunera, u ktorego chcesz to robic, to Ci doradzi co bedzie potrzebne i co bedzie realne do wykrzesania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stianley Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A co z tymi korbami nie tak? Gdzie najlepiej program robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 A co z tymi korbami nie tak? Troche materialowo do dupy sa - moje po 2 latach i okolo 25tys. km mialy juz luz na wale na granicy dopuszczalnej tolerancji. A podobno i tak dlugo wytrzymaly. Gdzie najlepiej program robic? W ASO - to taki zart oczywiscie, ale jakkolwiek ASO takich rzeczy nie robi, to nadal widzi w firmach robiacych tego typu zabiegi straszliwa konkurencje, wiec wysle Ci te straszliwie razace w dobro importera, na forum ktorego jestesmy, informacje na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 stianley, kto Ci "składal" auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stianley Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Auto było składane w Motoklinice w Częstochowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 na gornym IC, może byc problem z 380"koniami" - wtryski paliwowe zostały seryjne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Napisał że seryjne,więc oprócz IC dojdą mu jeszcze większe wtryski,i nie napisał nic o pompie paliwowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 pompa, to raczej "podstawa", chyba takich rzeczy to sie juz nawet nie pisze ...no i uszczelki COMETICA, z tego co wiem, także nie należą do najpewniejszych... ale to może tylko w przypadku 2,5... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 może HTA68 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 na takim setupie, z hta nie "wypluje" 380.... chociaż to dobra turbina jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 bo 380 - to wysoko postawiona poprzeczka, ale najpierw chyba trzeba porozmawiać z tunerem co to będzie stroił ... zapytać o opcje jakie proponuje ... i wybrać ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stianley Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Auto ma seryjny pakiet Prodrive wiec pompa jest :wink: Bedzie FP68HTA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Bedzie FP68HTA. no dobra - turbo jest zacne, tylko nie dmuchniesz na Niej, na górnym IC 380km - zapomnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stianley Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Wiem ciężko bedzie osiągnąć 380KM. Chyba na razie zostanie zestrojone na ok 340-350 KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się