tyca Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 prosze może ktoś ma jakieś rysunki czy schematy jak zamontować spreżyny/amortyzatory w gtku w sedanie. Dziś zacząłem rozbierać tył i nie wiedziałem jak wymontować amor od góry... :/ dół poszedł w maire łatwo a góry za cholere niewiedziłem jak zdemontować Prosze o info jak top zrobić pozdrawiam ps co sądzicie o spręzynach firmy suplex? i czy jak bym założył eibacha pro kit czy nie bedą mi koła obcierały 215/45r17 i 205/60r16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Do górnych śrub dochodzi sie od bagażnika,złuż tylną kanapę i pod plastikami zobaczysz śruby (3),pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Do górnych śrub dochodzi sie od bagażnika,złuż tylną kanapę i pod plastikami zobaczysz śruby (3),pozdro. wystarczy połżyć siedzenia i jest jakieś dojście czy coś wiecej? No właśnie do tych śrób nie moge sie dostać... albo jakiś tępy testem albo niewiem jak to zrobić... Czy trzeba demontować kanape lub tylną półkę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 tyca, zdejmujesz oparcie, pod polka sa te sruby przy slupku, od gory tylko dojdziesz do nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Tak,musisz odkręcić tylne oparcie,nawet jeśli masz składane,i wtedy już zobaczysz śruby.Odkręcasz te trzy co pokazałem na obrazku i wyciągasz cały teleskop,resztę prac robisz już na zewnątrz,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 jak wymienić amorki/sprężyny w gt ? jak to jak ? jedyna poprawna na tym forum odpowiedź to: w ASO......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki Powterdzam, z moimi łapami ledwo dałem rade sie dostać do ostaniej śrubki. Tam potrzebne są dłonie ginekologa. 3 sruby i kolumna ładnie wypada w dół. Całość do zrobienia w jeden wieczór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Żeby zdemontować oparcie trzeba wywalić siedzisko. Kupa roboty bo to w sumie aż 4 śruby na klucz 12 A przy odkręcaniu górnego mocowania od budy na bank będziesz szczęśliwy. Miejsca tam na małą grzechotkę i skok o 1-2 ząbki tak tak, ale można sobie pomóc odkręcając bębenek od pasów bezpieczeństwa - robi się luźniej ale oczywiście bez przesady ja za pierwszym razem też się męczyłem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 odkręcając bębenek od pasów bezpieczeństwa faktycznie zapomniałem o tym. Też go odkręcałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 aha już troche jaśjenij mi sie zrobiło hehe ale nie myślałem ża całą kanape trzeba wywalić czyli w kolejności działania to: 1. siedlisko 2.oparcie 3. 3sróby na połce w ciasnym miejscu:) 4.reszta już na dole a przewód hamulcowy jest jakoś przełożony przez oczko na amorze czy musze do odkręcić od zacisku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 przed 3 śrubkami na półce jedna od bębenka od pasów -- 14 maja 2011, o 12:16 -- u mnie przewód jest włożony w ucho od amorka i zabezpieczony zawleczką, żeby się sam nie wysunął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 9 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 dziś przyszły wiec w niedługim czasie bede montował a z przodu nie ma żadnych ciekawych niuansów?? pozd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 9 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2011 Z przodu proste jak twierdzenie kwantowe,żadnych niespodzianek,pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyca Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 No i już po wymianie... Wsadzone Ebiachy pro kit. wrażenia hm... nie było tragedii ale Oczka na amorach trzymajace wężyk ham musiałem rozciąć żeby nie zropinac przewodów hamulcowych. I jeszcze jeden szczegół... odkręcając amor od dołu z przód z jednej strony nie zaznaczyłem na sróbie mimośrodowej znaków i musze jecghac ustawić zbeirznaść :? wasze wskazówki były bardzo pomocne więc bardzo dziękuje!! -- 16 cze 2011, o 13:48 -- a jeszcze jedna podpowiedź z waszej strony by mi sie przydała... Czemu wszystkie wysokości błotników od podłoża maja ok 64,5cm a lewe przód ma 63cm ?? :? i te koło znów przyciera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Czemu wszystkie wysokości błotników od podłoża maja ok 64,5cm a lewe przód ma 63cm ?? :? i te koło znów przyciera jeśli wymieniłeś sprężyny i masz ciśnienie w oponie OK,to zostaje obwisły błotnik lub nadwozie :? nie zaznaczyłem na sróbie mimośrodowej znaków i musze jecghac ustawić zbeirznaść :? nie tyle zbieżność ,co kąt pochylenia zwrotnicy(można to przy prostych felgach samemu poprawić),ale zrób wszystko. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się