zofx Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Witam Było już parę wątków na ten temat, ale problem występował w STI itp Impreza 2.0 n/a 125km 2004 Obroty na jałowym to 400-600 jak poniżej, raz mu się udało zgasnąć, ale to 3 sek po uruchomieniu silnika, odpaliłem ostro ruszyłem, zahamowałem na spadku przed bramą i zgasł. Po wbiciu go na wysokie obroty, i puszczeniu gazu obroty spadają jak należy czyli na 1100 i spadają delikatnie do 900 ( foto poniżej ) , a po chwili znów idą na 600-400... dodam, że auto nie telepie praktycznie w ogóle , ale te obroty są przerażające aa no i jeśli ma to jakiś związek to mam bardzo mały wyciek oleju ze śruby od miski olejowej... pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 zofx, miedzy 0-1000 obrotów nie ma kreski 250rpm, jest od razu 500 (grubsza i dłuższa kreska, przyjrzyj się), a potem 750 - czyli Twoje wolne. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzy Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 odpaliłem ostro ruszyłem, zahamowałem na spadku przed bramą i zgasł. Może chciał Ci powiedzieć, że nie lubi ostrego ruszania bezpośrednio po odpaleniu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 ale nie chodzi o ostre ruszenie tylko po prostu ledwo co zalapal a ja juz ruszylem szybko pod bramę wyjazdową z parkingu. byl cieply no ale nvm czyli obroty ktore prezentuje fota to 750 obr /min ? no ale to chyba i tak za malo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 czyli obroty ktore prezentuje fota to 750 obr /min ? no ale to chyba i tak za malo? chyba dobrze ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 czyli obroty ktore prezentuje fota to 750 obr /min ? no ale to chyba i tak za malo? Tak, 750. Takie obroty są prawidłowe dla wolnych bez klimy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 a z klimą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 a z klimą? Ci się podniosą do ok. 900rpm. Obroty masz dobre, takie właśnie mają byc. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 jak włącze klime to dochodzą nawet nizej niz na fotce, no i jak wyrownuje cisnienie to rozną do 1000 dzis podjadę do pitera i zmierzymy go ecu loggerem dzieki za info misiaczki juz idą pomuki Link to comment Share on other sites More sharing options...
booz Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 ja mam w swoim tak caly czas jak sie nagrzeje to ciagle trzyma na 750 na wolnych obrotach, takze masz dobrze no stres Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 WitamByło już parę wątków na ten temat, ale problem występował w STI itp Impreza 2.0 n/a 125km 2004 Obroty na jałowym to 400-600 jak poniżej, raz mu się udało zgasnąć, ale to 3 sek po uruchomieniu silnika, odpaliłem ostro ruszyłem, zahamowałem na spadku przed bramą i zgasł. W moim wolnymssaku były podobne objawy i AFAIR czyszczenie przepustnicy pomogło. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 podpiąłem z piterem ( dziekowanie piterroo ! ) pod kompa i mam obroty minimum 650 - 750 na jałowym, więc chyba dobre. jak włączę klimę mam 900-950. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 podpiąłem pod kompa i mam obroty minimum 650 - 750 na jałowym, więc chyba dobre. jak włączę klimę mam 900-950. Czyli niemal idalnie. Czasami jak będzie zimny(silnik), to mogą Ci spadac chwilowo nawet do 500rpm i poniżej. Mój tak czasami robi, jednak jeszcze nigdy nie zgasł. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubeusz Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 podpiąłem z piterem ( dziekowanie piterroo ! ) pod kompa i mam obroty minimum 650 - 750 na jałowym, więc chyba dobre. jak włączę klimę mam 900-950. A co z kwestią gaśnięcia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 podpiąłem z piterem ( dziekowanie piterroo ! ) pod kompa i mam obroty minimum 650 - 750 na jałowym, więc chyba dobre. jak włączę klimę mam 900-950. proszę bardzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
zofx Posted April 27, 2011 Author Share Posted April 27, 2011 no 1 zgasł więc wybaczone, ale przepustnice przeczyścić nie zaszkodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bio-moto Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 a to że zafaluje czasami to już wina paliwa przeważnie, więc nie ma się czym martwić raczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now