Jump to content

zawieszenie GT/WRX


Gabrys
 Share

Recommended Posts

Witam, mam pytanie a mianowicie czy tylne amortyzatory ze sprężynami z WRXa my01 (od 2001) podejdą do gtka my00? Jeśli tak to będzie niższy/wyższy twardszy?

dzięki i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Moje z kombi MY01 podeszły bez większej rzeźby do GLa (w razie czego o szczegóły możesz zapytać Maxa). OIDP trzeba było tylko przełożyć górne mocowania chyba tylnych. Po tej operacji przód stał jak w serii ale tył kilka cm wyżej. Może to kwestia twardszych tylnych sprężyn w kombi.

Link to comment
Share on other sites

podejda jesli chodzi o seryjne sprezyny to bedzie to samo co w seryjnym gteku bo to sprezyna ustala wysokosc auta a amory to w zaeznosci jakie wlzsysz jakiej firmy i specyfikacji taka bedzie ich twardsc nie powinienes odczuwac jakiejs roznicy z serji na serje :)

Link to comment
Share on other sites

jesli chodzi o seryjne sprezyny to bedzie to samo co w seryjnym gteku

Seryjny GTek jest ponad 100kg lżejszy od seryjnego WRXa. Sprężyny takie rzeczy potrafią wyczuć i się rozprostować ;)

Link to comment
Share on other sites

Moje z kombi MY01 podeszły bez większej rzeźby do GLa

 

 

Ale jak to możliwe?

 

Wciagałem amory z GT i wymieniałem na KYB mierząc je wcześniej z tylnymi od kombi WRXa Buga.

 

Były inne.

Link to comment
Share on other sites

Ale jak to możliwe?

Z info od Maxa - górne mocowania tylnych wziął z GLa, dodatkowo musiał rozwiercić nieco centralny otwór (chyba w "trzymaczu sprężyny") i dorzucić gdzieś podkładki. Na opposed widzę, że górne mocowania amorów są takie same w GL i GT, więc chyba można uznać, że "wchodzą z lekką rzeźbą" ;)

Link to comment
Share on other sites

Miałem na mysli długość. Jest inna w WRX kombi i w GT sedam. Sprawy typu mocowanie przewodu hamulcowego pomijam.

 

Chyba ze piszesz o kombiwarach w obu przypadkach to nie mam pojecia.

Link to comment
Share on other sites

Po wyjeciu amortyzatorow i rozebraniu na czesci pierwsze roznily sie tym ze WRXowe koncowki amortyzatora (te przy gornym mocowaniu) byly lekko podtoczone pomiedzy gwintem a plaszczyzna robocza ramienia tloczyska. Natomiast moje RXowe nie mialy takiego patentu przez co po zalozeniu gornego mocowania mialy spory luz. Rozwiazaniem okazaly sie dwie dosc wysokie podkladki. Wszystko lata sprawnie i po 6kkm nie zaobserwowalem zadnych luzow.

Na springach z WRX siedzi dosc wysoko. Mysle ze zalezy to od roznicy w wadze pomiedzy autami. Daj znac jak wyglada na tych z GT bo mysle o podmiance. :D

 

Pozdrawiam i sorki za brak polskich znakow ale telefon mnie wykonczy :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...