michalm Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jak zawsze gdy przychodzi kupno czegoś nowego to sa dylematy, tak jest i teraz :? Stoję nad wyborem mniejszego zła: wolnossąca benzyna czy może raczej GieTek wraz z LPG. Mam na to przeznaczone ok. 12 000zł, może być minimalnie więcej ale lepiej mniej Liczę na obiektywne opinie, mile widziane również warte do obejrzenia oferty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okonskik69 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Za tą kasę tylko wolnossak, GT-ek za 12k, jeszcze z LPG, to ZTCW nienajlepszy pomysł Koledzy zapewne potwierdzą :wink: Za to wolnossaka kupisz już zacnego i z LPG, a oszczędzone $$$ wydasz potem na GT z prawdziwego zdarzenia 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 NA Paliwo to nie jedyny koszt, a NA mimo wszystko sa nieco bardziej wytrzymale - przynajmiej maja taka opinie, no i przede wszystkim chyba mniej zajezdzone z reguly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 1. wolnossak tez troche pali, przy upalaniu wciagnie ci z 15L na miescie, zima nawet moze wiecej 2. GT i gaz to nieporozumienie, stare GTeki z przelotami 200kkm< padaja i bez LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Czytałem właśnie trochę opinii o gazie w GT i ogólnie bardzo zachwalana jest instalacja od Jako. A co do upalania to na szczescie nie samym upalaniem człowiek żyje Owszem tryb lansersko-bulwarowy czasem trzeba włączyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Owszem tryb lansersko-bulwarowy czasem trzeba włączyć do tego to kup wolnossaka a o upalania piszac mialem na mysli dynamiczna jazde na wyzszych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a jak jest z dynamiką silnika wolnossącego 2.0 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a jak jest z dynamiką silnika wolnossącego 2.0 ? podobnie jak civic 1.4 90KM albo gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 naprawdę jest aż tak...hmm źle ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 eee no bez przesady... 2.0 nawet sprawnie sobie z autem radzi. Wiadomo nie jest to demon prędkości, ale do sprawnego przemieszczania się naprawdę wystarczy. Pamiętaj, że do 98 włącznie, silniki 2.0 są 115 KM, a roczniki 99, 00 125 KM. Pogadaj z DNLem, miał kiedyś takiego 125 KM. OBK 166 KM w automacie nie był w stanie go dojść (wiem z autopsji). Jeżeli chcesz opini o silniki 115 KM, pogadaj z użytkownikiem sochar. GRAF, zgodzisz się ze mną, że jeżeli stare N/A to tylko 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 GRAF, zgodzisz się ze mną, że jeżeli stare N/A to tylko 2.0 nie no pewnie ze tylko 2.0 pali niewiele wiecej niz 1.8 czy 1.6 albo tyle samo przy podobnym tempie, jako jedyne umozliwia sprawne ruszanie i korzystanie z 4x4 na suchym i mokrym spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 nie no pewnie ze tylko 2.0 pali niewiele wiecej niz 1.8 czy 1.6 albo tyle samo przy podobnym tempie, jako jedyne umozliwia sprawne ruszanie i korzystanie z 4x4 na suchym i mokrym Dokładnie o to chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja mam, 2.0 n/a + sekwencje podtlenek lpg, spalanie takie samo jak na pb, tylko ze polowe taniej heh, osiagi tez takie jak na pb. Jak brakowalo mocy do upalania na sniegu (na szutrze i afalcie w sumie tez, tylko nie mialem okazji) zapodaje reduktor :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A może znacie kogoś kto chciałby się pozbyć takiego zacnego Subaraka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie Chyba miales popsute GT. :roll: Bo nie ma bata, zeby jakiekolwiek 2.0 n/a jezdzilo podobnie jak GT 95' podobnie jak nie slyszalem, zeby jakiekolwiek 2.0 N/a spalalo pod 40l na 100km co przy GT 95' wcale nie jest takie trudne do osiagniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 A może znacie kogoś kto chciałby się pozbyć takiego zacnego Subaraka ? był fajny forek...ale już nei ma. Masz dłuuuuuuuuuuuugie PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 z takim budzetem nawet nie patrz sie w kierunku GTkow... poszukaj jakiegos w miare zdrowego 2.0 n/a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Albo turbodziadka z tym że tutaj "tryb lansersko-bulwarowy" nie działa zwłaszcza w budzie kombi no chyba, że podkręcimy dziada chwilowo do 6 tyś obrotów wtedy ludzie na widok ryczącego karawanu zaczynają się modlić po czym uciekają w popłochu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 turbodziadka no właśnie, pomyśl nad Kapicowym/Profesorowym dziadkiem, jeszcze Ci zostanie pare groszy na zabawę...turbo wcale NIE MUSI palić dużo. Trafisz na zadbanego dziada, to będzie dobrze...a Profesor ma zadbanego antyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no niby silnik kusi ale jednak nie oszukując się, sylwetka już nie taaa...a wizja bulgoczącej wanny podoba mi się, nawet chyba bardziej niż sedana w sumie dzięki uprzejmości DNL'a i Sochara, postanowiłem że to będzie wolnossące 115 lub 125 KM a jeszcze małe pytanko: jak dodać ogłoszenie kupna, jakies cheaty na to macie, bo nigdzie w tym nie dziale nie ma opcji nowy wątek :? :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 trzeba miec chyba ze 25 postow napisane zeby sie odblokowalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no właśnie myślałem, że może coś takiego, ale sa osoby które mają 1 post na koncie i własnie ogłoszenie jest tym pierwszym postem, a regulamin nic nie mowi na ten temat :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omett Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Ja mam Imprezę z '96 1.8 wolnossącą i osiągi są bardzo zadowalające jeśli chodzi o bardzo dynamiczną jazdę po mieście. W trasie przydałoby się z kilkanaście koni więcej do wyprzedzania, ale i tak spokojnie można to ogarnąć. Nie ma co się zamykać tylko na 2.0, jak mówię także 1.8 są całkiem sympatyczne. A co do spalania, to się za bardzo nie wypowiem, bo rozregulowała się moja instalacja Stefanelli, do której kuźwa żaden z odwiedzonych przeze mnie gaziarzy nie ma programu, żeby mi ją wyregulować Aktualnie pali mi w mieście 20 litrów LPG, a w trasie potrafi zejść do niecałych 14. Wiem z autopsji, że ten silnik w mieście powinien palić od 12 do 15 litrów LPG. Pozdrawiam i życzę udanych zakupów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalm Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 no a właśnie 2.0 pomimo, że większy, potrafi spalić gazu ok.10l, dlatego czasem mniejszy silnik nie zawsze znaczy bardziej oszczedny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 spalanie jakies 2L mniej mialem w 2.0 MY98 niz w GT MY95 przy podobnej jezdzie Chyba miales popsute GT. :roll: Bo nie ma bata, zeby jakiekolwiek 2.0 n/a jezdzilo podobnie jak GT 95' podobnie jak nie slyszalem, zeby jakiekolwiek 2.0 N/a spalalo pod 40l na 100km co przy GT 95' wcale nie jest takie trudne do osiagniecia wszystko bylo z nimi ok, 2.0GL palilo ok 12 GT 14,5 wszytko po miescie spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się