t-tedi Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Chciałbym zamontować szpere płytkową do GT MY96 ze skrzynią z WRXa (auto tylko do upalania) ale nic nie wiem na ten temat proszę o podpowiedz od czego pasuje i gdzie kupić oferty mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doCtor Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 do upalania skrzynia od WRXa :shock: nie jestem specem ale słabo to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 też tego nie widze 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Poco ci szpera? Zaspawaj tylny i przedni dyfer i do boju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frodo123 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 t-tedi, skrzynia od wrxa jest za slaba na upalania lepiej jak zainwestujesz w 6biegowa z STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 t-tedi, przednia? tylna? srodek? Tak jak chlopaki mowia, 5MT jest dosyc awaryjna... ale ja tam wlasnie bede jedna z dwoch budowal W serii masz otwarty przod i dosyc slabe wisko srodek i tyl. Jesli chcesz robic apgrejd to: - przod jakas helikana, np. Quaife ATB, - mocniejsza wiskoze z tylu; Ogorass z tego co pamietam ma silniejsza wiskoze z japonskiego WRXa. Moim dyletanckim zdaniem wieksza korzysc osiagniesz z dolozenia przedniej szpery, niz ze wzmocnienia tylu przy zostawieniu otwartego przodu. Co do szper plytkowych to jeszcze taka uwaga - ktos musi Ci ja ustawic, a pozniej co jakis czas ponownie wyregulowac spiecie. Wiskozy czy helikalne sa bezobslugowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz83 Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 ja zniszczyłem 2 skrzynie 5 biegów z DCCD w ciągu 1,5 miesiąca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLIWA Opublikowano 28 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2011 mariusz83, byłem lepszy bo 2 w 2 tygodnie ale obaj mieliśmy wówczas nieseryjny moment więc nic dziwnego. 6mt jest super ale prawie pół auta trzeba przerabiać :roll: no i "masa wrogiem przyśpieszenia", więc może warto zastanowić się nad wkładem np. na prostych zębach... Z drugiej strony GT-ek momentu aż tak dużo nie ma więc przy łagodnym traktowaniu myślę że WRX-owa skrzynia da radę ale jeśli jest budżet to od razu iść w 6mt a ja sugeruję wkład, nawet kłowy Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się