miroman Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 @Andrzej Koper bardzo dziękuję za odpowiedź, krótką i na temat, i wszystkiego najlepszego z okazji imienin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 4 godziny temu, Andrzej Koper napisał: 1099 zł brutto sztuka.... jak pamiętam a negocjować można montaż... 5 minut temu, miroman napisał: bardzo dziękuję za odpowiedź, krótką i na temat, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaafuun Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) Witam, Czy 1700 PLNów za wymiane ori SLSów na zestaw nowe sprężyny plus amortyzatory plus KYBa inne części na tył to drogo czy cena w sam raz dla stolicy? Edytowane 3 Stycznia 2018 przez xaafuun literówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaafuun Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 @gorion dziękuję za szybką odp. Tak więc SLSy wylatują i wpada zestaw KYBów sprężyny + amorki. P. Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durst Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 @xaafuun taniej kupić na własną rękę kyb + sprężyny w necie + wymiana ok 200zł. Ja się zamknąłem w 1200 z tego co pamiętam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Dziwię się, że ludzie decydują się na rezygnację z SLS. Przecież to jest mega wygodne rozwiązanie, może nie najtańsze ale jak dla mnie rewelacyjne, dopóki jest sprawne. Auto nawet przy sporym załadunku dalej zachowuje się tak samo przewidywalnie.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 10 godzin temu, sredniaq napisał: Dziwię się, że ludzie decydują się na rezygnację z SLS. to można jeszcze zrozumieć z kilku względów głównie ekonomicznych ale wymianę tylko tylnych lub tylko przednich amorów to już przesada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xaafuun Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 @durst cześci liczone po stronach internetowych wychodzą od 1500 brutto w interacrsie do 1200 brutto w iparts plus montaż i tam jeszcze są mniejsze rzeczy do zrobienia przy okazji rozebranego tyłu to cena wydaje się ok. @sredniaq wszyscy piszą, że po wymianie auto się lepiej prowadzi, a u mnie buda się buja na zakrętach. Wiem, mogę założyć tylni drażek z STI i będzie sztywniej @Adam12 Nowa sztuka SLS to 1100 brutto w dowolnym ASO w stolycy , ten który sie teraz wylał wytrzymał 163 tys, nie wiadomo kiedy padnie drugi, a nie lubię mieć loterii w aucie A dwa nowe SLSy + wymiana to ca. 2500 PLN.... Ekonomika i niezawodoność oraz opinie innych użytkowników że jest lepiej o tym zadecydowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
temek Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 @sredniaq wszyscy piszą, że po wymianie auto się lepiej prowadzi, a u mnie buda się buja na zakrętach. Wiem, mogę założyć tylni drażek z STI i będzie sztywniej Lepiej sie prowadzi od wylanych sls'ów ;-) Miałem kiedys taki zestaw i nigdy wiecej, to tak samo NIE jeździ. Sls ori juz nie są tak drogie jak przed laty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 33 minuty temu, temek napisał: @sredniaq wszyscy piszą, że po wymianie auto się lepiej prowadzi, a u mnie buda się buja na zakrętach. Wiem, mogę założyć tylni drażek z STI i będzie sztywniej Lepiej sie prowadzi od wylanych sls'ów ;-) Miałem kiedys taki zestaw i nigdy wiecej, to tak samo NIE jeździ. Sls ori juz nie są tak drogie jak przed laty. Ej, nieprawda! Ja mam zestaw Pedders (sprężyny + amort) na tył i naprawdę lepiej się prowadzi. Jest nieco sztywniej i pewnie dlatego mniej się przechyla niż na SLS, ale też trzeba przyznać, że na SLS wszelkie nierówności, garby, spowalniacze, Forester pokonywał bardziej komfortowo. Mi, to "usztywnienie" tyłu bardzo odpowiada, ale faktycznie, przy obecnych, dużo niższych cenach SLS, może nie warto kombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
temek Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Ej, nieprawda! Ja mam zestaw Pedders (sprężyny + amort) na tył i naprawdę lepiej się prowadzi. Jest nieco sztywniej i pewnie dlatego mniej się przechyla niż na SLS, ale też trzeba przyznać, że na SLS wszelkie nierówności, garby, spowalniacze, Forester pokonywał bardziej komfortowo. Mi, to "usztywnienie" tyłu bardzo odpowiada, ale faktycznie, przy obecnych, dużo niższych cenach SLS, może nie warto kombinować. Rozumiem, mi na rownej drodze jeździł dobrze. Jednak gdy pojawiały się nierówności to juz podskakiwał jak pickup. Pomagało dociążenie tylu, czyt. dwie osoby na tylnej kanapie lub coś ciężkiego w bagażniku. Niestety tych równych dróg jest póki co mało :-( Teraz mam zdrowe SLS'y i jeździ " jak po szynach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
