homer1981 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Posiadam samochód Impreza WRX model 2003. Mam 3 problemy, małe nie małe , ale są: 1. faluje delikatnie na wolnych obrotach 2. przy wyższych obrotach np. przy 4000 przy "kopnięciu" w gaz momentalnie idzie na 5500 po czym spada do 4700-5000. 3. jakie niefabryczne łożyska kół polecacie. Myślałem o STK ,ale nie wiem sam czy są warte uwagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Odnośnie problemu numer 2 to widzę, że sprzęgło Ci się ślizga czyli będziesz musiał je wymienić w najbliższym czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homer1981 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 nie idzie go jakoś jeszcze "podleczyć" ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 włóż cegłę pod gaz będzie się mniej ślizgało:P a tak na serio to niestety... tylko ja bym osobiście proponował całe sprzęgło a nie tylko tarcze bo trochę smutno gdyby po zrobieniu tarczy po miesiącu siadł docisk i znowu wyciąganie skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 U siebie mam to samo , nie wiem jak w WRX-ie jest , ale w GL-u bez turbo da się trochę podregulować linkę od sprzęgła, aby się nie opierało. I tak muszę je wymienić, ale okazało się, że regeneracja z wymianą wyjdzie taniej niż najtańszy nowy zestaw P.S. Skąd jesteś to bym Ci może dał namiary na sprzęgłowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 1. faluje delikatnie na wolnych obrotach silniczek krokowy do czyszczenia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Ad.1 silniczek krokowy do czyszczenia (jak wyżej napisano) Ad.2 Faktycznie może byc sprzęgło,którego nawiasem niema sensu "podratowywać" (jak wyżej napisano) Ad.3 Nie wiem bo wyżej nie napisano :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kralky Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 I tak muszę je wymienić, ale okazało się, że regeneracja z wymianą wyjdzie taniej niż najtańszy nowy zestaw tak tylko docisku ci raczej nie zregenerują. jak jest już słaby to góra za kilka miesięcy skończy ci się tarcza którą zregenerowałeś, a jak masz uturbione autko to pewnie szybciej -- 13 maja 2011, o 10:13 -- wiem z doświadczenia. Ja byłem zmuszony na taki krok, bo nie było nowego zestawu w polskich hurtowniach i musiałbym czekać 4 dni aż ściągną, a za 2 dni miałem wyjazd na wakacje 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Kralky, właśnie ten u którego byłem w sprawie sprzęgła powiedział, że docisk też się da odnowić. Regeneracja samego sprzęgła 70- 120 zł w zależności od tego co trzeba zrobić, a docisku jakieś 120 zł. Turbo nie mam więc starczy na trochu dłużej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 3. jakie niefabryczne łożyska kół polecacie. Myślałem o STK ,ale nie wiem sam czy są warte uwagi? FAG SKF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
homer1981 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Ok łożyska pójdą prawdopodobnie NKN - wyczytałem, że takie są zakładane na montaż fabryczny i są porównywalne cenowo z SKF. Sprzęgło sam nie wiem ... doradźcie. 1. EXENTY - fabryczne 2. SASCH 3. LUK PS. Nie wiem czy może być jeszcze inna przyczyna ślizgania poza zużytym sprzęgłem? Dzisiaj 2 przejazdy po ok 2,5 km i od startu do zmiany na II bez slizgu , slizga dopiero na II ,albo takie złudzenie że dopiero na II , bo obroty "skaczę" napewno już na tym biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się