Krysztal Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Jakie ustawić optymalne kąty i zbierzność w subaru GT chodzi mi głównie o jazdę w rajdach (nie na torze) bo jak wiadomo zmienne warunki co do kątów to raczej nie przesadź z nimi (zwłaszcza jeśli szerokie opony) a do zbieżności to jeśli same nawroty to zrób tył minimalnie rozbieżny a jeśli szybkie odcinki to z lekkim zbieżnym powinno być stabilniej... a cyfr przecież nikt Ci nie poda bo nie ma czegoś takiego jak idealne ustawienia myślisz że dlaczego tak na rajdach co chwile wszystko przestawiają bo minimalnie inne warunki i już poprzednie ustawienia, które były dobre, nagle stają się beznadziejne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 podsumowujac jesli sa zakrety to przesiadaj sie do EVO a jesli ciasne nawroty to jeszcze lepiej cienki sporting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się