durst Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Może to kwestia zbyt twardych sprężyn, u mnie na lesjofors + butla lpg jako dociążenie jest spoko, również na nierównościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2018 W dniu 3.01.2018 o 15:43, xaafuun napisał: @gorion dziękuję za szybką odp. Tak więc SLSy wylatują i wpada zestaw KYBów sprężyny + amorki. P. Rafał daj znać jak będzie na Kayabach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Będzie normalnie Mam u siebie od roku i żadnych negatywnych objawów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Też mam u siebie ponad 1,5 roku i zero problemów, prowadzi się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 6 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 W dniu 4.01.2018 o 12:11, temek napisał: Jednak gdy pojawiały się nierówności to juz podskakiwał jak pickup. Bo Ty chyba miałeś sprężyny od 4 t u r b o, a nie Kayabę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
temek Opublikowano 7 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2018 Bo Ty chyba miałeś sprężyny od 4 t u r b o, a nie Kayabę? Tak sprężyny z amorkami (kayaby) z four turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 W dniu 28.09.2017 o 00:54, raveout napisał: SLS zawsze trzeba wymieniac wraz ze sprężynami, chyba że wymieniasz również na SLS. Kyb + Kyb = wersja najbardziej zbliżona do charakterystyki SLS Kyb + Lesjofors To nie wersja budżetowa tylko twardsza, wzmocniona pod LPG. Przy Ironach (opcja najtwardsza) trzeba wymienic przod i tył, przy pozostalych zestawach wystarczy tył. Sent from my iPhone using Tapatalk A KYB RC6431 + SLS? Amory mam jeszcze ok, ale sprężyny już deko siedzą. Po paruset metrach SLS podnoszą i auto jest poziomo, ale jak postoi trochę, to znów siada. Myślę, że jakiś czas jazdy takiego męczenia SLSów i w końcu padną, ale nie chcę kupować sprężyn oryginalnych, bo też nie wiadomo, ile pojeżdżą SLSy. Czy taka praca na wysuniętych ich szybciej nie dobije? W s-turbo tak zrobiłem - sprężyny KYB, amory SLS i dwa razy mi prawy pociekł, po kilkudziesięciu tysiącach km. Do danego końca stał tył wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMA52 Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 To jest właśnie klasyczny objaw nie trzymających poziomu SLS-ów. Nie jest to wina sprężyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Zaraz... Moment... Przecież trzymają poziom - podnoszą się po paruset metrach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Sprężyny w układzie z SLS nie odpowiadają za wysokość, one są jako element wspomagający - dlatego są tak cienkie i jak siada ciśnienie w SLS to auto na postoju traci wysokość. IMHO to jest kwestia utraty szczelności wewnątrz SLS'a, czyli początek końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 W układzie samopoziomowania? Czyli w dobrą stronę kombinuję - założyć sprężyny grubsze, a jak część amortyzująca też padnie, to amortyzatory KYB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 3 minuty temu, Olleo napisał: W układzie samopoziomowania? Czyli w dobrą stronę kombinuję - założyć sprężyny grubsze, a jak część amortyzująca też padnie, to amortyzatory KYB? tak samo jak sprężyny od SLS nie nadają się do pracy z klasycznym amorkiem tak samo te klasycznie nie będą poprawnie pracowały z SLS. Twardość sprężyn jest skrajnie różna, SLS ze sprężyną od zwykłego amorka nie będzie pracował. Jakby taki zabieg był prawidłowy i zdrowy to już dawno byłby wdrożony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 tak samo jak sprężyny od SLS nie nadają się do pracy z klasycznym amorkiem tak samo te klasycznie nie będą poprawnie pracowały z SLS. Twardość sprężyn jest skrajnie różna, SLS ze sprężyną od zwykłego amorka nie będzie pracował. Jakby taki zabieg był prawidłowy i zdrowy to już dawno byłby wdrożony Co masz na myśli, że nie będzie pracował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się