wormstig Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Witajcie, Czy ktoś z was spotkał się z takim objawem(2.5 legacy III, automat, kombi). Stoję w korku. Puszczam hamulec, dojeżdżam do auta wciskam pedał hamulca i jak go docisnę mocniej(do podłogi) dość nieprzyjemnie szarpie(jakby zbijał bieg-nie umiem inaczej tego opisać). Kiedy hamuje delikatnie i nie wciskając pedału do końca nie szarpie, ale dziwnie drży. Czasem zdarza się to podczas jazdy raptownie hamując. Bardzo nieprzyjemne to szarpnięcie. Czekam na sugestie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 W moim Legasiu jest "wybita" jedna z dwóch gum w tylnym dyfrze,mam podobne objawy,warto je zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 A olej w skrzyni kiedyś zmieniałeś? Co prawda nieco w innych okolicznościach, ale moja skrzynia poszarpywała kiedyś przy dwójce - po wymianie oleju problemu już nie było. Jeśli więc dawno nie wymieniałeś oleju (bądź wcale) to pewnie nie zaszkodzi spróbować. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wormstig Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 A olej w skrzyni kiedyś zmieniałeś?Co prawda nieco w innych okolicznościach, ale moja skrzynia poszarpywała kiedyś przy dwójce - po wymianie oleju problemu już nie było. Jeśli więc dawno nie wymieniałeś oleju (bądź wcale) to pewnie nie zaszkodzi spróbować. Mistral Nawet częściej niż kiedyś, to nie mikser żeby nic przy nim nie robić Czekam na sugestii ciąg dalszy bo wkurzające to szarpanie. Wczoraj traciłem babkę w tyłek w korku tak szarpnęło :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 A olej w skrzyni kiedyś zmieniałeś?Co prawda nieco w innych okolicznościach, ale moja skrzynia poszarpywała kiedyś przy dwójce - po wymianie oleju problemu już nie było. Jeśli więc dawno nie wymieniałeś oleju (bądź wcale) to pewnie nie zaszkodzi spróbować. Mistral Nawet częściej niż kiedyś, to nie mikser żeby nic przy nim nie robić Czekam na sugestii ciąg dalszy bo wkurzające to szarpanie. Wczoraj traciłem babkę w tyłek w korku tak szarpnęło :| Pędź do ASO... wyjdzie taniej, niż wieczne walenie ludzi w tyłek... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 wormstig, a jaki zalałeś ATF i jak długo na nim jeździsz :?: Filtr ATFu wymieniłeś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zacier Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 wormstig, a jaki zalałeś ATF i jak długo na nim jeździsz :?: Filtr ATFu wymieniłeś :?: Zostaw ten olej w spokoju . Przyczepiłeś się do tych olejów jak rzep . Co ma olej do szarpania . Na wszystkie bolączki masz jedną radę - olej :shock: wormstig W twojej skrzyni zacina się zawór . Skrzynia przechodzi w tryb awaryjny i wraca do normalnej jazdy . Zawór kosztuje jakieś 100 euro .Przejdzie natychmiast . Możesz zalać tym samym olejem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 W twojej skrzyni zacina się zawór . bo na 99% jest brudny a brudu dostarczył jemu ATF :wink: Na zacinający się zawór często wystarczy dodatek do ATFu (bez dotykania AT), w trudniejszych stanach - płukanka AT + nowy filtr i ATF (również bez dotykania AT). Znam serwis, który potrafi w Subaru niektóre zawory udrożnić bez ich wymiany ale słyszałem stamtąd również o fachowcach przynoszących ATF w słoikach - z innego auta ze szrotu - powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zacier Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 W twojej skrzyni zacina się zawór . bo na 99% jest brudny a brudu dostarczył jemu ATF :wink: Na zacinający się zawór często wystarczy dodatek do ATFu (bez dotykania AT), w trudniejszych stanach - płukanka AT + nowy filtr i ATF (również bez dotykania AT). Znam serwis, który potrafi w Subaru niektóre zawory udrożnić bez ich wymiany ale słyszałem stamtąd również o fachowcach przynoszących ATF w słoikach - z innego auta ze szrotu - powodzenia Przecież napisał że wymieniał częściej niz powinien . U mnie też tak było że dwa płukania i wymiany nic nie dały . Ten zawór trzeba wymienić i nie kombinować - szkoda czasu . Jeśli nawet tylko paproch to i tak tego nie zrobisz bez rozebrania . Ponieważ jest to elektromagnes , To bezsensem jest testowanie go po wyjęciu . U mnie też pracował w ręku a w skrzyni nie zawsze . Jak już rozbierasz to dołożenie 100 euro nie jest problemem , bo ponowne grzebanie to podwójny koszt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wormstig Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Sytuacja wygląda tak. Po wyłączeniu VDC skrzynia chodzi nieporównywalnie lepiej. Pokusiłbym się nawet o stwierdzenie, że rewelacyjnie. Pięknie zmienia biegi, nie zastanawia się(tak jak przy włączonym VDC) przy redukcji w trakcie wyprzedzania. Pedał hamulca nie jest taki miękki,"niepewny". Jak pisał Pan Dziedzicmam wybitą jedna gumę w tylnym dyfrze. Co myślicie? Nadal zawór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się