Jump to content

Bardzo dziwny problem z hamulcami


Galileon
 Share

Recommended Posts

Witam,

Wczoraj podczas upalania w moim wrx stało się coś bardzo niepokojącego.....przy około 140km/h wpadł mi hamulec w podłogę przy hamowaniu, przy drugim naciśnięciu już było lepiej tylko tak jakby ABS zadziałał ok w połowie wychylenia pedału... przestraszyłem się bo ostatnio rozwijam dość duże prędkości i często hamuje na styk....

Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?

 

Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Może masz koronki z ABS zabrudzone,albo zawiesił się któryś zawór w pompie ABS.Na forum już był taki temat i było też rozwiązanie tego problemu ale za cholerę nie mogę znaleźć.A gdy hamujesz na styk to polecam częste wymienianie płynu i kontrole podzespołów,zwłaszcza suwaków przy zaciskach,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

Link to comment
Share on other sites

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

Link to comment
Share on other sites

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

Link to comment
Share on other sites

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

 

:shock: ps

stasiek dowiozl Wam fele ??

Link to comment
Share on other sites

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

 

Hej, a te łożyska to kupić w oryginale czy zamiennik np. timken, rollway ma ktoś informacje jakie to dokładnie łożyska?

Wymienie przy okazji czyszczenia zacisków i malowania na zółto .. ( żarcik )

Link to comment
Share on other sites

Pewnie że łozyska bym obstawiał.Podnieś przód i kołem pomachaj w pionie.

Średnica tłoczków w zaciskach jest większa niż w pompie i jest ich więcej więc małe odepchanie tłoczków daje duży skok pedału.

Łożyska KOYO polecają niektórzy.SKF też były dobre(może były?).

 

Wszystkim Kolegom życzę: żadnych jaj z autami na świeta… :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...