fredek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Witam W moim subaru mam blędy 45,22 i 23. Z tego co wyczytałem, to jest to błąd przepływomierza (ostatnio odpinałem go na odpalonym silniku), błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i błąd czujnika spalania stukowego. Co może być przyczyną takich błędów? Jak skasować błędy sterownika silnika? Jeżdżę na paliwie 95. Mam doładowanie ustawione na 0,95 bara, przy chyba seryjnym programie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Moze zamiast kasowac bledy podjedz do serwisu i napraw, co do naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 te błędy Ci wymrugał po spięciu kostek ? Czy same się na desce zaświeciły ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zapalil mi sie chceck i po minucie zgasł. Wiec spialem kostki i wymrugałem. Czy blad spalania stukowego moze byc skutkiem jezdzenia na 95? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Mogloby troche pomoc, jakbys powiedzial, czym jezdzisz konkretnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jeśli nie masz remapu pod konkretne paliwo to teoretyczni 95 powinno wystarczyć, miałem ten sam problem w swoim GTeku i okazało się że uszkodzony był czujnik spalania stukowego, po jego wymianie wszystko wróciło do normy. Pewnie Ci teraz przerywa przy 2500-3000 rpm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Na szczescie czujnik spalania stukowego nie jest jakis szczegolnie drogi, ani trudny do wymiany - natomiast chyba klucz "dymany metrycznie" by sie przydal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 natomiast chyba klucz "dymany metrycznie" by sie przydal Zdecydowanie. Kiedyś u siebie zgniotłem czujnik... Ale to było dawno. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jeżdżę gtkiem z 94 roku. Czasem na zimnym silniku przerwie przy około 3000 obr/min i później jest już dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Zakladam, ze blad przeplywomierza pojawil sie z okazji tego rozpinania na dzialajacym silniku - zreszta w tych rocznikach chyba za czesto sie nie psuja. Ale moze lepiej sprawdzic. Dziwi mnie troche blad mapsensora. Za to blad czujnika stukow to nie taka w sumie rzadkosc - ale mozesz i dla testu zalac 98 oktanow - chociaz nie sadze, zeby to byl problem sam w sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Jak skasowc bledy? Poczytalem autodate i ta procedura mnie troche przeraza! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Odepnij akumulator na parę minut,a błąd mapsensora wyskoczył razem z przepływomierzem,są połączone,jak jeden pada to drugi głupieje,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się