Jump to content

tuning forka wolnossącego


tomasz2000
 Share

Recommended Posts

Da się, ale dużo grzebania a efekty mogą być średnie.

 

po pierwsze CAI, pewnie jak w każdym forku by się przydal aby na wysokich ładniej jeździł

po drugie spr dolot, czy nie ma nigdzie zwężek, jeżeli są to do wyfrezowania.

po trzecie agresywne wałki aby zyskał na mocy na wysokich rpm

po czwarte splanowanie głowic, poszerzenie wlotów, itp pierdoły dla poprawy przepływy powietrza,

po piąte, poprawić kolektor wydechowy,

po szóste przebudowac wydech na wolny,

po siódme remap, może bardzej wydajne wtryski

po ósme przesunac limiter rpm na 8500 - 9krpm jeżeli mapa pociągnie, plus wałki od zaworów wydechowych. W nowych silnikach to jest łatwiejsze bo zmienne fazy są na dolocie i wylocie ale niestety nie ma podniesienia zaworów jak vvti-l

 

pewnie by się jeszcze dało coś wymyślić. Dojdziesz może 200KM, koszty ogromne itd.

 

ew zastanowić się nad instalacją turbiny, a tu zaczynają się za słabe graty i pewnie podmuchasz max 0,5 bar czyli niewiele.

 

podsumowując, fajne auto o ile my11 i fajny silnik.

 

To czy operacja warta sam musisz sobie odpowiedzieć

 

powyższe operacje w nissanoskim sr20de ze 140KM dają około 200KM+. Jeżeli masz zmienne fazy na dolocie i wylocie możesz wyciągnąć więcej. Subaru chyba nie robiło głowic z dodatkowo podnoszonymi zaworami, więc odcinka może mocno wkurzać.

 

czy ktoś się tego podejmie? raczej nie, to nie graty honda /nissan kosztujące na szrotach grosze...

 

najprostsza, najtańsza, w miarę pewna modyfikacja to CAI.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

to nie wystarczy założyć tylko maski z kurnikiem

 

faktycznie :!: :idea:

 

że ja na to nie wpadłem :| :twisted:

 

pozdrawiam

 

 

a najzabawniejsze jest to, że akurat wczoraj na spocie pojawil sę kolega wolnym ssakiem z kurnikową maską... jaka ironia...

 

Mistral

Link to comment
Share on other sites

[quote name="Mistral"

 

 

a najzabawniejsze jest to' date=' że akurat wczoraj na spocie pojawil sę kolega wolnym ssakiem z kurnikową maską... jaka ironia...

 

Mistral[/quote]

 

Nooo, a zebyscie wiedzieli jak zap...... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ej, no co Wy, filtr stożkowy + 10 KM, strumienica następne 10 KM, komplet magnetyzerów + 15 KM, dodatkowo -10 % w spalaniu. :mrgreen:

Pomyliłeś jednostki, to nie KM tylko punkty lansu... :P:mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Aż strach z wiatrakiem wyjechać, aby nie dostać będzków od N/A...

 

 

Mistral

Wiesz Tomek... jak do tego masz jeszcze np. maskę w karbonie, to już w ogóle rzeźnia... :lol: 8)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...