Jump to content

[WRX 2001] Problem z instalacją BOV


orele
 Share

Recommended Posts

WItam,

 

Co do samego montażu - w miejsce seryjnego podmieniamy HKS, gumową rurą która idzie na powrót zatykamy, mały wężyk podpinamy do HKS i powinno śmigać prawda ? Tutaj niestety jest trochę inaczej...

 

Mam problem z zamontowaniem zaworu upustowego HKS, mianowicie nie potrafie owego zaworu zmieścić przy użyciu obecnej flanszy (element nr 1) ? (po co jest element nr2?) Poniżej zestaw ktory posiadam (jest tez kilka obejmek,filtr itd)

imag0894613x1024.jpg

 

Może gdyby kołnież/dystans był dłuższy i zawór byłby dalej od intercoolera to by spasowało ?

 

Generalnie haczy w miejscach zaznaczonych na czerwono.

imag08921024x613.jpg

 

Mam tez rysunek jak to zamontowac, tyle ze w STI, czy te silniki się aż tak różnią ?

 

monta640x423.jpg

 

Proszę o pomoc,

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

5 razy sie zastanow czy chcesz o zamontowac

bo moze sie okazac ze to nie pierwszy i nie ostatni bedzie problem

 

ja Tobie tego nie wytlumacze czemu , ale moze ktos mądrzejszy tak ...

Link to comment
Share on other sites

To znak :)

Zeby wywalic ten szmelc i zostawic serie :)

 

"Numer 2" jest po to, zebys mogl sobie zawor zalozyc takze do innych instalacji, a nie tylko na flansze pasujaca do tego intercoolera.

Link to comment
Share on other sites

Skoro już to kupiłem, to muszę zamontować. WIem że auto może się dusić, świecic check engine, ale z opinii ktore czytam to roznie wychodzi, jedni maja problem, inni nie... stąd decyzja sprawdzenia na własnej skórze.

 

 

Hmm, olac znaki i do montowania :) jakieś porady ? Czy ta flansza jest okej, czy jest za krótka ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ale jak ?? U mnie ta rureczka sobie swobodnie lata i na razie zaślepiona jest jakąś śrubą. W którym miejscu mam ją podłączyć? Może jakieś zdjęcie ze strzałeczką gdzie to "wtyknąć" :-) ładnie poproszę :)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki AMI za szybkie odpowiedzi :lol:

Nie wiem, taki już kupiłem i teraz szukam tego króćca i nie mogę go znaleźć. A gdzie taki trójnik mógłby być zamontowany? Wczoraj nawet intercooler zdejmowałem i nigdzie nie widać miejsca gdzie by ta (#$#$$@!!?!!##!!) rureczka pasowała :evil:

Link to comment
Share on other sites

No pod intercoolerem to za bardzo podpinac go nie ma gdzie.

To ma byc podpiete do ktoregos z kroccow na kolektorze dolotowym, jak wspominalem.

Masz ich tam kilka do wyboru - jesli wszystkie uzyte, to trojniczek.

Trojniczek mozna kupic np. w sklepie ze sprzetem akwarystycznym ;)

Link to comment
Share on other sites

Dzięki jeszcze raz AMI dzisiaj jeszcze polOOkam u siebie na te króćce i jak nie będzie wolnego to poszukam jakiegoś "Rybnego" :twisted:

mzy będę wdzięczny za każde foto-story jakie wrzucisz :D P.S. ta stronka co dałeś nie hula u mnie :(

Link to comment
Share on other sites

Zgadza się z tym, co napisałem. Tu dokładnie widać króciec, do którego ten wężyk jest podpięty:

1601208171.jpg

Patrząc od przodu zaraz koło prawego dolnego rogu przepustnicy.

Link, który dałem do opposed jest ok.

Link to comment
Share on other sites

To już wszystko jasne. Jak wrócę z pracy to poszukam tego dzyndzla u mnie :twisted: i podłącze tego gumowego węża

BARDZO DZIĘKUJĘ ZA POMOC!!! mzy i AMI

I za to kocham to forum, bo są tu tacy ludzie jak WY chłopaki :D

Link to comment
Share on other sites

orele,

 

a u mnie załóżone jest w tym miejscu, w którym pierwotnie pokazałeś. Miałem tylko flanszę dorobioną, bo ta oryginalna sprawiała, że efekt był podobny jak u Ciebie.

 

A jakie doładowanie masz u siebie?

Jak masz poniżej 08-09 bara, to cicho będzie na HKSie...

 

 

Mistral

Link to comment
Share on other sites

orele - jak Ci blokuje o kolektor - i koniecznie chcesz miec BOV - to musisz dokupic flansze i zamontowac z wykorzystaniem nr 2

 

montazic.th.jpg

 

 

Zauważ, ze w STI - intercooler jest bardziej oddalony od kolektora - co widac na zdjeciu - chociazby po dlugosci rurki do przepustnicy.

 

Mozesz tez odsunac IC - dac dluzsza rure do przepustnicy i odsunac na mocowaniach + odgiac przewody od odmy /tak jak na zdjeiu w STI/ idace przy IC - i zamontowac na flanszy nr 1 z zestawu.

Link to comment
Share on other sites

Siekla, to juz mogles chociaz dac zdjecie po remoncie, zeby ladniej wygladalo ;)

 

A tak swoja droga, to new age sti chyba tez ma nieco inny kolektor, to to wszystko troche inaczej moze wygladac z kroccami tez - podejrzewam, ze bardziej podobnie jednak do WRX'a niz STi GC8

Link to comment
Share on other sites

Siekla, to juz mogles chociaz dac zdjecie po remoncie, zeby ladniej wygladalo ;)

 

A tak swoja droga, to new age sti chyba tez ma nieco inny kolektor, to to wszystko troche inaczej moze wygladac z kroccami tez - podejrzewam, ze bardziej podobnie jednak do WRX'a niz STi GC8

 

 

po remoncie to mi nie pasowalo :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...