Jump to content

kasowanie bledow i ich interpretacja w GC8


fredek
 Share

Recommended Posts

Witam

 

W moim subaru mam blędy 45,22 i 23. Z tego co wyczytałem, to jest to błąd przepływomierza (ostatnio odpinałem go na odpalonym silniku), błąd czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym i błąd czujnika spalania stukowego.

Co może być przyczyną takich błędów?

Jak skasować błędy sterownika silnika?

Jeżdżę na paliwie 95. Mam doładowanie ustawione na 0,95 bara, przy chyba seryjnym programie.

Link to comment
Share on other sites

Zapalil mi sie chceck i po minucie zgasł. Wiec spialem kostki i wymrugałem. Czy blad spalania stukowego moze byc skutkiem jezdzenia na 95?

Link to comment
Share on other sites

Guest ariel

Jeśli nie masz remapu pod konkretne paliwo to teoretyczni 95 powinno wystarczyć, miałem ten sam problem w swoim GTeku i okazało się że uszkodzony był czujnik spalania stukowego, po jego wymianie wszystko wróciło do normy.

Pewnie Ci teraz przerywa przy 2500-3000 rpm ?

Link to comment
Share on other sites

Zakladam, ze blad przeplywomierza pojawil sie z okazji tego rozpinania na dzialajacym silniku - zreszta w tych rocznikach chyba za czesto sie nie psuja. Ale moze lepiej sprawdzic.

Dziwi mnie troche blad mapsensora.

Za to blad czujnika stukow to nie taka w sumie rzadkosc - ale mozesz i dla testu zalac 98 oktanow - chociaz nie sadze, zeby to byl problem sam w sobie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...