Omett Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no a właśnie 2.0 pomimo, że większy, potrafi spalić gazu ok.10l, dlatego czasem mniejszy silnik nie zawsze znaczy bardziej oszczedny Owszem, potrafi tyle spalić. Na 70 km chyba, a nie na 100 Nie wierzę, w tak niskie spalanie w Subaru. Przecież to Subaru, a nie Tico Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A może znacie kogoś kto chciałby się pozbyć takiego zacnego Subaraka ? Ja może bym się pozbył (2.0 N/A, 97rok, sedan, zielony, 4-tłoczki z WRX, Speedline 2108, KYB AGX, Sprężyny WRX JDM, poliuretany, stołki z type-R MY99, skrzynia z reduktorem, stabilizator z tyłu, kolektor różnoodległościowy, przelotowy wydech i sporo innych rzeczy zrobione, no i parę innych do ogarnięcia) dodatkowo dyfer, skrzynia, sprężyny, amory i kupa innego złomostwa bardziej lub mniej przydatnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 ak dodać ogłoszenie kupna, jakies cheaty na to macie, bo nigdzie w tym nie dziale nie ma opcji nowy wątek :? :?: już nie musisz:) :arrow: (2.0 N/A, 97rok, sedan, zielony, 4-tłoczki z WRX, Speedline 2108, KYB AGX, Sprężyny WRX JDM, poliuretany, stołki z type-R MY99, skrzynia z reduktorem, stabilizator z tyłu, kolektor różnoodległościowy, przelotowy wydech i sporo innych rzeczy zrobione, no i parę innych do ogarnięcia) dodatkowo dyfer, skrzynia, sprężyny, amory i kupa innego złomostwa bardziej lub mniej przydatnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no właśnie myślałem, że może coś takiego, ale sa osoby które mają 1 post na koncie i własnie ogłoszenie jest tym pierwszym postem, a regulamin nic nie mowi na ten temat :? Nabijaj, nabijaj - juz niedaleko do nieba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Bardzo mnie to zmotywowało adaś PW poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrAST Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Wczoraj miałem okazję pośmigać 125KM N/A i muszę przyznać, że nie ma dramatu. Auto całkiem fajnie jedzie i do zwykłej (a nawet dynamicznej) jazdy wystarczy spokojnie. Na gazie od Jako sprawuje się bez problemu. P. -- Wt maja 17, 2011 8:06 am -- I tak na marginesie: jest to dobry zalążek do rozpoczęcia przygody z Subaru. Kosztu utrzymania Cię nie powinny rzucić na kolana a jak będzie mało to dozbierasz kasy i zakupisz coś z wiatrakiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Za te kase wybór jest tylko jeden : wolnyssak z LPG będziesz miał auto które jest b.ekonomiczne i bezawaryjne! A jak byś miał większą gotówkę to wtedy młodszy wolnyssak z LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faldżip Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 wolnyssak z LPG będziesz miał auto które jest b.ekonomiczne i bezawaryjne! A i po torze rc w Toruniu cos polatasz - Wełniacz jest tu przykladem jesli sie nie myle 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek :) Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Pięć lat jeździłem imprezą 1.8 w kombi i złego słowa nie mogę na nią powiedzieć - poza wymianą części eksploatacyjnych nic w tym aucie złego się nie działo spalanie w mieście jakbym nie jeździł 11l/100km, w trasie 8-8,5l. W porównaniu do GT nie jedzie ale...ale na każdym biegu zdecydownie szybsze od forka 2.0 N/A a przy okazji zimą reduktor daje ogromną frajdę z jazdy. a odpowiadając na Twoje pytanie: przy takim budżecie, zdecydowanie brałbym imprezę 2.0 ewentualnie jak w dobrym stanie 1.8, oczywiście jedna i druga wersja w kombii z reduktorem 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 rozsądek podpowiada właśnie żeby wybrać wolnegossaka, ale jak wiadomo nieodsyt zostaje będę szukał ładnej sztuki. A co do kupna to na co zwracac najwieksza uwagę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 A co do kupna to na co zwracac najwieksza uwagę ? Na rdzę!