Skocz do zawartości

turbo sti MY 06- alternatywa


torro

Rekomendowane odpowiedzi

witam szanowne grono, możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi ,a mianowicie.

Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340.

Nie chce dużego turbo który jadzie dopiero od 5000 obr/min, a ja zmieniam biegi przy 6000 więc pasiło by wstawała przy 3000obr , no w miarę bez awaryjna lub z zapleczem serwisowym.

Sugestie mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam szanowne grono

 

Witamy!

 

możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi

 

nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340

 

Seryjna maglownica wytrzyma spokojnie nawet i 400KM 8)

 

Wesołych Świąt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340.

 

Jeśli "maglownica" to to samo, co "suszarka", a więc turbo, to powiem Ci tyle: moim pierwszym upgradem było VF34, które zachowało rewelacyjną elastyczność serii, dając jednocześnie lepsze osiągi (340 KM, choć dziś z doświadczenia wiem, że inaczej wystrojone mogłoby dać więcej :twisted:). Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki

tak naprawdę to seria mi nie przeszkadza 8)

lecz mogę być zmuszony do zmiany :mrgreen:

więc jeśli już to chciałbym wiedzieć co w trawie piszczy, i przy okazji zrobić małe mody na lepsze oczywiście :idea:

i teraz czy można "serie" zregenerować i czy warto sie w coś tekiego bawić, czy szukać coś z niedużym przebiegiem ,czy .... :?:

 

a czym sie różnią vf 34, 36 itd....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki chłopaki

 

Od tego w tym dziale są "pomuki" :mrgreen:

 

a czym sie różnią vf 34, 36 itd....

 

VF36 to twin-scroll i wymaga przeróbek. VF34 jest bolt-on.

 

Tu masz kompendium wiedzy na temat turbin, w tym turbin IHI. http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1141476

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale po co Ci vf34? :roll:

 

jeśli już rozmawiamy o serii, to albo vf39 , albo vf43...

 

najlepszą opcją pomiędzy elastycznością, a wydajnością będzie seryjna turbina po mapie i tyle... trzeba pamiętać, że nie samą turbiną silnik jedzie i aby dopasować motor do większej turbiny, czasami naprawdę trochę to trwa i niestety wymaga dodatkowych inwestycji...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, dla Ciebie też coś mam :mrgreen:

 

Dlatego pytam czy gdybym był zmuszony do wymiany turbiny to mam wrócić do serii czy dołożyć i poszukać coś fajnego, bo jak znam życie seryjne graty nie są jakieś super ,rewelacyjne, chyba że w przypadku turbiny jest inaczej :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr

 

No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą.

 

Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje)

 

ale po co Ci vf34? :roll:

 

Kręci się trochę lepiej, niż seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka drobiazgów juz tam siedzi

przeczytałem dobrze że troche wolnego było :mrgreen:

grubo grasz wygrać musisz :mrgreen:

ja narazie takich modów nie przewiduje ale nie mówie nigdy

a wiecie o jakiś firmach co ogarniają temty turbin tzn. testy szczelności, regeneracja czy cóś :?: :arrow: PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno jest i się troszkę odnieść, bo ja miałem ją w Foresterze, gdzie fabrycznie jest TD04L.

Ta turbina była większa i nieco później wstawała, ale jak już wstała, to był pogrom...

W ASO powiedziano mi, że tą turbinę zakładają niektórzy do upgradu także STI.

Ja niestety nie byłem jej w stanie w pełni wykorzystać, bo mam fabryczny wydech, który mocno wszystko ograniczał.

 

 

Mistral

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr

 

No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą.

 

Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje)

 

ale po co Ci vf34? :roll:

 

Kręci się trochę lepiej, niż seria.

 

Przemeq, ale FP68HTA w 2,5 wstanie szybciej niz VF34 i da wiecej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...