Skocz do zawartości

Czy to cos daje??


RTR

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam takie pytanie czy taki "wlot" powietrza na turbine: http://img703.imageshack.us/i/dscf3942z.jpg/ patrzac na zdjecie na lewo od IC cos daje czy niee?? W starszych Imprezach to jest a juz w mojej nie.

 

Czy jest sens wogole cos takiego montowac (chodzi o jakis pozytywny skutek) czy raczej sobie glowy tym nie zawracac??

Pominmy techniczna strone ze bedzie trzeba wyciac otwor pod wloten do IC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie masz tez skosnego tmic, teraz zauwazylem ze masz gt 99 :lol: W skosnych ic od spodu maski jest przykrecany wyprofilowany wlot powietrza osobno na ic i osobno na "kominek", jezeli taki znajdziesz to sporo Ci to ulatwi, tylko nie wiem czy ma sens taka zabawa, chyba dalbym sobie na luuuuz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodzenie turbiny? efekt - nieprzegrzana turbina pompuje lepiej?

 

to ja wszystko rozumiem, tak to wygląda w teorii jednak jak to sie ma do rzeczywistości i do wymiernych efektów ?

czy jakieś sa w ogóle i nie mowie tu o tym ze schładzamy kompresor o 1.3 C i zyskujemy coś taaaaaammmmm :) bo szczerze mówiąc to na takie cos to wygląda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie czy taki "wlot" powietrza na turbine

 

A czy nie jest to bardziej wylot gorącego powietrza (zwykły kominek),który zapewnia konwekcję ciepła bezpośrednio do góry. Po to ,by sprężarka nie podgrzewała pompy hamulcowej i płynu (+ ew. płyn sprzęgłowy) W wersji EU odpada ta sprawa. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na moje to gorącemu powietrzu unoszącemu się znad turbiny będzie ciężko wylecieć kominkiem "pod prąd" strumienia zimnego powietrza wpadającego przez kurnik podczas jazdy ;) Na postoju może i tak, ale to raczej efekt uboczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorącemu powietrzu unoszącemu się znad turbiny będzie ciężko wylecieć kominkiem "pod prąd" strumienia zimnego

jasne,pod warunkiem,że kurnik celuje w kominek-może faktycznie tak jest.Najbardziej to wszystko grzeje na postoju/przy małych prędkościach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne,pod warunkiem,że kurnik celuje w kominek-może faktycznie tak jest.Najbardziej to wszystko grzeje na postoju/przy małych prędkościach..

 

 

Wydaje mi sie ze inaczej to niema sensu montowania takiego komina ;) Przy malych predkosciach tez powinno sie powietrze wymieniac w tym kominie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju gorące powietrze wydostaje się poprzez komin do "kurnika" i dalej do atmosfery,podczas jazdy na odwrót przez "kurnik" i dalej poprzez komin zimne powietrze wytłacza gorące powietrze i przy okazji chłodzi turbinę.A teraz policzcie jaki jest stosunek czasów postoju i czasu jazdy,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na postoju gorące powietrze wydostaje się poprzez komin do "kurnika" i dalej do atmosfery,podczas jazdy na odwrót

No o to chodzi,lucza. Jak wygląda wtym przypadku ta gumowa szmata uszczelniająca dopływ do ICka? Po prostu obejmuje też kominek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj postaram się zrobić zdjęcia tego ustrojstwa i umieszczę tutaj,pozdro.

 

-- 1 maja 2011, o 20:31 --

 

No niestety nie udało się zrobić zdjęć,ale z ustnego opisu kolesia wynika że w tej blasze przy masce jest osobny otwór z kratką,obok kołnierza na IC i że było to montowane tylko na ukośnych IC,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...