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 rozsądek podpowiada właśnie żeby wybrać wolnegossaka, ale jak wiadomo nieodsyt zostaje Przy 160 konnym hawkeye niedosytu nie odczuwam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek :) Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 rozsądek podpowiada właśnie żeby wybrać wolnegossaka, ale jak wiadomo nieodsyt zostaje Przy 160 konnym hawkeye niedosytu nie odczuwam a sprzedasz swojego hawkeye za 12k to z checią kupie narzeczonej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MalySTi Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 a sprzedasz swojego hawkeye za 12k to z checią kupie narzeczonej 12k euro?? też bym nie oddał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 17 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Hawkeye za 12k marzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 turbodziadka no właśnie, pomyśl nad Kapicowym/Profesorowym dziadkiem, jeszcze Ci zostanie pare groszy na zabawę...turbo wcale NIE MUSI palić dużo. Trafisz na zadbanego dziada, to będzie dobrze...a Profesor ma zadbanego antyka taa nie musi, szczególnie w boxerze ze stałym 4x4. Więcej obiektywizmu kochani, te auta palą dużą i nie ma co się łudzić żeby paliły 10l w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 gdyby GT'ki paliły po 10l to nawet bym sie dużo nie zastanawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 W takim razie mój grek jest zepsuty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek :) Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 gdyby GT'ki paliły po 10l to nawet bym sie dużo nie zastanawiał mój tyle pali ...... na 50/60 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zofx Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Panie za 12 tyś bierz n/a 2.0 byle ktory 116 czy 125, jezdzilem juz 116km my97, gtkami 2ma i teraz mam RXa 2.0 125 km. GLe palą 13-14 l / 100 km przesiadlem się z GLa na GTka bo wlasnie kazdy mowil ze to prawda ze GTki pala tylko 2l wiecej na 100. tylko ze jak sie ma GTka to sie automatycznie chce jezdzic dynamiczniej bo jest w co jechac. jak ktos ladnie powiedzial, miec GTka i jezdzic wolno "to tak jabys mial prostytutkę ale ją tylko przytulał". stalo się, kupilem GT palil średnio 16 l / 100 ale koszta ktore towarzyszyły ekspolatacji i nie daj Boże awarii - dają do zadzie wiec jak juz kupisz GTka to bedzie Ci palil 17 - 18 l :-) gazowac bym nie gazował GTka jak mowil GRAF bo przelocie duzym motor w GTku sie posypie jak łupież bez gazu a jesli chodzi CI o gaz od Jako to fakt jest to fajna sprawa ale nie wiem czy sie orientowales - jako do turbo subaru musi wiąć 5000 zł za instalacje i robociznę a to by był koszt w granicy 40% wartosci Twojego GTka ktory i tak bylby kapciem za 12.000 zł :-) za 12 kafli brałbym super GLa po lifcie w gaziolu. i tak się bardziej oplaca brac subaru niz ĆWIKI bo w zimę jest fun :-) a tak na marginesie to RX 2.0 n/a 125 km 2004 rok pali mi teraz 10-11 l srednio. na trasie zejdę do ponad 8 l / 100 km wiec jest to super wynik wg mnie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Spalanie to rzecz indywidualna - póki co średnia od stycznia mieści mi się poniżej 10l Jak kliknie się na spalaniu to widać ile wziął najwięcej (miasto) a ile najmniej (trasa), całość przejechana w zdecydowanej większości zgodnie z obowiązującymi przepisami, zawalidrogą nie jestem, na trzeciego też nie wyprzedzam. Graty pod maską są z GT 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ja mam GTka z 96' na LPG od Jako z przebiegiem 154 tys(myślę że mocno zaniżonym) a bardziej pod 250 tysiaków na instalce zrobiłem 17 tysiaków od września i zero problemów z silnikiem... no ale te roczniki są cenione za najwytrzymalsze jednostki... mój rekord na trasie to raz na Pb wyszło mi nawet delikatnie poniżej 7 l/100 a normalnie pod 9.5 dochodziło w cyklu mieszanym... na lpg póki co mam średnią 11L/100km głównie trasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julian Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 michmalan napisał(a):a jak jest z dynamiką silnika wolnossącego 2.0 ? podobnie jak civic 1.4 90KM albo gorzej Dynamika jest naprawdę przyzwoita. Porównaj nawet moment obrotowy tego silnika do podobnych jednostek rzędowych - jest zdecydowanie wyższy, a to faktycznie czuć na drodze. Jeśli chodzi o spalanie w moim byłym 2.0 RX LPG to wychodziło zawsze w okolicy 11-12 litrów. Pamiętaj tylko jedno. Wg. mnie właściciele aut zagazowanych dzielą się na: 1. Tych co, zaoszczędzone pieniądze wsadzą w godny stan auta i w jak najlepsze jego działanie, 2. Oszczędzających na wszystkim, nie tylko na gazie, gdzie stan techniczny może być kiepski. Spróbuj poszukać czegoś bez gazu a sama instalacja do N/A wyniesie Cię około 2k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 dokładnie... julian ma rację... Ja zbieram na STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Juliannaprawdę instalacja LPG jest w tej cenie ? Sądziłem, że to coś okolo3-4K, a tu taki miły zonk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się