Skocz do zawartości

problem z obrotami i wymiana łożysk kół


homer1981

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam samochód Impreza WRX model 2003.

Mam 3 problemy, małe nie małe , ale są:

1. faluje delikatnie na wolnych obrotach

2. przy wyższych obrotach np. przy 4000 przy "kopnięciu" w gaz momentalnie idzie na 5500 po czym spada do 4700-5000.

3. jakie niefabryczne łożyska kół polecacie. Myślałem o STK ,ale nie wiem sam czy są warte uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

włóż cegłę pod gaz będzie się mniej ślizgało:P

 

a tak na serio to niestety... tylko ja bym osobiście proponował całe sprzęgło a nie tylko tarcze bo trochę smutno gdyby po zrobieniu tarczy po miesiącu siadł docisk i znowu wyciąganie skrzyni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie mam to samo :mrgreen::cry: , nie wiem jak w WRX-ie jest , ale w GL-u bez turbo da się trochę podregulować linkę od sprzęgła, aby się nie opierało. I tak muszę je wymienić, ale okazało się, że regeneracja z wymianą wyjdzie taniej niż najtańszy nowy zestaw :)

 

P.S. Skąd jesteś to bym Ci może dał namiary na sprzęgłowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak muszę je wymienić, ale okazało się, że regeneracja z wymianą wyjdzie taniej niż najtańszy nowy zestaw :)

 

tak tylko docisku ci raczej nie zregenerują. jak jest już słaby to góra za kilka miesięcy skończy ci się tarcza którą zregenerowałeś, a jak masz uturbione autko to pewnie szybciej :P:mrgreen:

 

-- 13 maja 2011, o 10:13 --

 

wiem z doświadczenia. Ja byłem zmuszony na taki krok, bo nie było nowego zestawu w polskich hurtowniach i musiałbym czekać 4 dni aż ściągną, a za 2 dni miałem wyjazd na wakacje 8) :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kralky, właśnie ten u którego byłem w sprawie sprzęgła powiedział, że docisk też się da odnowić. Regeneracja samego sprzęgła 70- 120 zł w zależności od tego co trzeba zrobić, a docisku jakieś 120 zł. Turbo nie mam więc starczy na trochu dłużej :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok łożyska pójdą prawdopodobnie NKN - wyczytałem, że takie są zakładane na montaż fabryczny i są porównywalne cenowo z SKF. Sprzęgło sam nie wiem ... doradźcie.

1. EXENTY - fabryczne

2. SASCH

3. LUK

 

PS. Nie wiem czy może być jeszcze inna przyczyna ślizgania poza zużytym sprzęgłem?

Dzisiaj 2 przejazdy po ok 2,5 km i od startu do zmiany na II bez slizgu , slizga dopiero na II ,albo takie złudzenie że dopiero na II , bo obroty "skaczę" napewno już na tym biegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...