spawalniczy Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Szukałem w zasobach forum, ale wszystkie tematy jakie znalazłem dotyczą forka III. Korzystając z ładnej pogody zabrałem się za doprowadzenie lakieru do porządku. Muszę powiedzieć, że dolna część karoserii, zwłaszcza progi i plastikowe listwy na drzwiach wyglądała fatalnie. Po pierwsze lakier był totalnie oklejony asfaltem. Zużyłem cały t-shirt i pół butelki benzyny ekstrakcyjnej, żeby to usunąć. Koszulka po myciu była dosłownie cała brązowa (pierwotnie biała). Resztki asfaltu usunęło glinkowanie. Po drugie (większy problem) lakier jest mocno poodbijany przez drobne kamyki wylatujące spod przednich kół. I właśnie w związku z powyższym zastanawiam się na ile chlapacze chronią lakier. Ma ktoś może doświadczenia z fabrycznymi chlapaczami do forka II - jak się spisują i jak wyglądają? Będę wdzięczny za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 ja miałem takowe w kolorze lakieru, spisywały sie bardzo dobrze, obecnie ma je mstar, więc możesz sie spytać, jak mu sie użytkuje, te w kolorze budy są niedostepne w Polsce (w ASO), tylko ebay, albo sklepy internetowe - ogólnie polecam, niewielki wydatek a korzyść znaczna Link to comment Share on other sites More sharing options...
crem Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Do zmywania asfaltu z lakieru służy specjalny środek dostępny w większości marketów (np. w Auchan obok mnie). Spryskuje się zaatakowane asfaltem miejsce, czeka 10 minut i ściera się szmatką. Tak jest sporo prościej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAJAX Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 Ja też miałem fabryczne chlapacze. Spisywały się pewnie dobrze choć trudno to realnie ocenić. Jednak w mojej ocenie nie wyglądały zbyt ładnie i dlatego na sezon letni zostały zdjęte. Pewnie założę je znowu na zimę chyba, że kupię chlapacze Rallyarmor . Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddie_gt4 Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 a ja polecam RallyArmor - owszem, dosc drogie, ale ladne i funkcjonalne w fabrycznych chalapakach, niestety, lubi sie skupac snieg/lod (w RA to tez wystepuje, ale jednak mniej, bo sa plaskie) kolejny plus RA - one sa miekkie, nie hacza o krawezniki, etc. Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAJAX Posted May 20, 2011 Share Posted May 20, 2011 w fabrycznych chalapakach, niestety, lubi sie skupac snieg/lod to prawda, a do tego bardzo dużo błota :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrAST Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 A czy ktoś używał coś takiego: http://allegro.pl/chlapacze-subaru-impr ... 69481.html :?: P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 pewnie tak, ale nie w Foresterze Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrAST Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 To taka przykładowa aukcja. Gość ma też chlapacze do Forestera MY07. Dzwoniłem i dowiedziałem się, że chlapacze są sztywniejsze nić RA. Czekam na opinie użytkowników. P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Mam od niego do S-turbo , wyglądają fajnie, trzeba było jednak pokombinować z otworami i dostałem bez śrub mocujących... Co do jakości to zamontowane od tygodnia więc nie wypowiem się jeszcze Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrAST Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 A możesz mi napisać z czego one są wykonane i czy rzeczywiście są takie sztywne?? Chodzi o to czy przy podjeździe pod krawężnik nie będą mi się urywały. P. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 Twardy elastyczny plastik o gr ok 3-4mm , w lecie myślę nie będzie problemu , co do zimy to trudno powiedzieć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted July 29, 2011 Author Share Posted July 29, 2011 Mam od niego do S-turbo , wyglądają fajnie, trzeba było jednak pokombinować z otworami i dostałem bez śrub mocujących... To znaczy, że otwory nie pokrywały się z fabrycznymi? Możesz wrzucić jakieś fotki po montażu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted July 29, 2011 Share Posted July 29, 2011 spawalniczy, z tyłu było ok , z przodu trzeba było kombinować. Fotki jak coś to jutro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted July 30, 2011 Author Share Posted July 30, 2011 Czy w S-turbo też są w miejscach mocowań spinki. U mnie w MY 2006 są spinki i myślałem, że wystarczy odpiąć spinki, podłożyć chlapacz i zapiąć spinki. Czekam na foty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Są oczywiście, ale z przodu pasowały 2 z 4rech http://pixup.pl/pd.php?n=gscirwztbj_30072011352.jpg http://pixup.pl/pd.php?n=8omai0eswt_30072011354.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 Są oczywiście, ale z przodu pasowały 2 z 4rechhttp://pixup.pl/pd.php?n=gscirwztbj_30072011352.jpg http://pixup.pl/pd.php?n=8omai0eswt_30072011354.jpg Otwieram pierwsze zdjęcie i widzę w pierwszej chwili kangu Nie strasz :wink: Apropo chlapaków mam rally armoury zakupione w 5 komressor, drugi rok to jeździ i świetnie się spisują, co ważne nie wywinęło ich, są dokładnie takie jak były w dniu zakupu no i do tego są bardzo elastyczne więc śniegolód łatwo odpada. Mają jedną wadę, myjnia automatyczna nigdy tego nie potrafi domyć do porządku Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_maly_x Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 kangu Nie strasz :wink: ..no to może wystraszyć , na szczęście to furmanka weterynarza Choć mnie teraz na zbliżeniu przestraszył mój zderzak się muszę tym zająć . Chlapacze narazie bardzo ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiGi Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 [EDIT] Link to comment Share on other sites More sharing options...
cart Posted October 31, 2011 Share Posted October 31, 2011 Ja mam takie jak eddie_gt4 i jestem bardzo zadowolony. Mniej syfu na aucie, no i forek moim zdaniem zyskał na wyglądzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiGi Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 [edit] Link to comment Share on other sites More sharing options...
KACPERO_1 Posted June 12, 2012 Share Posted June 12, 2012 RallyArmor a gdzie kupić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
anakinsky Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 najlepiej na e-bay, ale są też inne fajne dedykowane do Forka... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted June 13, 2012 Share Posted June 13, 2012 zna moze ktos wymiary (pi razy drzwi) chlapaczy mam swietny material na chlapacze i moglbym sam sobie wyciac tylko potrzebuje wymiary Link to comment Share on other sites More sharing options...
Subary Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 Odgrzeję temat, trza się zbroić na Plejady. Gdybyś ktoś miał wymiary/szablon chlapaczy Rallyarmor, chętnie skorzystam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now