torro Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 witam szanowne grono, możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi ,a mianowicie. Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340. Nie chce dużego turbo który jadzie dopiero od 5000 obr/min, a ja zmieniam biegi przy 6000 więc pasiło by wstawała przy 3000obr , no w miarę bez awaryjna lub z zapleczem serwisowym. Sugestie mile widziane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 jeśli max maxów ma być <340KM, to zostań na seryjnej vf43... jesli mocniej , to możesz iść (w dość popularną ostatnio) fp68hta ...a maglownicę chcesz wkładać jaką? i do jakiego zastosowania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raison Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 witam szanowne grono Witamy! możliwe że gdzieś temat się już przewinął , ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340 Seryjna maglownica wytrzyma spokojnie nawet i 400KM 8) Wesołych Świąt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 Mam pytanko nosze się z zamiarem zmiany maglownicy czy jest jakaś alternatywa w stosunku do serii w zamiarze nie mam ambicji 400kM może max340. Jeśli "maglownica" to to samo, co "suszarka", a więc turbo, to powiem Ci tyle: moim pierwszym upgradem było VF34, które zachowało rewelacyjną elastyczność serii, dając jednocześnie lepsze osiągi (340 KM, choć dziś z doświadczenia wiem, że inaczej wystrojone mogłoby dać więcej ). Polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 dzięki chłopaki tak naprawdę to seria mi nie przeszkadza 8) lecz mogę być zmuszony do zmiany więc jeśli już to chciałbym wiedzieć co w trawie piszczy, i przy okazji zrobić małe mody na lepsze oczywiście i teraz czy można "serie" zregenerować i czy warto sie w coś tekiego bawić, czy szukać coś z niedużym przebiegiem ,czy .... :?: a czym sie różnią vf 34, 36 itd.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted April 22, 2011 Share Posted April 22, 2011 dzięki chłopaki Od tego w tym dziale są "pomuki" a czym sie różnią vf 34, 36 itd.... VF36 to twin-scroll i wymaga przeróbek. VF34 jest bolt-on. Tu masz kompendium wiedzy na temat turbin, w tym turbin IHI. http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1141476 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 22, 2011 Author Share Posted April 22, 2011 mówisz i masz czyli VF34 jest najlepszą opcją jeśli chodzi o elastyczność i użytkowanie na seryjnym silniku :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 ale po co Ci vf34? :roll: jeśli już rozmawiamy o serii, to albo vf39 , albo vf43... najlepszą opcją pomiędzy elastycznością, a wydajnością będzie seryjna turbina po mapie i tyle... trzeba pamiętać, że nie samą turbiną silnik jedzie i aby dopasować motor do większej turbiny, czasami naprawdę trochę to trwa i niestety wymaga dodatkowych inwestycji... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 carlos-wrx, dla Ciebie też coś mam Dlatego pytam czy gdybym był zmuszony do wymiany turbiny to mam wrócić do serii czy dołożyć i poszukać coś fajnego, bo jak znam życie seryjne graty nie są jakieś super ,rewelacyjne, chyba że w przypadku turbiny jest inaczej :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 jeśli silnik jest na seryjnych bebechach, to ja bym nie kombinował - wróć do serii, daj na strojenie i zobaczysz - będziesz zaskoczony Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 dzieki wszysko jasne Link to comment Share on other sites More sharing options...
beben Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 gdyby jednak jeszcze były jakies wątpliwości to polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr . Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 :shock: :shock: ładnie , masz seryjne flaczki czy mody jakieś :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
beben Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 kilka drobiazgów juz tam siedzi :wink: szczegóły w nielegalu w temacie o bębnowozie Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 23, 2011 Author Share Posted April 23, 2011 no ładny ten twój BIAŁAS :arrow: lece do nielegala 12 str. o rany Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted April 24, 2011 Share Posted April 24, 2011 polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą. Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje) ale po co Ci vf34? :roll: Kręci się trochę lepiej, niż seria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 kilka drobiazgów juz tam siedzi przeczytałem dobrze że troche wolnego było grubo grasz wygrać musisz ja narazie takich modów nie przewiduje ale nie mówie nigdy a wiecie o jakiś firmach co ogarniają temty turbin tzn. testy szczelności, regeneracja czy cóś :?: :arrow: PW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Jakby co, to zalega mi w piwnicy TD05 16BIG czy coś takiego z przebiegiem od nowości u mnie jakieś 10kkm. Jak zmieniłem silnik, to wzięłem do Forestera razem z turbiną oryginalną TD04L i tamta mi pozostała. Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 26, 2011 Author Share Posted April 26, 2011 A jak ta TD05 16BIG ma sie do serii , bo ja chyba mam IHI RHF 55 :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mistral Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Trudno jest i się troszkę odnieść, bo ja miałem ją w Foresterze, gdzie fabrycznie jest TD04L. Ta turbina była większa i nieco później wstawała, ale jak już wstała, to był pogrom... W ASO powiedziano mi, że tą turbinę zakładają niektórzy do upgradu także STI. Ja niestety nie byłem jej w stanie w pełni wykorzystać, bo mam fabryczny wydech, który mocno wszystko ograniczał. Mistral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted April 29, 2011 Share Posted April 29, 2011 torro, oho ... Danielek bedzie omawiał pewien temat na dorszu ! Stay tuned ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 29, 2011 Author Share Posted April 29, 2011 poznań 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trolololo Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 a no Link to comment Share on other sites More sharing options...
torro Posted April 30, 2011 Author Share Posted April 30, 2011 jak odpowiednio skonfiguruje 8) bryke to jedziemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 polecam turbinke zgłoszoną przez carlosa czyli fp68HTA. U mnie dmuchneła 355km i 540 nm i idzie od 2800 obr No tak, ale coś takiego dopiero po grubszych modyfikacjach, a torro pytał o czymś dającym około 340 KM i z małą dziurą. Ja miałem FP Green, który niewiele różni się od HTA i niestety o małej dziurze w jej przypadki nie można mówić (choć u mnie wpłynęły na to jeszcze dodatkowe modyfikacje) ale po co Ci vf34? :roll: Kręci się trochę lepiej, niż seria. Przemeq, ale FP68HTA w 2,5 wstanie szybciej niz VF34 i da wiecej... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now