crem Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 arkitekt -> Faktycznie mam taki zestaw ale tylko na tyle (z tego co pamiętam masz zrobiony i przód i tył). Na tyle u mnie i gumy i łączniki jeszcze w dobrym stanie (nic nie stuka). Co do numerków to nie mam pojęcia (podjechałem do ASO i wymienili na właściwe). Poprosiłem by zostawili mi jedną gumę (przód) na wzór - jak chcesz to Ci wieczorem podeślę jej numer. Co do łączników to i przód i tył jest na tyle charakterystyczny, że trudno się pomylić (zanim podjechałem do ASO miałem plan by samodzielnie wymienić ale mi się odechciało - koszt żaden - trochę ponad 400 zł brutto). Wymieniamy oczywiście łączniki i gumy parami - front - rear. Tak na marginesie - po wymianie inne auto. Cichutkie o jakby zrywniejsze :-). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkitekt Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 crem, zamowilem i zaplacilem za 2xOEM na przod przy okazji jak mowisz dla spokoju wymienie se jeszcze gumy trzymajace staba z przodu tylko czy wymienic je tez na OEM czy czerwone poliuretany ??? tomasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Gdzieś pisałem, że te OEM wytrzymały u mnie 120 000 km. Trwalszych nie potrzebuję . Teraz też poszedłem w OEM (w ASO około 25 zł za sztukę). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 crem, zamowilem i zaplacilem za 2xOEM na przod przy okazji jak mowisz dla spokoju wymienie se jeszcze gumy trzymajace staba z przodu tylko czy wymienic je tez na OEM czy czerwone poliuretany ??? tomasz Wymień na OEM, ja założyłem żółte poliuretany i przy tych upałach wk.... skrzypią, a oryginalne gumy też wytrzymały jakieś 130 kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 (edytowane) Panowie, musze zrobic odkop - niestety teraz i ja szukam czegos trwalszego niz zwykle laczniki stabilizatora do Forka '07 2.5xt. Wymienialem komplet na jakies lepsiejsze z Intercarsu, Przejechalem moze z 1200km i jeden zaczal stukac, drugi tez wydaje sie glosny. Po zdjeciu kola ukazal sie niecodzienny widok, wyglada na to, ze puscil gwint lacznika i mam teraz stukot ze hohooo. Ocencie i poradzcie co teraz kupic - w czwartek jade na reklamacje i moze uda mi sie wymusic na mechaniku wymiane obu na raz. Zastanawiam sie nad polskich Ramechem (reklamowany jako wzmocniony). Czyzby winny byl montaz (niewyposrodkowany stabilizator?) Doradzcie prosze! Edytowane 8 Września 2014 przez Wally666 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebekian Opublikowano 8 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2014 Widzę że miałeś jakieś tańsze z plastikowym wkładem ale to oczywiście nie było przyczyną stanu na zdjęciach. Podpowiem tylko że u mnie jak się poluzowały nakrętki to łącznik wyrobił oczko w mocowaniu na wahaczu i pomimo nowego łącznika i solidnego przykręcenia stukało. U ciebie też mam wrażenie że jest luz na mocowaniu co powoduje odkręcanie się nakrętki i stukanie. Szukaj łączników które mają metalowe miseczki a nie plastikowe są trwalsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja u siebie wystawiłem OEM wcześniej wytrzymały 120 -150 tys km. Przy okazji wymiany stabilizatorow chłopaki z 4t polecili do normalnej nie torowej jazdy właśnie OEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 ja kiedys do Forka XT zalozylem wzmocnione laczniki by RalliTEK, ciekawe jak sie sprawuja/-aly (moze pmlody, ktory kupil Forka u mnie, napisze ) http://www.rallitek.com/RalliTEK-HD-Front-Endlinks/p-4269 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Mam takie dużo wieksze nizbte seryjne. Mechanik twierdził ze sa wytrzymalsze. Dam nazwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 W Imprezie GD przedni stab ma takie łączniki: Pytanie, czy mogę zastosować łączniki takiego rodzaju, które wydają się wytrzymalszą konstrukcją: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Gdzieś pisałem, że te OEM wytrzymały u mnie 120 000 km. Trwalszych nie potrzebuję . Teraz też poszedłem w OEM (w ASO około 25 zł za sztukę). Mam to samo, więc nie wiem po co kombinacje. Chyba tyko z założenia, że ASO to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Mayle też są godne uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Polskie JGR jedza w nielekkich warunkach juz ponad 30kkm i maja się dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seb_ek Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Panowie, musze zrobic odkop - niestety teraz i ja szukam czegos trwalszego niz zwykle laczniki stabilizatora do Forka '07 2.5xt. Wymienialem komplet na jakies lepsiejsze z Intercarsu, Przejechalem moze z 1200km i jeden zaczal stukac, drugi tez wydaje sie glosny. Po zdjeciu kola ukazal sie niecodzienny widok, wyglada na to, ze puscil gwint lacznika i mam teraz stukot ze hohooo. Ocencie i poradzcie co teraz kupic - w czwartek jade na reklamacje i moze uda mi sie wymusic na mechaniku wymiane obu na raz. Zastanawiam sie nad polskich Ramechem (reklamowany jako wzmocniony). Czyzby winny byl montaz (niewyposrodkowany stabilizator?) Doradzcie prosze! Ja tam widzę niedokręconą nakrętkę, sam łącznik nie wygląda na zużyty...może po prostu dokręcić ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Odświeżam nieco temat. Przyszedł u mnie czas na wymianę przednich łączników stabilizatora. Założone JGR Ramech (40 zł/szt) o których było co nieco w tym wątku wspomniane. Zobaczymy, ile wytrzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Odświeżam nieco temat. Przyszedł u mnie czas na wymianę przednich łączników stabilizatora. Założone JGR Ramech (40 zł/szt) o których było co nieco w tym wątku wspomniane. Zobaczymy, ile wytrzymają. Jestem Ciekaw ile wytrzymają ? sam zmieniłem od zeszłego roku dwa razy łączniki YAMOTO, okazały się porażką.. Nie wytrzymały 10 tyś km, niby japońskie.. Zobaczymy ile nowe wytrzymają choć nie pamiętam nazwy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Podobno solidne są łączniki Ramtecha. Mam je co prawda dopiero od jakiś 3 tys. km, ale wyglądają jak nowe. Edytowane 7 Lipca 2016 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 I po co te wszystkie kombinacje, założyć raz OEM i spokój, no chyba że ktoś lubi kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 A słyszałem ze pasują od audi ,czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siidu Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A jest sens stosowac laczniki WHitline przy stabie 22mm WL i seryjnym zawieszeniu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan94 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A słyszałem ze pasują od audi ,czy to prawda? Tył pasuję bez problemu, w moim S-Turbo 4 rok upalania po dziurach a łączniki jak nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 A jakie to dokładnie te od audi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrzan94 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Lewa strona: FE 19704 Prawa strona: FE 19702 Chyba to było to ale bez zanurkowania pod auto na 100% nie powiem. Edytowane 16 Września 2016 przez chrzan94 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 @elmo , mam takie na jakie chcesz zmienić tylko czarne, ale niestety po 20 tyś mil stukają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 Ja już się pogodziłem z koniecznością ich wymiany co jakiś czas. Jeżdżę na seryjnych. Wytrzymują około 30tys km., czyli w moim przypadku, mniej więcej 2 lata ☺ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się