aflinta Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 A ja mam pytanie czysto teoretyczne (bo jeszcze kilka lat minie zanim będę sobie mógł pozwolić na nowe subaru), dlaczego Legacy Turbo jest w Japonii, jest w USA a w europie nie ma? I nie chodzi tutaj, że jest wersja H6, chodzi o dźwięk zaturbionego silnika w opakowaniu nieco wygodniejszym niż impreza/forester. Emisja spalin tez mnie nie przekonuje, bo Forester i Imprezy jakoś są dopuszczone do ruchu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Dodam odrazu pytania: dlaczego nie ma... ...R1? ...R2? ...Imprezy Spec. C? ...Legacy Blitzen? ...Sambar?* ...Pleo?* ...Forestera STI? Pytanie chyba brzmi: bo taka polityka kitaj...przepraszam...Japoncow i kropka :| P.S. *= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 bo taka polityka kitaj...przepraszam...Japoncow i kropka Na Japońców wpływu nie mamy - ale jeśli kropek w tym macza paluchy, to proponuję mu spuscić wp...ol, i może się coś w kwestii tych modeli ruszy... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 ...Imprezy Spec. C? Jak nie ma, jak Lesio K. upala takowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 Jak nie ma, jak Lesio K. upala takowe i niejaki Lipski zdaje się.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Dodam odrazu pytania: dlaczego nie ma......R1? ...R2? ...Sambar?* ...Pleo?* To akurat rozumiem, ale Legac ma wiele wspólnego z Imprezami/Foresterami turbo więc ewentualne koszta serwisowe związane w wprowadzenime takje wersji na rynek były by relatywnie niewielkie, znacznie mniejsze niż zupełnie nowe modele. ...Imprezy Spec. C? ...Legacy Blitzen? ...Forestera STI? Bo to są wersje topowe i robione na dany rynek i też (choć z pewenym bólem) jestem w stanie przełknąć ich brak na naszych drogach. Dla mnie po prostu jest niezrozumiały brak podstawowej jak na budowany u nas wizerunek Subaru wersji silnikowej Pytanie chyba brzmi: bo taka polityka kitaj...przepraszam...Japoncow i kropka :| Może oni nie widzą, że do Europy się nie posyła tych wersji? W końcu to niewielka liczba aut względem produkcji na Azję i USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 aflinta, nie ma problemu. Jak bylem w Litchfield Imports to mowili, ze bez problemu sciagna kazde Subaru (legacy turbo tez) w japanlandii i przeloza Ci kiere na lewa strona. Tylko musisz zostawic u nich odpowiednio wypchany worek srodkow platniczych Ja sie napalilm na nowa type-25, ale mi przeszlo przez evo X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Jak bylem w Litchfield Imports to mowili, ze bez problemu sciagna kazde Subaru (legacy turbo tez) w japanlandii i przeloza Ci kiere na lewa strona. Po co z Japonii, jak można z USA i bez przekładki :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Po co z Japonii, jak można z USA i bez przekładki :wink: Tylko, że japońska/europejska buda ładniejsza jest od amerykańskiej. A może to tylko kwestia zderzaków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 WRCfan: niejaki Lesio K. upala EU-speca :wink: Przynajmniej tak na codzien (rej KR 6668 bodajze) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Tylko, że japońska/europejska buda ładniejsza jest od amerykańskiej. A może to tylko kwestia zderzaków? Mam wrażenie że taniej zmienić wygląd niż przełożyć kieryke i przestroić na europejskie paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Mam wrażenie że taniej zmienić wygląd niż przełożyć kieryke i przestroić na europejskie paliwo. Też mi sie tak wydaje. Ale, ze kasa jeszcze nie ta, to nie szybko sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 (choć z pewenym bulem) Jezu... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Owoc odczep się- chodzi przecie o Red Bula Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Jezu... :roll: Mów mi Artur i podążaj za mną po ścieżce życia a ja Cię uczył będę jak głośić słowo chwalące Pana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 bo taka polityka kitaj...przepraszam...Japoncow i kropka Na Japońców wpływu nie mamy - ale jeśli kropek w tym macza paluchy, to proponuję mu spuscić wp...ol, i może się coś w kwestii tych modeli ruszy... :roll: WiS ja Ciebie też pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Skoro Impreza STI jest to Forester też mógłby być... W USA jest ? Owoc odczep się- chodzi przecie o Red Bula Kolejny... :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Listopada 2005 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Sprzedaż w Europie (całej !) to ok. 55.000 sztuk. Sprzedaż w USA (bez Kanady) to ok 180.000 sztuk. Stąd też kalkulacja jest w miarę prosta - pod względem ekonomicznym. Dochodzi jeszcze inny czynnik - otóż przy wysokich prędkościach (brak takowych w USA, czy Japonii) zużycie paliwa 3.0 jest zdecydowanie mniejsze, niż 2.5T (czy 2.0T). Natomiast moc jednostki napędowej jest praktycznie taka sama. Przewidywalny efekt to po prostu kanibalizacja pomiędzy takimi wersjami, zamiast ew. przyrostu sprzedaży. A to oznacza to, o czym wspomniałem na początku - brak sensu ekonomicznego. A czy szkoda - no cóż, trochę tak :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 No niby tak, ale jak widze H6 to takie niby stateczne, a turbo ma ten swój harakter. Dziękuję za odpowiedź. Fajnie, ze Ojciec Dyrektor znowu się aktywnie na forum udziela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 A tak przy okazji, jak cena takiego Legasia 2,5T by się miała do H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 http://www.subaru.co.jp/legacy/300sp/ - no proszę, Bruce reklamuje Legaca Fajnie zrobiona prezentacja, nawet antyki są. Szkoda tylko, że po Japońsku. No i teraz się załamałem. Amerykańskie Legacy 2.5GT jest tylko w automacie. Japońskie Legacy WR GT Limited z 260 konnym silnikiem 2.0 turbo też ma tylko automat i prędkościomiwerz wyskalowany do .... 180 km/h ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 A tak przy okazji, jak cena takiego Legasia 2,5T by się miała do H6? Po wnikliwej (jak na moje możliwości) analizie japońskiej strony ceny Legacy kształtują się następująco: 2.0i Casual - to chyba podstawoa wersja - 2.100.000 jenów (60 tys zł) 2.0GT - 3.024.000 jenów (~86 tys zł) 2.0GT Spec.B - 3.181.500 jenów (~91 tys zł) 3.0R - 3.150.000 jenów (~90 tys zł) 3.0R Spec.B - 3.307.500 czegoś (~94 tys zł) Czemu oni mają takie tanie auta? ps. Oni chyba we wszystkich mają ograniczenie do 180km/h - przynajmniej na liczniku. EDIT: małe przeliczenia walutowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Fakt-pdobnie, 5-10% taniej, przy naszych akcyzach i innych obciązeniach ta różnica pewnie byłaby nieco większa bo o są silniki 2,0 zaturbione- a od tej pojemności jest nieco niższa akcyza i potem VAT idzie od nieco niższej wartości co zwiększa różnicę ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wck Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 ps. Oni chyba we wszystkich mają ograniczenie do 180km/h - przynajmniej na liczniku. Dokładnie, o ile mi wiadomo to wszystkie samochody produkowane na rynek Japoński mają kaganiec na 180 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2005 Dokładnie, o ile mi wiadomo to wszystkie samochody produkowane na rynek Japoński mają kaganiec na 180 km/h. ....choć wiadomo że duża część z nich osiąga dużo wyższe prędkości :wink: Tak wygląda prędkościomierz w Imprezie Spec C N11 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się