lysylucyfer Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 witam kupilem ostatnio legacy 93r. 1.8l combi 4wd i nagle podczas jazdy stracil moc i gaznik zaczal strzelac-bylem na komputerze i nic nie wykazalo w czym moze byc problem . auto ma bardzo wielkie problemy z odpaleniem a jak juz zalaczy to nie ma powera zeby uciagnac, a auto jest zagazowane ale zarowno na jednym i drugim systemie funkcjonuje tak samo, z gory dziekuje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 To Legacy to masz I generacji czy już II? Auto jest takie od samego kupna, czy działało normalnie? Trzeba sprawdzić czy auto dostaje paliwo (pompa, filtr paliwa, wtryski, ciśnienie). Trzeba sprawdzić czy świece są sprawne i przewody zapłonowe. Warto sprawdzić ustawienie rozrządu Całą diagnozę i naprawę zrób na benzynie, dopiero potem zabieraj się za instalację gazową. I napisz może skąd jesteś (najlepiej w profilu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 wszystko dzialalo idealnie od dnia kupna i nagle poprostu stracil moc i zaczal strzelac, swiece kable sprawdzone tzn wymienione juz na nowe -- Wt maja 10, 2011 7:40 pm -- chyba 1 generacji wersja bjf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 U mnie problem z odpalaniem występował z powodu pękniętej uszczelki przy pompie paliwa i nie dostawał wystarczającej dawki, ale ja mam Legacy III generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 w tej chwili juz odpala ale i wylacznie jak silnik stoi dlugo i jest zimny, po jakis 7-10 minutach zaczyna wariowac ,przebierac i w efekcje koncowym gasnie, przy ponownym rozruchu(wiele prob zanim zastartuje) zaszyna strzelac i gasnie momentalnie- nowe kable i swiece,rorzad sprawdzony- macie jeszcze jakies pomusly co moze byc nie tak?z gory dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 w tej chwili juz odpala dlaczego już odpala, w czym tkwił problem 8) ? P.S. Kontynuuj swój pierwszy wątek "problem z zaplonem". Wtedy można śledzić rozwój wydarzeń pod jednym linkiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gforce Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 mi sie wydaje, że to będzie problem z cewką zapłonowa, w chwili jak przestaje odpałac zobacz czy jest iskra na wszystkich cylindrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 lysylucyfer, sprawdź czujnik temperatury silnika, prawdopodobnie komputer sterujący nie otrzymuje informacji o nagrzaniu jednostki i zalewa go paliwem. Może też być problem z innymi czujnikami, które wariują po złapaniu temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 lysylucyfer, sprawdź czujnik temperatury silnika, prawdopodobnie komputer sterujący nie otrzymuje informacji o nagrzaniu jednostki i zalewa go paliwem. Może też być problem z innymi czujnikami, które wariują po złapaniu temperatury. I to jest chyba wlasciwy kierunek. Wskazywaly by na to problemy po zlapaniu temperatury. Regulator cisnienia paliwa? Ale to strzelanie w "gaznik" ? Nadmiar paliwa tego raczej nie powoduje. - zawczesny zaplon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Paliwo może też spalać się w kolektorze wydechowym jak leje go bez opamiętania. Jeszcze luzy zaworowe bym sprawdził jak regulacja nie jest na popychaczach hydraulicznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 odpala najprawdopodobniej dlatego ze silnik jest zimny- i odpala za pierwszym strzalem - nic wiecej narazie napisac nie moge probuje codziennie zwiekszac swoja wiedze na temat tego szatanskiego wynalazku -- Cz maja 12, 2011 5:32 pm -- gaznik wykluczony,cat tez-dopiero na poniedzialek umowilem sie na sprawdzenie cisnienia zaworow,trudno bylo znalez kogosw poznaniu i w okolicy ,bo jak uslyszeli boxer-subaru to juz inna gadka polecali inne warsztaty itp itd i to niby mechanicy sa ha! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 Sprawdź kopułkę i palec, a najlepiej wymień. Czujnik temperatury też bardzo prawdopodobny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Silnik 1,8 ma wtrysk paliwa a nie gaźnik :!: Może warto mechanika zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Sprawdź kopułkę i palec, a najlepiej wymień A gdzie tego szukać w takim Subaru? lysylucyfer, jeżeli problem pojawia się wraz ze wzrostem temp. to albo padła cewka albo czujnik położenia wału. Chceck engine się świeci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 co jakis czas sie zalancza kontrolka zeby sprawdzic silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 lysylucyfer, to warto odczytać kod błędu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 lysylucyfer, to warto odczytać kod błędu O kurcze! Wymyslono te cody by je czytac! w pierwszej kolejnosci! ....diagnozowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 No to skoro CE się zapala to raczej nie będzie ani cewka ani czujnik. Stawiam na przepływomierz. Może dawać podobne objawy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 pierwsze to na komputerze bylem i nic nie wykazalo -- Pt maja 13, 2011 9:22 pm -- sam to raczej nie odczytam kodu bledu a w okolicy nie ma chyba kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 lysylucyfer, mruga CEL, znaczy, że błąd jakiś jest (chyba, że wcześniej został skasowany odpięciem akumulatora). Pod kolumną kierownicy będziesz miał dwie czarne rozpięte wtyczki, połącz je i włącz zapłon. Lampka CEL zacznie migać. Jeżeli miga równo cały czas, to znaczy, że brak zapisanego kodu błędu. Jeżeli miga najpierw powoli a potem szybko, to znaczy, że jakiś błąd zapisany został. Odczytaj go. Długie mrugnięcia to dziesiątki, krótkie to jedności. Np. dwa długie i pięć krótkich to błąd numer 25. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 znalazlem jedynie zielone kostki ktore pasuja do siebie no zobaczymy czy to jest to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 To nie jest to. Musisz mieć jeszcze dwie czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysylucyfer Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 jest tylko jedna szeroka czarna kostka,oprocz tego jest zolta ale do siebie nie pasuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 http://www.troublecodes.net/Subaru/ Twoje auto jest z którego roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 A gdzie tego szukać w takim Subaru? Jak stoisz przodem do auta to po lewej stronie niżej przy skrzyni. Legasie z tym silnikiem mają jednopunktowy wtrysk i właśnie zapłon na kopułce. Oznaczenie tego silnika to EJ18S, a nie jak w przypadku bliźniaczych w Imprezach EJ18A. Do tego mają inne kody błędów: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się