Jump to content

Spotkanie z krawężnikiem ;(


dd256
 Share

Recommended Posts

Witam. Miałem nie miłe zdarzenie i niestety jest parę elementów do wymiany w prawym przodzie(wahacz, końcówka drązka kierowniczego, drązek stabilizatora, łącznik drążka i felga ATS mocno przerysowana;/ ) Wszystkie części zamawiane za pośrednictwem serwisu subaru w Lublinie ale z wahaczem jest problem...Znajomy czekał na nowy wahacz około 2 miesiące...

 

Może warto szukać używanego?

 

Może ktoś posiada albo wie kto może mieć przedni prawy wahacz do legacy kombi 2.0 2005 ??Pomóżcie jeśli możecie;)

 

 

 

Dzięki za pomoc i Wesołego Alleluja ;)

Link to comment
Share on other sites

Z używanymi częściami zawsze jest to ryzyko, że nie będą pełnowartosciowe. Ale wiem, że 2 miesiące bez auta to trauma. Próbowałeś uzyskać informację w ASO ile potrwa dostarczenie części ?? Może akurat tym razem taki wahacz jest w magazynie i dotrze szybko. :)

Link to comment
Share on other sites

Jesli masz info, ze to takie dlugie oczekiwanie, to oczywiscie ze warto szukac uzywanego. Jesli jest prosty, to bedzie dzialal. Najwyzej gumki wymienisz. Oczywiscie nowy nie bedzie pordzewialy, material nie bedzie zmeczony... ale dwa miesiace bez auta???

 

Cos takiego tylko na dobra strone?

http://allegro.pl/ams-wahacz-subaru-leg ... 70173.html

Dzwon do nich, moze maja prawy.

Link to comment
Share on other sites

djzygiel, przypominam o regulaminie.

 

III. Przymusowy urlop od Forum przysługuje m.in. za:

(...)

B) promowanie działalności konkurencyjnej wobec gospodarza Forum (SIP)

Link to comment
Share on other sites

chojny, oddychaj :mrgreen:

 

Chlopak wyraznie napisal, ze wszystko pozamawial w ASO (i pewnie naprawe bedzie u nich robil) ale wahacz to beda mieli za 2 miesiace. To jaka dzialalnosc konkurencyjna? W dwa miesiace to moja babka by to sprowadzila... Moim zdaniem uniemozliwiajac/utrudniajac zdobycie tej czesci z innego zrodla dzialasz sam na szkode SIP. Nie zarobia na jednym wahaczu, przetrzymaja auto na placu dwa miesiace, bedzie kolejna oliwa do ognia ze serwisowanie Subaru jest lekko mowiac klopotliwe.

Link to comment
Share on other sites

szczur75, rozumiem Cie, OK.

 

Tak sobie jeszcze pomarze, ze ASO z Lublina powinno sie zakrecic i na wlasna reke ogarnac jakas uzywke, nawet na tymczas. Zrobic klientowi kawe, ukroic jablecznika i niech sie chlopina w ogole o takie duperele nie martwi.

Link to comment
Share on other sites

booz, autocasco wyceniło na 3300zł i raczej taniej nie wyjdzie.

 

Tak dla sprostowania to auto stoi u znajomego mechanika,( w nocy miałem wypadek i to w niedziele , więc najrozsądniej było zadzwonić po znajomego z lawetą i jak już przywieźliśmy go do domu to głupio było zabierać auto do lublina, kolega też ma dobry warsztat.Wolałbym ASO ale cóż.)ale części wszystkie przez ASO zamawiam.

 

Niestety dzisiaj dzwoniłem do kilku miejsc i niestety chyba grozi mi czekanie...Dodam że drążek, końcówki już są w Lublinie ale powiedzieli że wahacz ma opóźnienia,(podobno wszystko szło z magazynu z Niemiec więc chyba będzie szło z Japonii...) mam nadzieje że może się niebawem pojawi ale itak poszukam na własna rękę. Z Waszą pomocą na pewno coś znajdę ;) pzdr.

 

-- Wt kwi 26, 2011 10:11 pm --

 

A mam jeszcze takie pytanie do Was.

 

Powinienem sprawdzić rozrząd? Mógł się przestawić? Bo nie pamiętam czy wysprzęgliłem przed uderzeniem a uderzyłem gdzieś przy 30km/h i zhamowało samochód prawie do 0. Silnik wydaje się że pracuje ok ( pracował po wypadku jakieś 20 min , bo zimno było.)

 

Podobno jest takie ryzyko że może skrzynia się posypać, a i właśnie co najgorsze mam czas do 2 miesięcy żeby zgłosić w razie( odpukać) usterki skrzyni jako skutek tego uderzenia a tu auto stoi zamiast je testować...

 

-- Cz kwi 28, 2011 9:01 am --

 

Witam.

 

Znalazłem wahacz używany oryginalny(300zł), ale ma do wymiany tuleję która kosztuje około 100zł(pytanie czy nie jest uszkodzony skoro tuleja poszła, a może się poprostu wyrobiła..). Jak myślicie brać? Wahacz idzie z Japonii i nie wiadomo dokładnie kiedy będzie...

 

Co radzicie?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...