Skocz do zawartości

Bardzo dziwny problem z hamulcami


Galileon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wczoraj podczas upalania w moim wrx stało się coś bardzo niepokojącego.....przy około 140km/h wpadł mi hamulec w podłogę przy hamowaniu, przy drugim naciśnięciu już było lepiej tylko tak jakby ABS zadziałał ok w połowie wychylenia pedału... przestraszyłem się bo ostatnio rozwijam dość duże prędkości i często hamuje na styk....

Czy ktoś może spotkał się z czymś takim?

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz koronki z ABS zabrudzone,albo zawiesił się któryś zawór w pompie ABS.Na forum już był taki temat i było też rozwiązanie tego problemu ale za cholerę nie mogę znaleźć.A gdy hamujesz na styk to polecam częste wymienianie płynu i kontrole podzespołów,zwłaszcza suwaków przy zaciskach,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cze

Coś znalazłem, wygląda na problem z tłoczkami, które są odpychane po mocnym skręcie ja wcześniej przeleciałem przez skrzyżowanie w poślizgu jak sobie dobrze przypominam więc pocieszam się, że znalazłem rozwiązanie :).

Jak pewnego dnia przestane się logowac na forum to będzie znaczyło, że jednak się pomyliłem.

Miłego upalania.

 

 

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

 

:shock: ps

stasiek dowiozl Wam fele ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj chyba mi sie nie wydaje zeby sila odsrodkowa odpychala tloczki na zakretach :shock:

w sprawnych hamulcach to je trudno poruszyc nawet sila

jak klock iwymieniam to sie musze niezle zaprzec zeby tloczek cofnac

 

oj chyba Szczurzasty Mod ma rację, Darku...nawet nie wiesz, jak luźne łożyska potrafią utrudnić hamowanie...poprzez rozpychanie klocków, w tym przypadku obstawiam też łożyska

 

Hej, a te łożyska to kupić w oryginale czy zamiennik np. timken, rollway ma ktoś informacje jakie to dokładnie łożyska?

Wymienie przy okazji czyszczenia zacisków i malowania na zółto .. ( żarcik )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że łozyska bym obstawiał.Podnieś przód i kołem pomachaj w pionie.

Średnica tłoczków w zaciskach jest większa niż w pompie i jest ich więcej więc małe odepchanie tłoczków daje duży skok pedału.

Łożyska KOYO polecają niektórzy.SKF też były dobre(może były?).

 

Wszystkim Kolegom życzę: żadnych jaj z autami na świeta… :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...