Jump to content

turbo sti MY 06- alternatywa


torro
 Share

Recommended Posts

witam szanowne grono, możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi ,a mianowicie.

Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340.

Nie chce dużego turbo który jadzie dopiero od 5000 obr/min, a ja zmieniam biegi przy 6000 więc pasiło by wstawała przy 3000obr , no w miarę bez awaryjna lub z zapleczem serwisowym.

Sugestie mile widziane.

Link to comment
Share on other sites

witam szanowne grono

 

Witamy!

 

możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi

 

nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340

 

Seryjna maglownica wytrzyma spokojnie nawet i 400KM 8)

 

Wesołych Świąt :)

Link to comment
Share on other sites

Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340.

 

Jeśli "maglownica" to to samo, co "suszarka", a więc turbo, to powiem Ci tyle: moim pierwszym upgradem było VF34, które zachowało rewelacyjną elastyczność serii, dając jednocześnie lepsze osiągi (340 KM, choć dziś z doświadczenia wiem, że inaczej wystrojone mogłoby dać więcej :twisted:). Polecam.

Link to comment
Share on other sites

dzięki chłopaki

tak naprawdę to seria mi nie przeszkadza 8)

lecz mogę być zmuszony do zmiany :mrgreen:

więc jeśli już to chciałbym wiedzieć co w trawie piszczy, i przy okazji zrobić małe mody na lepsze oczywiście :idea:

i teraz czy można "serie" zregenerować i czy warto sie w coś tekiego bawić, czy szukać coś z niedużym przebiegiem ,czy .... :?:

 

a czym sie różnią vf 34, 36 itd....

Link to comment
Share on other sites

ale po co Ci vf34? :roll:

 

jeśli już rozmawiamy o serii, to albo vf39 , albo vf43...

 

najlepszą opcją pomiędzy elastycznością, a wydajnością będzie seryjna turbina po mapie i tyle... trzeba pamiętać, że nie samą turbiną silnik jedzie i aby dopasować motor do większej turbiny, czasami naprawdę trochę to trwa i niestety wymaga dodatkowych inwestycji...

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

carlos-wrx, dla Ciebie też coś mam :mrgreen:

 

Dlatego pytam czy gdybym był zmuszony do wymiany turbiny to mam wrócić do serii czy dołożyć i poszukać coś fajnego, bo jak znam życie seryjne graty nie są jakieś super ,rewelacyjne, chyba że w przypadku turbiny jest inaczej :?:

Link to comment
Share on other sites

polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr

 

No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą.

 

Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje)

 

ale po co Ci vf34? :roll:

 

Kręci się trochę lepiej, niż seria.

Link to comment
Share on other sites

kilka drobiazgów juz tam siedzi

przeczytałem dobrze że troche wolnego było :mrgreen:

grubo grasz wygrać musisz :mrgreen:

ja narazie takich modów nie przewiduje ale nie mówie nigdy

a wiecie o jakiś firmach co ogarniają temty turbin tzn. testy szczelności, regeneracja czy cóś :?: :arrow: PW

Link to comment
Share on other sites

Jakby co, to zalega mi w piwnicy TD05 16BIG czy coś takiego z przebiegiem od nowości u mnie jakieś 10kkm.

Jak zmieniłem silnik, to wzięłem do Forestera razem z turbiną oryginalną TD04L i tamta mi pozostała.

 

 

Mistral

Link to comment
Share on other sites

Trudno jest i się troszkę odnieść, bo ja miałem ją w Foresterze, gdzie fabrycznie jest TD04L.

Ta turbina była większa i nieco później wstawała, ale jak już wstała, to był pogrom...

W ASO powiedziano mi, że tą turbinę zakładają niektórzy do upgradu także STI.

Ja niestety nie byłem jej w stanie w pełni wykorzystać, bo mam fabryczny wydech, który mocno wszystko ograniczał.

 

 

Mistral

Link to comment
Share on other sites

polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr

 

No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą.

 

Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje)

 

ale po co Ci vf34? :roll:

 

Kręci się trochę lepiej, niż seria.

 

Przemeq, ale FP68HTA w 2,5 wstanie szybciej niz VF34 i da wiecej...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...