motorajdy Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Mam problem z ustaieniem skoku tylnego zawieszenia w imprezie gt, zawias to Bilstein B14 z regulacja wysokości stabilizator whiteline ustawiony był na HARD na ostatnim wyścigu górskim na szybkim nawrocie pod góre wewnętrzne tylne koło podniosło sie (widac to na filmach) i jak dotknęlo znowu ziemi to ukręcilo półośke i teraz pytanie: czy zmieniając regulacje stabilizatora na maxa w druga streone na SOFT spowoduję że wewnętrzne koło nie bedzie sie tak podnosieć, czy jest to problem za małego skoku zamortyzatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 trudne pytanie, troche mało danych. ale obstawiam, że na równym - tak. a jak przód ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Mam problem z ustaieniem skoku tylnego zawieszenia w imprezie gt, zawias to Bilstein B14 z regulacja wysokości stabilizator whiteline ustawiony był na HARD na ostatnim wyścigu górskim na szybkim nawrocie pod góre wewnętrzne tylne koło podniosło sie (widac to na filmach) i jak dotknęlo znowu ziemi to ukręcilo półośke Dobra mocniejsza szpera powinna ograniczyć ukręcanie półosi w takiej sytuacji.. i teraz pytanie: czy zmieniając regulacje stabilizatora na maxa w druga streone na SOFT spowoduję że wewnętrzne koło nie bedzie sie tak podnosieć, czy jest to problem za małego skoku zamortyzatora? Teoretycznie nie powinno się aż tak podnosić, ale pytanie czy nie stracisz za dużo na właściwościach jednych. Może najpierw spróbuj na średnie ustawienie, lub pokombinuj z ustawieniami amortyzatorów (jak nie mają fabrycznie ustawień (nie znam tego zawiasu, więc nie wiem) to w zerkpolu zrobią jak chcesz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 spróbuje obniżyc na gwincie troszeczke to powinno wydłużyc skok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 motorajdy, jak masz film,to podnieś tył za dyfer i porównaj optycznie jak opadły koła. (przy niezależnym zawieszeniu błąd tego porównania jest do zaniedbania) Zluzowanie staba z tyłu trochę pomoże,bo stab wymusza ugięcie sprężyny wewnętrznego koła.Ale istotniejszy będzie przód -dokładnie sprężyna-od niej zależy ugięcie w długim nawrocie. Co za szperę masz z tyłu.? Mocniejsza ograniczy ukręcania (jak qti gada).Szperą zmienisz charakterystykę auta - ruszysz zawias i znów się zmieni itd..... Ale to wszystko teoria .Spróbuj obniżyć i na placu posprawdzać z jakimś obserwatorem.. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 tak mi sie wydawało że jak przednia sprężyna bedzie za miękka to szczegolnie przy zakręcie pod góre jak przednie za mocno zanurkuje to siłą rzeczy tył sie podniesie, ale narazie ze sprężynami to nic nie pokombinuje, takie są i już, wąskei z helperem niby jakies sportowe, ale nie wiem co za marka spóbuje obniżyc dolną miseczke trzymającą tylną sprężyne to powinno min. wydłużyc skok amora, zobaczymy kai bedzie efekt, ps. szpera jest seryjna od sti 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się