Gość Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Czesc Zmienilem kilka dni temu tylne amory w moim wrx 2004. Dumalem, czytalem i finalnie zdecydowalem sie na to co zakladane jest seryjnie czyli oryginal w ASO. Ale podpowiedzcie prosze ( chociaz juz i tak jest po fakcie) jakie opcje sa mozliwe poza seria, uwzgledniajac ze nie potrzebuje jakiegos mega sportowego zestawu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 TEIN BASIC.....tani, nie za twardy, i zielony... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Jaroszwrx, mozesz np kayaba ultra sr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Adam , obawiam się że Kayaba Ultra SR nie będą pasowały do 2004 roku. Do wcześniejszych modeli może i tak.. Miałem problem z górnym mocowaniem .... mam my05 wrx rozstaw 5*100 Potrzebowałem kupić cały komplet i co nie przyjeżdzało to nie pasowało... Obdzwoniłem wielu handlarzy i handlarek no i niestety nikt nie mógł mi pomóć. Kupiłem w końcu Tein SS-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Kupiłem w końcu Tein SS-a Sprzedaj go, póki jest sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 no jest sprawny od dłuższego czasu - a dlaczego tak radykalnie kolego? -- Wt maja 17, 2011 8:13 am -- ahhh rozumiem - chcesz kupić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Ja mam u siebie KYB z 4 stopniową regulacją ( pełnej nazwy nie pamiętam ) założone w zeszłym roku. Koszt ok. 2400pln za komplet. Zakres regulacji wystarczająco duży. Przy tylnych trzeba było podkładki wrzucić w górne mocowania i wywiercić otwory w osłonach tychże mocowań, żeby się dostać do regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 zle sie obawiasz. ultra sr y beda pasowaly do 2004. plug n play przynajmniej z przodu. tylu jeszcze nie wymienialem ale czemu mialy by nie podejsc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Też polecam TEIN SS, jeżdżą już ponad rok i żadnych problemów. To nie monofleks , na które niektórzy (4t) nawet gwarancji nie dają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jesli KYB z regulacja to AGX al ponoc sa kiepskie.Duzo lepsze sa z serii ultra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 A ja polecam tanie i dobre seryjne amory od STI new age 01-05 (późniejsze mają inne mocowanie do zwrotnicy przedniej), pasują P&P, kosztują w maxie 1500pln za kpl.jako używka, i nadają się do cywilnej jazdy z okazjonalnymi upalankami. Nie kupuj teinów, bo Ci plomby powypadają na codziennych koleinach i dziurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tukan Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jesli chodzi o twardosc to jesli bys mial okazje kupic Bilstein-a B14 to uwazaj bo to jest dopiero beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Kayaba Ultra SR - wersja dla STI. Bardzo fajne w WRX! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Jesli KYB z regulacja to AGX al ponoc sa kiepskie.Duzo lepsze sa z serii ultra mogę prosić o rozwinięcie tematu "ponoć kiepskie" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remik Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Czesc Zmienilem kilka dni temu tylne amory w moim wrx 2004. Dumalem, czytalem i finalnie zdecydowalem sie na to co zakladane jest seryjnie czyli oryginal w ASO. Ale podpowiedzcie prosze ( chociaz juz i tak jest po fakcie) jakie opcje sa mozliwe poza seria, uwzgledniajac ze nie potrzebuje jakiegos mega sportowego zestawu. Pozdrawiam moze takie http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 24030.html na przyszlosc? slyszalem same pozytywne opinie o tych amorkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 witam, a ja sie dopne do watku i zapytam, czy amorki przod od sedana podejda mi do kombi (wrx 2001) P&P, czy cos trzeba dlubac? jesli trzeba, to co? pozdrawiam, dominik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 kiepskie to znacza ze wjedziesz w jedna wieksza dziure i masz po amorze. sztyca amora w agx ma z 13 mm srednicy a w ultra chyba ponad 30. na ultrasach nie trafilem na taka dziure jeszcze. a im szybciej po dziurach, tym lepiej-czytaj mniej trzesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrpalon Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 TEIN SS wcale nie wywala plomb - no chyba, że się oszczędza na stomatologach.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 To nie monofleks , na które niektórzy (4t) nawet gwarancji nie dają. Monoflex domyślnie chyba jest bez gwarancji (w sensie zawias "wyczynowy"). Ultra SR + sprężyny STi ponoć dają rade. Ponoć, bo nie mam tego u siebie, opinia zasłyszana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 kiepskie to znacza ze wjedziesz w jedna wieksza dziure i masz po amorze. sztyca amora w agx ma z 13 mm srednicy a w ultra chyba ponad 30. na ultrasach nie trafilem na taka dziure jeszcze. a im szybciej po dziurach, tym lepiej-czytaj mniej trzesie Człowiek się uczy całe życie Przez ostatnie 10k km jeszcze widocznie nie trafiłem na taką dziurę Dzięki za trafne uwagi. Przydadzą się na przyszłość. Jak kosztowny jest ultra ? agx'y kosztują ok. 2.4kpln. U siebie poszedłem trochę dale i wymieniłem wszystkie gumy na power flex'y + górna rozpórka + ustawienie na 1 co daje kombinację jak dla mnie odpowiednią na polskie warunki. Miałem okazję przejechać się STi 04 z seryjnym zawiasem i nie odczułem żadnej przewagi na wrx'owym po zmianach. STi było jakby bardziej "deskowate", sztywne i mniej sprężyste. Trzymanie boczne takie same. Takie są moje subiektywne odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ja nie widze roznicy miedzy Seria a KYB Ultra SR, wg mnie to to samo a i mozna zaoszczedzic sporo grosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 witam,a ja sie dopne do watku i zapytam, czy amorki przod od sedana podejda mi do kombi (wrx 2001) P&P, czy cos trzeba dlubac? jesli trzeba, to co? pozdrawiam, dominik podejda, i nic nie trzeba kombinowac -- 18 cze 2011, o 20:26 -- Jak kosztowny jest ultra ? agx'y kosztują ok. 2.4kpln. są ciut droższe , jeśli do STI , natomiast biją w każdym calu AGX-a , dla mnie AGX to straszna kupa jednak , już wole OEM zawias z WRX-a 06 , jak AGX-a :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmunt3waza Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 carfit powiem ci ze na nasze dropgi poprostu kibel straszny agx. doslownie jedna dziurka glebsza i po amorze. max co to montowac to w gt-kach. te 200 kg robi swoje jednak. a amory sredno sztuka po 650. mowa o sr ultra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 zrobiłem ok. 10k po naszych drogach i siła rzeczy kilka dziur było ale nic złego się nie wydarzyło. może ja mam inne :?: :roll: musiałbym bym zerknąć na fakturę. może coś pokręciłem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuptup555 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 czy ktos sie orientuje czy te Amortyzatory Kayaba Ultra SR tylny prawy i lewy Impreza WRX beda pasowac do Imprezy 1.6 w wersji TS 2004 ? W Irlandii chca za oryginalne 200euro za sztuke to wiecej niz do wrx-a? (bo importowane z Japonii) zostaje mi zamowic z UK lub Polski z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się