ogs Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Z Diesla? To jest to cos ktore jezdzi na to paliwo drozsze od 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Z Diesla? To jest to cos ktore jezdzi na to paliwo drozsze od 95 hahah, wiedzialem ze ktos to zaraz napisze W Bialym "jeszcze" jest normalnie, tylko z ta roznica, ze przyslowiowy klekot pali przy dosyc dynamicznej jezdzie po miescie 8-9 a na trasie naprawde przy szybkiej jezdzie do 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Obecnie w Chicago diesel kosztuje okolo 60 centow wiecej od najtanszej bezolowiowej. Trzeba tez pamietac ze samochody na olej sa drozsze od benzynowych odpowiednikow, trzeba by sie sporo najezdzic zeby sie zwrocilo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioterpan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ...chciałbym jeszcze dowiedzieć się dokładnie co do hamulców oraz tego tajemniczego "zawiasu" w spec us co to podobno są inne niż EU...może będzie to śmieszne dla niektórych ale coż to dokładnie jest ten zawias? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Nowe jakos mi nie podchodzi Michał, podpadłeś... Piotor, ale chodzilo mi wylacznie o wnetrze STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 .może będzie to śmieszne dla niektórych ale coż to dokładnie jest ten zawias? Zawias = zawieszenie a o różnicach było wielokrotnie na forum więc poleca użycie szukajki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioterpan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 zawieszenie.... a więc w WRX us spec muszę je zmieniać, naparwde jest tak slabe jak tu slysze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 zawieszenie....a więc w WRX us spec muszę je zmieniać, naparwde jest tak slabe jak tu slysze? no cos ty, powiedzialbym nawet ze lepsze niz EU jest z pewnoscia bardziej komfortowe, chyba amorki sa takie same a tylko sprezyny sie troche roznia (jezeli sie myle niech ktos mnie poprawi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Do konca to nie wiadomo jak to naprawde jest, kiedys pytalem tu na forum, zeby ktos podal twardosc sprezym w konkretnych liczbach dla wersju europejskiej i nikt nie potrafil odpowiedziec. W stanch jest nawet roznica w zawiasie miedzy rocznikami, inne sprezyny, inne inne amortyzatory i mocowania, inne stabilizatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioterpan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ...chodzi mi o modele z roku 04-05...jak tu wyglada sprawa z tym zawieszeniem...ewentualnie prosze o jakies inne uwagi dotyczace tych modeli w specyfikacji US... Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Pozniej sprawdze jakie sa twardosci sprezyn i grubosci stabilizatorow dla wersju US. Moze w tym samym czasie ktos poszuka dla EU z rozgraniczeniem na roczniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioterpan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 ..z góry dziekuje!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 OK, jednak sie mylilem. Dla amerykanskiego WRX'a we wszystkich rocznikach jest taka sama twardosc sprezyn: 28.5 N/mm przod i 20.9 N/mm tyl (sedan z manualem, automat i kombi to znowu inaczej). MY04-05 ma z tylu inne gorne mocowanie sprezyn, przez co amortyzatory tylne jaki i sprezyny nie podejda od MY02-03. Zmienili tez stabilizator z tylu na 17mm (taki jak w kombi), wczesniej byl 20mm. Jaka jest twardosc sprezyn dla europejskiego WRX'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Jaka jest twardosc sprezyn dla europejskiego WRX'a? obawiam sie, ze nikt z forum ci tego nie powie (obym sie mylil), tylko Ty jestes taki debeściak, ze wiesz doslownie wszystko o WRXie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Jaka jest twardosc sprezyn dla europejskiego WRX'a? obawiam sie, ze nikt z forum ci tego nie powie (obym sie mylil), tylko Ty jestes taki debeściak, ze wiesz doslownie wszystko o WRXie Zgadzam się!!!Dla mnie Kuba jest skarbnicą wiedzy nr 1 na tym forum!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 Pytanie o twardość sprężyn proponuje zadać w "Pytaniach do Dyrekcji", może Padre coś wie na ten temat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Jeszcze jedno pytanko..... czy WRX ma jakas oslone ochraniajaca silnik od spodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Jeszcze jedno pytanko..... czy WRX ma jakas oslone ochraniajaca silnik od spodu? Jest plastikowa (zdaje się, ze nawet wygłuszana, przynajmniej Legacy tak ma), mało wytrzymała, więc po ostrym upalaniu na śniegi i zaliczeniu kilku zasp można sobie wymienić ją na aluminiową lub kevlarową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Pytanie do Kuby!! Czy rzeczywiście dopiero od modelu 2005 WRX ma amortyzatory typu upside -down?? Słyszałem jak kupowałem że, Ogólnie WRX /Sti tak mają ale niesprawdzałem. W moim niemal 14 letnim Porsche jak zmieniałem to się zdziwiłem ,że takie miałem wiec tym bardziej zdziwiłbym się ,że subaru takich nie miało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Mi sie wydaję , że dopiero STI UE MY06 na "upsidedowny" Potwierdziło to trochę spotkanie z Kuzajem w SIPie. Mówił on o nowym zawiesznieu w STi '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Z tego co ja wiem to wczesniejsze STi też miały Up-Side-Down Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotor Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 A wrx (chyba) od MY05. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja zacytuję tekst znaleziony w broszurce dostępnej w Polskich salonach w 2002 roku (trzymam ją teraz w ręku, mowa oczywiście o modelu "bug eye": "Bazujący na rajdowych doświadczeniach system zawieszenia Imprezy WRX został dostosowany do jeszcze wyższych wymagań. Sportowe amortyzatory "upside-down" japońskiej firmy Kayaba charakteryzują się umieszczeniem zbiorników płynu hydraulicznego w ich górnej części: dzieki temu zabiegowi zmniejszono masę nieresorowaną poprawiając tym samym szybkość reakcji zawieszenia....." Na zdjęciach co prawda STI.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Nie myslcie ze ja wszystko wiem. WRX chyba nadal nie ma upsidedown. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 3 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2005 Ja zacytuję tekst znaleziony w broszurce dostępnej w Polskich salonach w 2002 roku (trzymam ją teraz w ręku, mowa oczywiście o modelu "bug eye":"Bazujący na rajdowych doświadczeniach system zawieszenia Imprezy WRX został dostosowany do jeszcze wyższych wymagań. Sportowe amortyzatory "upside-down" japońskiej firmy Kayaba charakteryzują się umieszczeniem zbiorników płynu hydraulicznego w ich górnej części: dzieki temu zabiegowi zmniejszono masę nieresorowaną poprawiając tym samym szybkość reakcji zawieszenia....." Na zdjęciach co prawda STI.... Dokładnie mam taką broszurkę również z roku 2004 i na obrazkach jest i WRX ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się