tomasz2000 Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Podpowiedzcie co jak podnieść osiągi forka wolnossącego . Może jalichś adresik . Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 się nie da niestety...... nie ma turbo nie ma łubudu..... smutne aczkolwiek prawdziwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 sprzedac i kupic turbo kazda kasa wydana inaczej bedzie miala gorszy stosunek zł/KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 zawsze jeszcze pozostaje tuning optyczny, sticker tuning... sprzedać wolnego ssaka, kupić turbo, to jedyna droga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Why Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Panowiee, zawsze można sprowadzić rozbitka z GB i wsadzić zawartość do N/A (jeżeli Ktoś np. bardzo kocha swój wóz) pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niedźwiedź Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Mr. Why, nadal pozostaje aktualne to: sprzedac i kupic turbo kazda kasa wydana inaczej bedzie miala gorszy stosunek zł/KM Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Da się, ale dużo grzebania a efekty mogą być średnie. po pierwsze CAI, pewnie jak w każdym forku by się przydal aby na wysokich ładniej jeździł po drugie spr dolot, czy nie ma nigdzie zwężek, jeżeli są to do wyfrezowania. po trzecie agresywne wałki aby zyskał na mocy na wysokich rpm po czwarte splanowanie głowic, poszerzenie wlotów, itp pierdoły dla poprawy przepływy powietrza, po piąte, poprawić kolektor wydechowy, po szóste przebudowac wydech na wolny, po siódme remap, może bardzej wydajne wtryski po ósme przesunac limiter rpm na 8500 - 9krpm jeżeli mapa pociągnie, plus wałki od zaworów wydechowych. W nowych silnikach to jest łatwiejsze bo zmienne fazy są na dolocie i wylocie ale niestety nie ma podniesienia zaworów jak vvti-l pewnie by się jeszcze dało coś wymyślić. Dojdziesz może 200KM, koszty ogromne itd. ew zastanowić się nad instalacją turbiny, a tu zaczynają się za słabe graty i pewnie podmuchasz max 0,5 bar czyli niewiele. podsumowując, fajne auto o ile my11 i fajny silnik. To czy operacja warta sam musisz sobie odpowiedzieć powyższe operacje w nissanoskim sr20de ze 140KM dają około 200KM+. Jeżeli masz zmienne fazy na dolocie i wylocie możesz wyciągnąć więcej. Subaru chyba nie robiło głowic z dodatkowo podnoszonymi zaworami, więc odcinka może mocno wkurzać. czy ktoś się tego podejmie? raczej nie, to nie graty honda /nissan kosztujące na szrotach grosze... najprostsza, najtańsza, w miarę pewna modyfikacja to CAI. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 to nie wystarczy założyć tylko maski z kurnikiem :?: Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 28, 2011 Share Posted April 28, 2011 to nie wystarczy założyć tylko maski z kurnikiem faktycznie :!: że ja na to nie wpadłem :| pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 to nie wystarczy założyć tylko maski z kurnikiem faktycznie :!: że ja na to nie wpadłem :| pozdrawiam a najzabawniejsze jest to, że akurat wczoraj na spocie pojawil sę kolega wolnym ssakiem z kurnikową maską... jaka ironia... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 tylko felgi go zdradziły reszta jak z wiatrakiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Reasumując - kupuj turbo :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tremba Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 [quote name="Mistral" a najzabawniejsze jest to' date=' że akurat wczoraj na spocie pojawil sę kolega wolnym ssakiem z kurnikową maską... jaka ironia... Mistral[/quote] Nooo, a zebyscie wiedzieli jak zap...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
premier Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ej, no co Wy, filtr stożkowy + 10 KM, strumienica następne 10 KM, komplet magnetyzerów + 15 KM, dodatkowo -10 % w spalaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 Ej, no co Wy, filtr stożkowy + 10 KM, strumienica następne 10 KM, komplet magnetyzerów + 15 KM, dodatkowo -10 % w spalaniu. Pomyliłeś jednostki, to nie KM tylko punkty lansu... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tremba Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 No i zapomnial o nalepkach mocy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Istreed Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 One są najważniejsze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Aż strach z wiatrakiem wyjechać, aby nie dostać będzków od N/A... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Aż strach z wiatrakiem wyjechać, aby nie dostać będzków od N/A... Mistral Wiesz Tomek... jak do tego masz jeszcze np. maskę w karbonie, to już w ogóle rzeźnia... 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Taaa... teraz będzie się trzeba wyglądać zza skrzyżowania, czy przypadkiem jakieś N/A nie podjeżdża... Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now