Patu Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Witajcie serdecznie. Mam okazję zakupić Pewniaka- Subaru legacy Outback 2.5 Turbo Wersja amerykańska. Auto w świetnym stanie, 80tyś km przebiegu w pełni oryginalnego, auto w dobrej cenie, stąd prośba o poradę. Moje rozterki: - czy dużo zachodu jest z przełozeniem europejskich lamp, najlepiej ksenonów ( trzeba igerować w wiążkę, itp)? - jakie są ceny normalnych cześci eksploatacyjnych- klocki, tarcze, itp? - czy dostępność części eksploatacyjnych do wersji amerykańskiej jest jakimś problemem? Będę wdzięczny za wszelkie opinie i porady. Jeżeli pojawił się już taki temat- bardzo przepraszam. Serdecznie pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 szukajka się kłania W kwestii lamp to lepiej zwróć się do doświadczonej firmy. Nie jest to takie proste. Koszty części eksplanacyjnych są na podobnym poziomie co do aut tej klasy innych marek. Z "normalnymi" częściami nie będzie kłopotu ale na coś specyficznego będziesz musiał czekać na ściągnięcie ze stanów. PS. Na Twoim miejscu bardzo ale to bardzo dokładnie sprawdził to auto u doświadczonego mechanika, który "się zna" na Subaru. Najlepiej ASO i to też nie wszystkie. 2.5T to dość specyficzny silnik. Jaki to rocznik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patu Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Witaj. Dzięki za pomoc. Rocznik to 2007. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Tym bardziej. Z jakiego miasta jesteś ? Może być na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patu Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Dlaczego tym bardziej? Z Warszawy, spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Dlaczego tym bardziej? Z Warszawy, spoko. podjedź do ASO Koper. Ogarniają jak mało kto. W STI 2.5T z 07 US były błędy w oprogramowaniu silnika. Nie znam szczegółów ale była o tym dyskusja na forum. Może dotyczyć to również OBK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 W STI 2.5T z 07 US były błędy w oprogramowaniu silnika. nie podnosił lemiesza po napodkaniu krawężnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patu Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A to dzięki za cenne info. Tak zrobię! Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się