Jump to content

Amortyzatory wrx 2004


Guest
 Share

Recommended Posts

Czesc

 

Zmienilem kilka dni temu tylne amory w moim wrx 2004. Dumalem, czytalem i finalnie zdecydowalem sie na to co zakladane jest seryjnie czyli oryginal w ASO.

 

Ale podpowiedzcie prosze ( chociaz juz i tak jest po fakcie) jakie opcje sa mozliwe poza seria, uwzgledniajac ze nie potrzebuje jakiegos mega sportowego zestawu.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Adam , obawiam się że Kayaba Ultra SR nie będą pasowały do 2004 roku.

Do wcześniejszych modeli może i tak..

Miałem problem z górnym mocowaniem .... mam my05 wrx rozstaw 5*100

Potrzebowałem kupić cały komplet i co nie przyjeżdzało to nie pasowało...

Obdzwoniłem wielu handlarzy i handlarek no i niestety nikt nie mógł mi pomóć.

Kupiłem w końcu Tein SS-a

Link to comment
Share on other sites

Ja mam u siebie KYB z 4 stopniową regulacją ( pełnej nazwy nie pamiętam ) założone w zeszłym roku. Koszt ok. 2400pln za komplet.

Zakres regulacji wystarczająco duży. Przy tylnych trzeba było podkładki wrzucić w górne mocowania i wywiercić otwory w osłonach tychże mocowań, żeby się dostać do regulacji.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A ja polecam tanie i dobre seryjne amory od STI new age 01-05 (późniejsze mają inne mocowanie do zwrotnicy przedniej), pasują P&P, kosztują w maxie 1500pln za kpl.jako używka, i nadają się do cywilnej jazdy z okazjonalnymi upalankami. Nie kupuj teinów, bo Ci plomby powypadają na codziennych koleinach i dziurach :lol:

Link to comment
Share on other sites

Czesc

 

Zmienilem kilka dni temu tylne amory w moim wrx 2004. Dumalem, czytalem i finalnie zdecydowalem sie na to co zakladane jest seryjnie czyli oryginal w ASO.

 

Ale podpowiedzcie prosze ( chociaz juz i tak jest po fakcie) jakie opcje sa mozliwe poza seria, uwzgledniajac ze nie potrzebuje jakiegos mega sportowego zestawu.

 

Pozdrawiam

 

moze takie http://www.iparts.pl/czesc/amortyzator, ... 24030.html na przyszlosc? slyszalem same pozytywne opinie o tych amorkach

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kiepskie to znacza ze wjedziesz w jedna wieksza dziure i masz po amorze. sztyca amora w agx ma z 13 mm srednicy a w ultra chyba ponad 30. na ultrasach nie trafilem na taka dziure jeszcze. a im szybciej po dziurach, tym lepiej-czytaj mniej trzesie :P

Link to comment
Share on other sites

To nie monofleks , na które niektórzy (4t) nawet gwarancji nie dają.

 

Monoflex domyślnie chyba jest bez gwarancji (w sensie zawias "wyczynowy").

 

Ultra SR + sprężyny STi ponoć dają rade. Ponoć, bo nie mam tego u siebie, opinia zasłyszana.

Link to comment
Share on other sites

kiepskie to znacza ze wjedziesz w jedna wieksza dziure i masz po amorze. sztyca amora w agx ma z 13 mm srednicy a w ultra chyba ponad 30. na ultrasach nie trafilem na taka dziure jeszcze. a im szybciej po dziurach, tym lepiej-czytaj mniej trzesie :P

 

 

Człowiek się uczy całe życie :) Przez ostatnie 10k km jeszcze widocznie nie trafiłem na taką dziurę :)

Dzięki za trafne uwagi. Przydadzą się na przyszłość. Jak kosztowny jest ultra ? agx'y kosztują ok. 2.4kpln.

U siebie poszedłem trochę dale i wymieniłem wszystkie gumy na power flex'y + górna rozpórka + ustawienie na 1 co daje kombinację jak dla mnie odpowiednią na polskie warunki. Miałem okazję przejechać się STi 04 z seryjnym zawiasem i nie odczułem żadnej przewagi na wrx'owym po zmianach. STi było jakby bardziej "deskowate", sztywne i mniej sprężyste. Trzymanie boczne takie same.

Takie są moje subiektywne odczucia.

Link to comment
Share on other sites

witam,

a ja sie dopne do watku i zapytam, czy amorki przod od sedana podejda mi do kombi (wrx 2001) P&P, czy cos trzeba dlubac? jesli trzeba, to co?

pozdrawiam,

dominik

 

podejda, i nic nie trzeba kombinowac

 

-- 18 cze 2011, o 20:26 --

 

Jak kosztowny jest ultra ? agx'y kosztują ok. 2.4kpln.

 

 

są ciut droższe , jeśli do STI , natomiast biją w każdym calu AGX-a , dla mnie AGX to straszna kupa jednak , już wole OEM zawias z WRX-a 06 , jak AGX-a :roll:

Link to comment
Share on other sites

carfit powiem ci ze na nasze dropgi poprostu kibel straszny agx. doslownie jedna dziurka glebsza i po amorze. max co to montowac to w gt-kach. te 200 kg robi swoje jednak. a amory sredno sztuka po 650. mowa o sr ultra

Link to comment
Share on other sites

zrobiłem ok. 10k po naszych drogach i siła rzeczy kilka dziur było ale nic złego się nie wydarzyło. może ja mam inne :?: :roll:

musiałbym bym zerknąć na fakturę. może coś pokręciłem....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

czy ktos sie orientuje czy te Amortyzatory Kayaba Ultra SR tylny prawy i lewy Impreza WRX beda pasowac do Imprezy 1.6 w wersji TS 2004 ?

W Irlandii chca za oryginalne 200euro za sztuke to wiecej niz do wrx-a? (bo importowane z Japonii) zostaje mi zamowic z UK lub Polski

z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc !

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...