Jump to content

Czy to cos daje??


RTR
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Mam takie pytanie czy taki "wlot" powietrza na turbine: http://img703.imageshack.us/i/dscf3942z.jpg/ patrzac na zdjecie na lewo od IC cos daje czy niee?? W starszych Imprezach to jest a juz w mojej nie.

 

Czy jest sens wogole cos takiego montowac (chodzi o jakis pozytywny skutek) czy raczej sobie glowy tym nie zawracac??

Pominmy techniczna strone ze bedzie trzeba wyciac otwor pod wloten do IC.

Link to comment
Share on other sites

Czyli nie masz tez skosnego tmic, teraz zauwazylem ze masz gt 99 :lol: W skosnych ic od spodu maski jest przykrecany wyprofilowany wlot powietrza osobno na ic i osobno na "kominek", jezeli taki znajdziesz to sporo Ci to ulatwi, tylko nie wiem czy ma sens taka zabawa, chyba dalbym sobie na luuuuz :P

Link to comment
Share on other sites

chłodzenie turbiny? efekt - nieprzegrzana turbina pompuje lepiej?

 

to ja wszystko rozumiem, tak to wygląda w teorii jednak jak to sie ma do rzeczywistości i do wymiernych efektów ?

czy jakieś sa w ogóle i nie mowie tu o tym ze schładzamy kompresor o 1.3 C i zyskujemy coś taaaaaammmmm :) bo szczerze mówiąc to na takie cos to wygląda

Link to comment
Share on other sites

Mam takie pytanie czy taki "wlot" powietrza na turbine

 

A czy nie jest to bardziej wylot gorącego powietrza (zwykły kominek),który zapewnia konwekcję ciepła bezpośrednio do góry. Po to ,by sprężarka nie podgrzewała pompy hamulcowej i płynu (+ ew. płyn sprzęgłowy) W wersji EU odpada ta sprawa. :?

Link to comment
Share on other sites

Jak na moje to gorącemu powietrzu unoszącemu się znad turbiny będzie ciężko wylecieć kominkiem "pod prąd" strumienia zimnego powietrza wpadającego przez kurnik podczas jazdy ;) Na postoju może i tak, ale to raczej efekt uboczny.

Link to comment
Share on other sites

gorącemu powietrzu unoszącemu się znad turbiny będzie ciężko wylecieć kominkiem "pod prąd" strumienia zimnego

jasne,pod warunkiem,że kurnik celuje w kominek-może faktycznie tak jest.Najbardziej to wszystko grzeje na postoju/przy małych prędkościach..

Link to comment
Share on other sites

jasne,pod warunkiem,że kurnik celuje w kominek-może faktycznie tak jest.Najbardziej to wszystko grzeje na postoju/przy małych prędkościach..

 

 

Wydaje mi sie ze inaczej to niema sensu montowania takiego komina ;) Przy malych predkosciach tez powinno sie powietrze wymieniac w tym kominie.

Link to comment
Share on other sites

Na postoju gorące powietrze wydostaje się poprzez komin do "kurnika" i dalej do atmosfery,podczas jazdy na odwrót przez "kurnik" i dalej poprzez komin zimne powietrze wytłacza gorące powietrze i przy okazji chłodzi turbinę.A teraz policzcie jaki jest stosunek czasów postoju i czasu jazdy,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Na postoju gorące powietrze wydostaje się poprzez komin do "kurnika" i dalej do atmosfery,podczas jazdy na odwrót

No o to chodzi,lucza. Jak wygląda wtym przypadku ta gumowa szmata uszczelniająca dopływ do ICka? Po prostu obejmuje też kominek?

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj postaram się zrobić zdjęcia tego ustrojstwa i umieszczę tutaj,pozdro.

 

-- 1 maja 2011, o 20:31 --

 

No niestety nie udało się zrobić zdjęć,ale z ustnego opisu kolesia wynika że w tej blasze przy masce jest osobny otwór z kratką,obok kołnierza na IC i że było to montowane tylko na ukośnych IC,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

O widzisz,człowiek całe życie się uczy a i tak gupi umiera :lol: ,dzięki za oświecenie :wink: .

A te drugie zdjęcie,daj linka do większego formatu,dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...