Skocz do zawartości

kasowanie bledow i ich interpretacja w GC8


fredek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W moim subaru mam blędy 45,22 i 23. Z tego co wyczytałem, to jest to błąd przepływomierza (ostatnio odpinałem go na odpalonym silniku), błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i błąd czujnika spalania stukowego.

Co może być przyczyną takich błędów?

Jak skasować błędy sterownika silnika?

Jeżdżę na paliwie 95. Mam doładowanie ustawione na 0,95 bara, przy chyba seryjnym programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz remapu pod konkretne paliwo to teoretyczni 95 powinno wystarczyć, miałem ten sam problem w swoim GTeku i okazało się że uszkodzony był czujnik spalania stukowego, po jego wymianie wszystko wróciło do normy.

Pewnie Ci teraz przerywa przy 2500-3000 rpm ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakladam, ze blad przeplywomierza pojawil sie z okazji tego rozpinania na dzialajacym silniku - zreszta w tych rocznikach chyba za czesto sie nie psuja. Ale moze lepiej sprawdzic.

Dziwi mnie troche blad mapsensora.

Za to blad czujnika stukow to nie taka w sumie rzadkosc - ale mozesz i dla testu zalac 98 oktanow - chociaz nie sadze, zeby to byl problem sam w sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...