Adi Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Witam, Kolega dzisiaj kupił H6-tkę z 2002 roku z seryjną niemiecką instalacją LPG. Czasami zapala sie kontrolka silnika. Podjechaliśmy na komputer i diagnoza: wypadanie zapłonu na cylindrach 1 i 3. Najprawdopodobniej trzeba wymienic cewki. Poczytałem trochę forum i znalazłem sporo wypowiedzi na temat wypadania zapłonu i regulacji zaworów w silnikach z LPG. Mowa jest też o niebotycznych kosztach tej operacji, ale nigdzie nie doczytałem jakich. Powiedzcie proszę z czym podane objawy mogą się wiązać, i jakich kosztów się spodziewać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Poczytałem trochę forum i znalazłem sporo wypowiedzi na temat wypadania zapłonu i regulacji zaworów w silnikach z LPG.Mowa jest też o niebotycznych kosztach tej operacji, ale nigdzie nie doczytałem jakich. W Twoim modelu regulacja jest taka sama jak w WRX z tych samych lat. Tylko zaworów o połowę więcej. Droższa jest regulacja w nowszym H6 (03-). Jaki ma przebieg auto? Ile z tego na LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 4 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jaki ma przebieg auto? Ile z tego na LPG? 206000 od nowości na gazie. Samochód kupiony w Niemczech z fabryczną instalacją. W Twoim modelu regulacja jest taka sama jak w WRX z tych samych lat. To mnie troche uspokoiłeś. A możesz podać jaki mniej wiecej to koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jaki ma przebieg auto? Ile z tego na LPG? 206000 od nowości na gazie. Samochód kupiony w Niemczech z fabryczną instalacją. W Twoim modelu regulacja jest taka sama jak w WRX z tych samych lat. To mnie troche uspokoiłeś. A możesz podać jaki mniej wiecej to koszt? Czym prędzej wyreguluj. Zwłoka może być kosztowna, o ile już gniazda nie są wypalone. Koszty są przeróżne. Najlepiej zapytaj tam, gdzie masz zamiar to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czym prędzej wyreguluj Właśnie, gdzie to najlepiej zrobić w Trójmieście, bądź w okolicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 nie wiem dokładnie gdzie w trójmieście to robić - ja jechałem do Wawy koszt w H6: 800-1000 zł zestaw uszczelek, bez którego żaden porządny mechanik nie zabierze się do roboty + koszty regulacji. NIestety w tym modelu trzeba wyjąć silnik do regulacji zaworów. Mnie ta zabawa z kilkoma drobnymi rzeczami (wymiany olejów w silniku, skrzyni, dyfrach itp) kosztowała 3500 złociszy... więc ciekawe kto uważa że koszt regulacji zaworów w H6 jest taki sam jak w WRXach? Spokojnie szykuj się na minimum 2 klocki - i nie myśl, że cokolwiek innego pomoże temu silnikowi - szukałem powodu wypadania zapłonów prawie rok - broniłem się przed regulacją, ale niestety tylko to pomaga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 ciekawe kto uważa że koszt regulacji zaworów w H6 jest taki sam jak w WRXach? No właśnie, kto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Adi, PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Witam,Kolega dzisiaj kupił H6-tkę z 2002 roku z seryjną niemiecką instalacją LPG. a niemiec sie ucieszyl ze sprzedał jak sprawa sie rozwiąze napisz ile kosztowałą ta przyjemnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavulion Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Troszkę już minęło czasu, ale mam takie samo zjawisko w swoim Legacy 05. Czy przypadkiem nie jest to spowodowane wtryskiem gazu? Ponieważ na benzynie jest wszystko OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OBK H6 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 jak masz lpg - to regulację instalacji powinienies co najmniej raz na rok robic - zbyt uboga mieszanka może doprowadzić do wypalania się gniazd zaworowych. A regulacja zaworów to juz podstawa - co 40-50 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 regulacja zaworów co najmniej co 60k km, albo i częściej, w zależności od nogi kierownika, typu instalacji, jej regulacji itd. jak ,,fabryczna" instalacja LPD to pewno Koltec-Necam, bardzo dobra, dedykowana instalacja z dwustopniowym reduktorem... wypadanie zapłonów może być następstwem podpartych zaworów, ale nie musi.... jak po rozruchu, na zimno, auto gaśnie na wolnych obrotach, jest już bardzo źle.... skontaktuj się z forumowiczem jako, to nasz forumowy guru LPG , może coś poradzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarakzs Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Z ciekawości. Moje auto ma przejechane na gazie BRC 20 000. Gaz zakładał poprzedni właściciel. po tym co tu czytam zastanawia mnie czy ten gaz jest opłacalny przy takich kosztach samej regulacji. Pytanie : Czy jest wymierna szansa,że jazda od dziś na benzynie uchroni mnie przed ta operacją w ciągu najblizszych 20 000 - 30 000 km i przeciągnąć że to do np 60 000 - 70 000 od tej chwili. Nie wiem jak to postępuje od strony technicznej, jak wychwycic moment kiedy regulacje trzeba podjac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Moim zdaniem nie taki diabel straszny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się