Jump to content

CZAS NA SZPERE


t-tedi
 Share

Recommended Posts

Chciałbym zamontować szpere płytkową do GT MY96 ze skrzynią z WRXa

(auto tylko do upalania)

 

ale nic nie wiem na ten temat :oops:

 

proszę o podpowiedz od czego pasuje i gdzie kupić

 

oferty mile widziane

Link to comment
Share on other sites

t-tedi, przednia? tylna? srodek?

 

Tak jak chlopaki mowia, 5MT jest dosyc awaryjna... ale ja tam wlasnie bede jedna z dwoch budowal :lol:

 

W serii masz otwarty przod i dosyc slabe wisko srodek i tyl. Jesli chcesz robic apgrejd to:

- przod jakas helikana, np. Quaife ATB,

- mocniejsza wiskoze z tylu; Ogorass z tego co pamietam ma silniejsza wiskoze z japonskiego WRXa.

 

Moim dyletanckim zdaniem wieksza korzysc osiagniesz z dolozenia przedniej szpery, niz ze wzmocnienia tylu przy zostawieniu otwartego przodu.

Co do szper plytkowych to jeszcze taka uwaga - ktos musi Ci ja ustawic, a pozniej co jakis czas ponownie wyregulowac spiecie. Wiskozy czy helikalne sa bezobslugowe.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mariusz83, byłem lepszy bo 2 w 2 tygodnie ale obaj mieliśmy wówczas nieseryjny moment więc nic dziwnego. 6mt jest super ale prawie pół auta trzeba przerabiać :roll: no i "masa wrogiem przyśpieszenia", więc może warto zastanowić się nad wkładem np. na prostych zębach...

 

Z drugiej strony GT-ek momentu aż tak dużo nie ma więc przy łagodnym traktowaniu myślę że WRX-owa skrzynia da radę ale jeśli jest budżet to od razu iść w 6mt a ja sugeruję wkład, nawet kłowy :twisted:

 

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...